CBR 400 Onderdelen

Dit omcirkelde kreng is de spanningsregelaar en daarvan wisten ze vroeger bij Honda absoluut niet hoe ze goed te maken!!!
Voor 'n Tientje kom ik 'em bij je ophalen... Tilburg, toch? Als het type klopt natuurlijk...
[afbeelding]

Hij is er nog, alleen ben ik bang dat ie nog niet tekoop is, maar daar weet ik zondag meer over te vertellen.
 
€ 6,75 verzendkosten (in geval van verzending) onder 10 Kg

~

KOOPJE



Spatbord € 10
Brandstofpomp € 10
Bobines € 20
Kettingbeschermer € 10
Kabelboom € 10
Koelvloeistoftank € 5
Luchtfilterhuis (cpl) € 15
Motorblok (met carbs) € 175
Radiateur € 10
Speedometerkabel € 10
Tandwielkap € 10
Achterbrug € 25
 
Laatst bewerkt:
Dit omcirkelde kreng is de spanningsregelaar en daarvan wisten ze vroeger bij Honda absoluut niet hoe ze goed te maken!!!
Voor 'n Tientje kom ik 'em bij je ophalen... Tilburg, toch? Als het type klopt natuurlijk...
[afbeelding]

Heb nog geen concrete antw. gehad of deze nog gebruikt gaat worden en of dus verkocht kan/ gaat worden.
 
Op 1 v/d eerse foto's zie ik nog de beide koplampen (incl. bevestigingsframe) zitten.
Heb je die nog?

Zoja, Graag een paar foto's.
En nog wat maatjes:
A: - Buitendiameter van een koplamp.
B: - Hart op hartmaat tussen de beide koplampen.
En natuurlijk wat wil je ervoor hebben?

Greetz, Q
 
Op 1 v/d eerse foto's zie ik nog de beide koplampen (incl. bevestigingsframe) zitten.
Heb je die nog?

Zoja, Graag een paar foto's.
En nog wat maatjes:
A: - Buitendiameter van een koplamp.= 11.5 +/- cm
B: - Hart op hartmaat tussen de beide koplampen.= 13 cm
En natuurlijk wat wil je ervoor hebben?

Greetz, Q

Di is nog te koop ja
full
 
Misschien had iemand het al gevraagd maar ik ben opzoek naar het voetsteun gebeuren aan de rechterkant (plek waar je schakeld). De voetsteun en de schakelpook zitten vast aan een bevestigingsdriehoek die weer met twee bouten aan het frame gemonteerd zit.

Deze bevestigingsdriehoek is bij mij namelijk gescheurd. Ik hoop dat je hem nog hebt ;) :}


Grt, William
 
Hi, hoe is het afgelopen met de spanningsregelaar? Voor het geval de deal doodgebloed is: ik ben op zoek naar een spanningsregelaar voor mijn CBR900RR Fireblade. Die zou uitwisselbaar moeten zijn.
 
Misschien een beetje laat ( letterlijk en figuurlijk ),, maar heb jij die brandstofpomp nog liggen ?

Dan wil ik het wel overnemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan