[Upd] Aanpassing "Te Koop: Motoren", MET reactiemogelijkheid

Toch denk ik dat je de plank misslaat. Als je van de Gamma naar Karwei gaat, dan zit je wel in hetzelfde segment, maar een volledig andere omgeving.
Wederom een vergelijking die plausibel klinkt, maar m.i. niet opgaat. Bij de Gamma kom je namelijk niet dezelfde mensen tegen als bij de Karwei, dus je treedt buiten de community. Het is een feit dat mensen naar een andere site gaan als ze de volledige advertentie willen zien, maar niet als ze erover willen discussiëren; dat kan namelijk op MF. Ook het zoeken kan prima op MF, véél beter zelfs dan voorheen. Het community-aspect (datgene dat een omgeving daadwerkelijk vertrouwd maakt, nog véél meer dan "het likje verf" oftewel het design) is daarmee behouden gebleven.

Als mensen naar een andere website worden geleidt, dan haal je een gebruiker wel degelijk uit zijn omgeving. Ook al gaat die website over motoren. De gehele structuur (opzet, navigatie, design, aantal stappen, contact met verkopen en andersom) van motorshopper is anders dan motor-forum. Dus in feite haal je de gebruiker volledig uit zijn vertrouwde omgeving.
Ja, het is een ander design, maar het is volledig mogelijk om alles op MF te doen, behalve het bekijken van de advertentie. En zelfs daar kunnen we nog mee spelen zodat ook dat niet meer of iig minder nodig is.

Neem maar van mij dat er veel (denk-)werk is verricht om MFers zoveel en zolang mogelijk in de bekende en daardoor vertrouwde omgeving te houden. Op het moment dat die omgeving beperkend gaat werken qua functionaliteit en mogelijkheden is het naar onze mening legitiem om "daar doorheen te breken". En bovendien zit er ook een groot component "gewenning" in, veranderingen zijn altijd vervelend.

maar ik ben benieuwd wat de resultaten zijn. Zelf weet ik dat het geen goede zet is om mensen door te verwijzen naar een andere website. Het zijn namelijk twee verschillende platformen
Dat klopt simpelweg niet. "Andere website" is niet hetzelfde als "ander platform". Ja, het is een andere website, maar nee, het is geen ander platform. Anders was deze integratie in TKM nooit mogelijk geweest, en daarnaast zijn wij zoals gezegd bezig de integratie verder te versterken. Wat je over het hoofd ziet is dat er toegevoegde waarde is in het bezoeken van Motorshopper, er is namelijk veel meer mogelijk dan hier op MF kan. Door "best of both worlds" te bieden kun je én hier op MF vinden wat je zoekt (zoals gezegd, veel beter dan voorheen) én extra mogelijkheden gebruiken op Motorshopper.

Intussen heb ik alleen maar van je gehoord hoe klote het allemaal is, maar nog geen enkele suggestie hoe het dan beter kan (behalve "terug naar hoe het was"). Mocht je suggesties hebben, dan hoor ik het graag van je :)


edit:

Ik lever geen kritiek op de huidige situatie, maar probeer mensen aan het denken te zetten :)
Ook kritiek mag vanzelfsprekend worden geuit, die wordt ook "genoteerd" maar suggesties hoe dingen dan beter kunnen zijn pas écht nuttig :)
 
Laatst bewerkt:
Toch ben ik het er mee eens dat de manier waarop TKM nu in elkaar steekt niet echt is wat je verwacht nu ik er wat langer mee werk.

Het klikken op een titel leidt je naar een andere site, in jullie ogen hetzelfde platform, maar zeker niet voor een gebruiker. Dat dit voorspelbaar gedrag is ben ik het niet mee eens, een gebruiker zou namelijk verwachten binnen MF te blijven, dat is in alle subfora hetzelfde, alleen TKM wijkt hier van af.

Ik zie er eigenlijk meer in om de link 'reacties' te laten vervallen en gewoon de titel hiervoor te gebruiken.
Je kan de volledige advertentie dan alsnog benaderen vanuit de startpost op MF als je dat wilt. Dat is veel meer voorspelbaar gedrag voor de gebruikers omdat het in lijn is met de rest van het forum.
Ook het reageren op MF wordt dan weer aantrekkelijker naar mijn idee wat de levendigheid van TKM enorm bevordert.

Ik persoonlijk zie eigenlijk geen redenen waarom je dit niet op deze manier zou doen.

Je hebt dan ook meer ruimte op de TKM pagina om de kolom 'reacties' terug te zetten.

Dan nog de sorteeropties, ik zou het zeer welkom vinden als diverse kolommen sorteerbaar worden, met name 'prijs' en nog veel wenselijker, als klikken op 'datum' wisselt tussen datum plaatsing, en datum laatste reactie.

Hiermee krijg je weer een veel duidelijkere 'MF-feel' terug.

De aantrekkelijkheid om als MF-gebruiker TKM te bezoeken zal er zeker mee verhoogt worden en ik denk dat van bovengenoemde zaken zowel de MF-gebruiker als de verkoper profiteert.

In afwachting van uw reactie verblijf ik ;)
 
Laatst bewerkt:
@Bananeman: met alle respect naar je uitgebreide, open en eerlijke reacties, probeer nu eens om te gaan met het 'gevoel' van MF-ers, in plaats van steeds op basis van aannames en eenzijdige logica de verdediging in te gaan.

Het negatieve gevoel over deze verandering is er nou eenmaal, dat blijkt. Klaar, punt, feit. Dat het voor jou/jullie logisch is en dat er over na gedacht is, zal allemaal best wel. En toch is dat 'gevoel' er blijkbaar bij MF-ers .... dát zou de belangrijkste reden moeten zijn om je zorgen te maken. En dát zou je aan moeten zetten tot verandering. En niet hopen dat je door middel van "we hebben er echt wel over nagedacht" de meningen en het gevoel kan ombuigen, want zoals je ziet, dat lijkt niet echt te lukken ...

Je vraagt steeds om suggesties en oplossingen en als je die dan krijgt, ga je ze onderuit halen. Geeft niet echt het gevoel dat er een wil is om te luisteren (en handelen!) naar het community-gevoel mijn inziens ...
 
Je vraagt steeds om suggesties en oplossingen en als je die dan krijgt, ga je ze onderuit halen. Geeft niet echt het gevoel dat er een wil is om te luisteren (en handelen!) naar het community-gevoel mijn inziens ...
Dan heb je niet op zitten te letten. Er is heel veel aangepast op basis van de feedback (ook in het andere topic), dus je conclusie is simpelweg onjuist. Verder kijken we naar mogelijke verdere verbeteringen en ga ik niet meer reageren op dit soort eenzijdige conclusies van jou, daar bedank ik voor :)
 
Toch ben ik het er mee eens dat de manier waarop TKM nu in elkaar steekt niet echt is wat je verwacht nu ik er wat langer mee werk.

Het klikken op een titel leidt je naar een andere site, in jullie ogen hetzelfde platform, maar zeker niet voor een gebruiker. Dat dit voorspelbaar gedrag is ben ik het niet mee eens, een gebruiker zou namelijk verwachten binnen MF te blijven, dat is in alle subfora hetzelfde, alleen TKM wijkt hier van af.

Ik zie er eigenlijk meer in om de link 'reacties' te laten vervallen en gewoon de titel hiervoor te gebruiken.
Je kan de volledige advertentie dan alsnog benaderen vanuit de startpost op MF als je dat wilt. Dat is veel meer voorspelbaar gedrag voor de gebruikers omdat het in lijn is met de rest van het forum.
Ook het reageren op MF wordt dan weer aantrekkelijker naar mijn idee wat de levendigheid van TKM enorm bevordert.

Ik persoonlijk zie eigenlijk geen redenen waarom je dit niet op deze manier zou doen.

Je hebt dan ook meer ruimte op de TKM pagina om de kolom 'reacties' terug te zetten.

Dan nog de sorteeropties, ik zou het zeer welkom vinden als diverse kolommen sorteerbaar worden, met name 'prijs' en nog veel wenselijker, als klikken op 'datum' wisselt tussen datum plaatsing, en datum laatste reactie.

Hiermee krijg je weer een veel duidelijkere 'MF-feel' terug.

De aantrekkelijkheid om als MF-gebruiker TKM te bezoeken zal er zeker mee verhoogt worden en ik denk dat van bovengenoemde zaken zowel de MF-gebruiker als de verkoper profiteert.

In afwachting van uw reactie verblijf ik ;)
Dank voor je uitgebreide reactie. De titel-link rechtstreeks naar de reactie-pagina laten wijzen (i.p.v. de "x reacties"-link) gaan we iig zeker naar kijken op korte termijn!

Sorteren zit ook in de planning, maar heeft lagere prioriteit. Maar ook daar gaan we naar kijken iig.
 
Dan heb je niet op zitten te letten. Er is heel veel aangepast op basis van de feedback (ook in het andere topic), dus je conclusie is simpelweg onjuist. Verder kijken we naar mogelijke verdere verbeteringen en ga ik niet meer reageren op dit soort eenzijdige conclusies van jou, daar bedank ik voor :)

I rest my case :P

(topic gaat nu ook uit mijn notificatielijst |( )
 
Jammer dat je nog meteen doorgelinkt wordt naar motorshopper. Neemt het gevoel van een forum en MF weg (komt commercieel over, en dat voelt nu eenmaal niet goed!)

Maar ja dat heb ik al wel eens vaker gezegd hier.

Zelf zou ik het houden zoals het was, maar aangezien jullie dat niet willen zou ik er voor kiezen om de gebruiker een soort van advertentie te laten maken waarin ze een soort van invulveld moeten vullen om tot een goeie advertentie te komen.

Deze gegevens worden dan in de 1ste startpost gezet. Zo zal de eerste startpost geen post zijn waar niets instaat. En daar moet gewoon op gereageerd kunnen worden.

Als je kicken wil tegengaan dan moet je gewoon zorgen dat als er op een advertentie gereageerd wordt deze niet stijgt in de lijst, maar gewoon blijft staan op datum van plaatsing.

Het enige goeie nu is dat mensen die echt wat zoeken sneller vinden wat ze zoeken. Alleen het gevoel haal je helemaal weg van MF om alles maar te willen linken aan Motorshopper.
 
Jammer dat je nog meteen doorgelinkt wordt naar motorshopper. Neemt het gevoel van een forum en MF weg (komt commercieel over, en dat voelt nu eenmaal niet goed!)

Maar ja dat heb ik al wel eens vaker gezegd hier.
Heb je wel gezien dat je op "x reacties" kunt klikken?

Zelf zou ik het houden zoals het was, maar aangezien jullie dat niet willen zou ik er voor kiezen om de gebruiker een soort van advertentie te laten maken waarin ze een soort van invulveld moeten vullen om tot een goeie advertentie te komen.

Deze gegevens worden dan in de 1ste startpost gezet. Zo zal de eerste startpost geen post zijn waar niets instaat. En daar moet gewoon op gereageerd kunnen worden.
Dat reageren kan ook, en wel hier op MF.

Als je kicken wil tegengaan dan moet je gewoon zorgen dat als er op een advertentie gereageerd wordt deze niet stijgt in de lijst, maar gewoon blijft staan op datum van plaatsing.
Je beschrijft nu precies zoals het nu geïmplementeerd is. Zie jij nog ergens een verschil dat wij over het hoofd hebben gezien?

Het enige goeie nu is dat mensen die echt wat zoeken sneller vinden wat ze zoeken. Alleen het gevoel haal je helemaal weg van MF om alles maar te willen linken aan Motorshopper.
Dat "enige goeie" is wel een enorm voordeel. Ouwehoeren is leuk, maar uiteindelijk willen kopers dingen kunnen vinden en verkopers dingen kunnen verkopen. Daarnaast kun je gewoon weer ouwehoeren op MF bij een advertentie. En zoals al gezegd, bepaalde details gaan we mee experimenteren (met name het klikken op een advertentietitel, om deze naar het "topic" te laten leiden i.p.v. via de "x reacties"-link).
 
Oh ja dat wilde ik ook nog even kwijt.

Vroeger wilde jullie nooit handel op de site. Want daar was MF niet voor. Maar nu kunnen "handelaren"als nog hun gang gaan...... Dat stinkt wel een beetje naar.... ach je raad het al :)
 
Oh ja dat wilde ik ook nog even kwijt.

Vroeger wilde jullie nooit handel op de site. Want daar was MF niet voor. Maar nu kunnen "handelaren"als nog hun gang gaan...... Dat stinkt wel een beetje naar.... ach je raad het al :)
Handelaren kunnen juist niet hun gang gaan, omdat er nu beperkingen in het leven zijn geroepen. Dat "hun gang gaan" wordt dus juist voorkomen. Pas als er afspraken zijn gemaakt met een handelaar kunnen er meer dan 3 motoren op de site worden gezet. Weg misbruik, en dat sommige mensen dat niet leuk vinden begrijpen we heel goed :)
 
quote:
RSVisch schreef op 22 januari 2012 @ 22:57:
Jammer dat je nog meteen doorgelinkt wordt naar motorshopper. Neemt het gevoel van een forum en MF weg (komt commercieel over, en dat voelt nu eenmaal niet goed!)

Maar ja dat heb ik al wel eens vaker gezegd hier.

Heb je wel gezien dat je op "x reacties" kunt klikken?

Ja dat zou je eigenlijk moeten hebben als je op de advertentie zelf klikt

quote:
Zelf zou ik het houden zoals het was, maar aangezien jullie dat niet willen zou ik er voor kiezen om de gebruiker een soort van advertentie te laten maken waarin ze een soort van invulveld moeten vullen om tot een goeie advertentie te komen.

Deze gegevens worden dan in de 1ste startpost gezet. Zo zal de eerste startpost geen post zijn waar niets instaat. En daar moet gewoon op gereageerd kunnen worden.

Dat reageren kan ook, en wel hier op MF.

Klopt, alleen je word een beetje om de tuin geleid aangezien, zoals eerder gezegd, je meteen gelinkt wordt naar motorshopper

quote:
Als je kicken wil tegengaan dan moet je gewoon zorgen dat als er op een advertentie gereageerd wordt deze niet stijgt in de lijst, maar gewoon blijft staan op datum van plaatsing.

Je beschrijft nu precies zoals het nu geïmplementeerd is. Zie jij nog ergens een verschil dat wij over het hoofd hebben gezien?

Nee er is geen verschil, was maar even om voorbeeld te geven hoe je het tegen kon houden in de oude manier :)

quote:
Het enige goeie nu is dat mensen die echt wat zoeken sneller vinden wat ze zoeken. Alleen het gevoel haal je helemaal weg van MF om alles maar te willen linken aan Motorshopper.

Dat "enige goeie" is wel een enorm voordeel. Ouwehoeren is leuk, maar uiteindelijk willen kopers dingen kunnen vinden en verkopers dingen kunnen verkopen. Daarnaast kun je gewoon weer ouwehoeren op MF bij een advertentie. En zoals al gezegd, bepaalde details gaan we mee experimenteren (met name het klikken op een advertentietitel, om deze naar het "topic" te laten leiden i.p.v. via de "x reacties"-link).
 
Handelaren kunnen juist niet hun gang gaan, omdat er nu beperkingen in het leven zijn geroepen. Dat "hun gang gaan" wordt dus juist voorkomen. Pas als er afspraken zijn gemaakt met een handelaar kunnen er meer dan 3 motoren op de site worden gezet. Weg misbruik, en dat sommige mensen dat niet leuk vinden begrijpen we heel goed :)

Ah oke, dat wist ik dan weer niet :) Das dan nog een goed punt. Word het voor jullie ook iets makkelijker :)

Al had je ook een systeem alla motormaf kunnen creëren. Verplicht zijn tot een bepaald aantal post totdat je wat in het te koop forum mag zetten. Maar dat is natuurlijk niet helemaal waterdicht.
 
Laatst bewerkt:
Dat "enige goeie" is wel een enorm voordeel. Ouwehoeren is leuk, maar uiteindelijk willen kopers dingen kunnen vinden en verkopers dingen kunnen verkopen. Daarnaast kun je gewoon weer ouwehoeren op MF bij een advertentie. En zoals al gezegd, bepaalde details gaan we mee experimenteren (met name het klikken op een advertentietitel, om deze naar het "topic" te laten leiden i.p.v. via de "x reacties"-link).

Op het laatste wil ik eigenlijk nog wel een reactie geven, de zoekmogelijkheden binnen MF is echt een super aanvulling ten opzichte van de oude TKM.

Er zijn hele mooie stappen gemaakt om de verkoopsite MS te integreren binnen MF, waarbij MS een echte aanvulling is op het oude TKM.
Het is een nobel doel om de voordelen van een verkoopsite te integreren in het forum model.

Maar MF is en blijft in mijn ogen echter een forum, daar waar MS een echte handelsite is.
Hou goed in beeld dat er voor TKM niet de nadruk gelegd zou moet worden op het koop/verkoopperspectief, maar naar het forumgebruikers perspectief.
Beiden hebben compleet verschillende invalshoeken.

De veranderingen tot nu toe zijn met elke wijziging weer beter dan het was, nog een paar puntjes op de I en het nieuwe TKM kan het volgens mij weer net zo populair worden als het oude subforum was. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik wacht nog op een dag dat iemand een forum opzet puur voor verkoop van motoren :)
 
ik zal misschien iets fout doen, maar ik kan geen advertentie plaatsen.
Ik vul de gevraagde gegevens in: merk, type, bouwjaar, land van kenteken en dan stop het. De knop "verder" doet het niet.
Zoals gezegd: doe ik iets fout of klopt er iets niet?
 
Hoe kan ik een verkoop advertentie bij mijn favoriete topics zetten?


:^

ik zit net te zoeken naar deze functionaliteit, ik wil enkele motoren volgen (diverse merken, diverse modellen) dus ik denk "ik zet ze ff bij mijn fav's" maar kon niet vinden hoe.
misschien in de eerdere posts al langs gekomen, maar niet op de laatste pag. in dit topic.
laat nu net de laatste post hierover gaan ;)

maar goed, ik heb de behoefte om de motoren die ik interessant vind en even wil volgen tte marken ! kan dit worden geregeld?
 
Weetje ik keek vroeger dagelijks op TKM maar sinds dit geïmplementeerd is heb ik er niet eens meer gekeken.

En ik denk ook zeker niet dat ik de enige ben. Het oude was gewoon leuker en gezelliger. FORUM ACHTIG. Ik wil niks naar het rijk van goed of fout sturen maar sommige dingen moeten in mijn mening gewoon niet veranderen.

Ik snap dat jullie vinden dat MS vaker gebruikt moet worden maar moet dat op zo'n manier. Over de rug van 1 van de meest populaire sub forums die dit forum had. Ik ben het ook eigenlijk met veel meningen eens over de veranderingen maar goed wie ben ik heh?

Wat is dat gezegde ook alweer if it ain't broken don't fix it. Maargoed.

Ik vind het echt zonde dat dit is ingevoerd vroeger was ik hier dagelijks nu nog hoogstens een aantal keer per maand

Zeer zonde zeer zonde En ik heb nog steeds geen nieuwe motor had verwacht deze te vinden via motorforum maar sinds de invoering is er geen betaalbare rsv meer verschenen van 2001 tot 2003 voor een prijs tussen de 3000 a 4000 euro. dus ik blijf maar lekker kijken op marktplaats en laat MS en MF maar links liggen.

En lees me maandelijks op de andere topics wel weer bij.
 
Laatst bewerkt:
Ik wacht nog op een dag dat iemand een forum opzet puur voor verkoop van motoren :)
Wanneer doe je het niet zelf?

De veranderingen tot nu toe zijn met elke wijziging weer beter dan het was, nog een paar puntjes op de I en het nieuwe TKM kan het volgens mij weer net zo populair worden als het oude subforum was. :)
Dat denk ik ook :) We zijn er nog mee bezig, op basis van feedback.

ik zal misschien iets fout doen, maar ik kan geen advertentie plaatsen.
Ik vul de gevraagde gegevens in: merk, type, bouwjaar, land van kenteken en dan stop het. De knop "verder" doet het niet.
Zoals gezegd: doe ik iets fout of klopt er iets niet?
Dit lijkt een bug te zijn, maar we kunnen het helaas niet reproduceren. In de tussentijd (terwijl wij het proberen op te lossen) adviseer ik je om de advertentie rechtstreeks via Motorshopper te plaatsen. Ik snap dat het vervelend is en we gaan nog eens kijken wat de oorzaak kan zijn; welke browser gebruik je?
 
:^

ik zit net te zoeken naar deze functionaliteit, ik wil enkele motoren volgen (diverse merken, diverse modellen) dus ik denk "ik zet ze ff bij mijn fav's" maar kon niet vinden hoe.
misschien in de eerdere posts al langs gekomen, maar niet op de laatste pag. in dit topic.
laat nu net de laatste post hierover gaan ;)

maar goed, ik heb de behoefte om de motoren die ik interessant vind en even wil volgen tte marken ! kan dit worden geregeld?
Dat kan nu niet, maar we gaan er nog iets voor regelen.
 
Weetje ik keek vroeger dagelijks op TKM maar sinds dit geïmplementeerd is heb ik er niet eens meer gekeken.
Sinds de eerste versie is er veel veranderd. Als je een dergelijke expliciete mening hier ventileert, lijkt het me verstandig dat je dan eerst even kijkt wat de huidige stand van zaken is :)

En ik denk ook zeker niet dat ik de enige ben. Het oude was gewoon leuker en gezelliger. FORUM ACHTIG. Ik wil niks naar het rijk van goed of fout sturen maar sommige dingen moeten in mijn mening gewoon niet veranderen.
Heb je wel gezien dat je de reacties hier op MF gewoon kunt bekijken en kunt toevoegen?

Zo ja, wat is er dan "minder gezellig" cq. anders volgens jou?

Zo nee, dan bevestigt dat het beeld dat we dat moeten verduidelijken. Waarschijnlijk gaan we de link direct verwijzen naar de reacties i.p.v. naar Motorshopper.

Ik snap dat jullie vinden dat MS vaker gebruikt moet worden maar moet dat op zo'n manier. Over de rug van 1 van de meest populaire sub forums die dit forum had. Ik ben het ook eigenlijk met veel meningen eens over de veranderingen maar goed wie ben ik heh?

Wat is dat gezegde ook alweer if it ain't broken don't fix it. Maargoed.

Ik vind het echt zonde dat dit is ingevoerd vroeger was ik hier dagelijks nu nog hoogstens een aantal keer per maand

Zeer zonde zeer zonde En ik heb nog steeds geen nieuwe motor had verwacht deze te vinden via motorforum maar sinds de invoering is er geen betaalbare rsv meer verschenen van 2001 tot 2003 voor een prijs tussen de 3000 a 4000 euro.
Volgens mij is dat meer perceptie. Hier de meest recente Aprilia advertenties in het oude subforum, zoveel waren dat er ook niet: KLIK.

dus ik blijf maar lekker kijken op marktplaats en laat MS en MF maar links liggen.
Je vindt de nieuwe manier van werken "minder gezellig", vind je Marktplaats dan wel gezellig?

En lees me maandelijks op de andere topics wel weer bij.
Dan heb je veel bij te lezen, gezien het aantal nieuwe topics en reacties per maand ;)
 
Ik ben heel eerlijk en heb vandaag het ook weer eens bekeken voordat ik net een bericht poste.
Dus ja ik heb me ook ingelezen heb de veranderingen door gelezen en geprobeerd op te zoeken uit te proberen en te bekijken. En ik zeg heel eerlijk ik ben niet verkocht. ( zoals ik ook melder ik wil niks naar goed of slecht verplaatsen) Ik geef alleen mijn kijk erop en hoe het op mij een normale forum ganger over komt.

En ja ik wist al een tijdje dat reacties konden worden toegevoegd maar ook daar ben ik niet op verkocht. Zie eens het aantal post bij een gezellig lopend en populaire fiets en kijk eens naar de reacties bij de meest recent geplaatste motoren ( het is toch niet het zelfde) Nogmaals ik geef alleen mijn kijk hierop heh ( Jullie kunnen statistieken zien ik niet ) Maar al die dingen geven wel een beeld van hoe het is en hoe het lijkt.

En dat over die rsv dat kan inderdaad perceptie zijn maar ik heb gewoon het idee dat de prijs omhoog is gegaan sinds motoren ineens op MS staan en niet meer op MF. en op marktplaats nee marktplaats is niet gezellig maar marktplaats heeft wel een groter aanbod.

Mijn keuze was dus gezelligheid en praten met andere over de motor te koop in kwestie en hopen of ik er eentje in mijn prijsklasse tegenkom of een MFer die zegt van als die naar een MFer gaat kan die wel een paar 100 euro goedkoper weg.

OF zoeken en opzoek gaan naar eentje in mijn prijsklasse uit een veel groter aanbod waar je nauwelijks de historie kan verifiëren.

De eerste optie leek mij veeeeeeelll leuker maar naar mijn mening via de huidige hybride MS/MF heb je nog lang niet het effect dat het had en lijkt het veel meer op Marktplaats wat ik dus jammer vind maar waar ik op dit moment wel een grotere kans heb om een motor te vinden.

Terwijl ik hem veel liever van een MFer over neem natuurlijk.
 
Dit lijkt een bug te zijn, maar we kunnen het helaas niet reproduceren. In de tussentijd (terwijl wij het proberen op te lossen) adviseer ik je om de advertentie rechtstreeks via Motorshopper te plaatsen. Ik snap dat het vervelend is en we gaan nog eens kijken wat de oorzaak kan zijn; welke browser gebruik je?


is al via motorshopper geplaatst
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan