Wilbers Achterschokbreker XVS1600

TwinBrother

MF veteraan
28 jun 2005
4.735
0
Valkenswaard
Bij deze een volledig instelbare achterschokker voor een Yamaha XVS1600.

Voor alle bouwjaren vanaf '99

Hartmaat boven/onder: 31cm.




Even wat text en uitleg over deze schok:

Bij dit type schokdemper wordt de verbinding tussen schokdemper en stikstofreservoir middels een staal-omvlochten (airoquip)leiding gerealiseerd. Dat stelt ons in staat om bij motoren met weinig inbouwruimte rondom de schokbreker, het stikstofreservoir daar te plaatsen waar wel plaats is. Bijvoorbeeld aan een framebuis, bij voorkeur in de rijwind, die zo de schokdemper ook nog eens extra koelt.

Door het stikstofreservoir zo te plaatsen zijn ook de instelschroeven van de low- en high speed ingaande demping, beide in 22 standeninstelbaar, goed van buitenaf bereikbaar. De uitgaande demping is aan de onderzijde met de hand in 22 standen instelbaar, heeft een open bleed systeem en een breed bereik. Ook is de veervoorspanning(traploos) instelbaar.


Staat voor €350,- op marktplaats,

Mag voor €325,- weg hier.

Voor meer vragen even Pm'en.

Kan verzonden worden!

Mvg.
 
Laatst bewerkt:
Gedverderrie,das een mooi schokkertje voor een eigenbouwfiets...... :?

Wat is de hartmaat van oog op oog?
 
Laatst bewerkt:
Hij bedoelt meer dat de schokker niet echt gebruikt kan worden voor een andere lichtere fiets(fighter/naked o.i.d.)of voor een eigenbouwfiets.Zit ook wat te twijfelen of ik er wat mee kan voor mijn projecten.Ben ook bang dat hij wat te stug is........optisch is het een mooi schokkertje,das zeker. :+
 
Hij bedoelt meer dat de schokker niet echt gebruikt kan worden voor een andere lichtere fiets(fighter/naked o.i.d.)of voor een eigenbouwfiets.Zit ook wat te twijfelen of ik er wat mee kan voor mijn projecten.Ben ook bang dat hij wat te stug is........optisch is het een mooi schokkertje,das zeker. :+

Precies dat bedoelde ik ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan