Opruiming: Kawasaki zxr750/400 en zx9r spullen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is de dynamo nog goedwerkend en passend op een zxr750h1 type?

Dan zeer veel interesse!

Groet,

Maarten
 
Dynamo is goed werkend maar ik weet niet of dat hij ook op een H model past.
Moet je even kijken of het serie nr. overeenkomt! Hij past zoiezo op een J en een L model en op een zx9r
 
Laatst bewerkt:
jammer dat je niet de spullen hebt voor de zxr400 die ik zoek, maar succes met de verdere verkoop ;)
 
Ik neem de koppelingspomp graag over sorry Baver,

PK kan jij mij een pb'tje sturen van de kosten inclusief verzenden en je gegevens dan maak ik het geld naa r je over en dan pb ik je even terug met mijn gegevens voor het versturen
 
Ik zag dat ray alleen de kopp pomp wil. Ik wil dan de rempomp wel, wil je misschien even kijken hoe groot de doorlaat is? 16 mm? 5/8 ? Ik hoor het graag
 
Ik zag dat ray alleen de kopp pomp wil. Ik wil dan de rempomp wel, wil je misschien even kijken hoe groot de doorlaat is? 16 mm? 5/8 ? Ik hoor het graag

Klopt ik heb namelijk de rempomp al van hetzelfde type en ga me blok ombouwen naar hydraulische koppeling vandaar ;)


@PK
Heb hem betaald en je heb pb met mijn adres gegevens :)
 
Heb je die CDI nog liggen? Funcitioneerd ie nog, als laatste vraagL gaat ie ook passen op een ZXR750 uit '92 met stofzuiger slangen?
 
spullen zijn binne ;) bedankt voor de snelle verzending..
volgende keer iets steverige doos nemen, de carbs waren er bijna vandoor gegaan. hahah
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan