Te koop Orgineel Yamaha alarm Type Ym600 (nieuw)

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiel13

Rookie
22 jan 2012
6
0
Landgraaf
Te koop.
Orgineel Yamaha alarm type YM-600.
Nog nooit gebruikt, nieuw in verpakking.
Nieuw prijs €300,-, nu voor €150,-.
Alarm is plug en play, heb hem zelf gemonteerd op mijn Yamaha MT01
Maar 4 stuks op voorraad.
Prijs is Exclusief verzendkosten.
Mail voor interesse naar Wiel_halbach@hotmail.com
 
Neen.
Ik heb deze kunnen overkopen van een falliet bedrijf, heb er zelf een ingebouwd en heb er nog 4 over.
Dus wie er een wil hebben kan deze bij mij voor de aanschafprijs overnemen.
Fotos kan ik nog altijd bijvoegen.
Ik stuur dit bericht alleen maar om te zien of iemand interesse heeft.
 
En tóch ruik ik handel..

Heb jij ze gekocht voor 150 euro per stuk, en verkoop je ze voor dezelfde prijs door?

Heb je je aangemeld op het motorforum om ze ( zonder winst dus ) door te verkopen ( aangezien dit je eerste bericht is ) ?
 
Laatst bewerkt:
En weer open om Wiel13 gelegenheid te geven zijn standpunt toe te lichten.
 
Hallo allemaal,
Vervelend zoals hier wordt gereageerd als je iemand een mazzeltje gunt.
Ik had die alarmen gekocht om mede moter vrienden hiermee een plezier te doen , maar helaas is het alarm alleen geschikt voor Yamaha motoren.
We moesten anders de kabelboom van andere merken motoren gaan opensnijden.
Dat was niet de bedoeling.
Dus ik wilde via deze weg andere yamaha rijders een mazzeltje gunnen, maar ja ik werd plotseling als handelaar bestempeld.
Dit was geheel niet mijn bedoeling.
Bij deze als ik ze nog heb dan kan gereageerd worden op deze mail en ik hoop dat er in het vervolg niet zo fel gereaageerd wordt en vervolgens iemand dan bijvoorbaat al aan de galg hangen.
Trouwens het alarm wat ik op mijn motor (Yamaha MT01) heb gemonteerd werkt perfect.
Motor groet
Wiel13
 
iets meer details??

Kan dit alarm ook op mijn Yamaha Fz6 2005? welke functies heeft het alarm?
Moeilijkheidsgraad van installeren?
 
Kijk eens op internet.
Maar bij mijn motor is het alarm plug en play, dwz in de kabelboom onder de buddyseat zitten 2 stekkers die niet bezet zijn een 6 polige stekker en een 2 polige stekker.
Die hoef je alleen maar aan te sluiten en het alarm is klaar.
Bij het alarm zitten 2 afstandbedieningen. Als je dezelfde aansluiting hebt zoals boven vermeld dan werkt het alarm ook via het contactslot dwz contact aan alarm uit en contact uit dan gaat het alarm weer aan.
Tevens gaan de knipperkichten werken bij afgaan van alarm maar ook bij alarm activeren en deactiveren.
Maar Google maar eens dan zie je wel wat ik bedoel.
 
Volgens een Engelse site wel zie bericht:
I bought one and mounted one in my previous FZ6 2005 which I sold with it and then I bought a FZ6 2007 ABS version.
 
Note: The YM600 alarm is specially designed for Yamaha's equipped with an original Yamaha immobilizer, like the FJR/A.

Dus modellen met een rode sleutel.
 
Dat klopt die van mij heeft zo een sleutel, maar alleen de mastersleutel is rood.
De normale steutels hebben de kleur zwart.
Dus als je op je motor een wegrij beveiliging hebt dwz dat je zonder je sleutel met code de motor niet kan starten dan is het alarm geschikt voor jou.
Motoren zoals FJR, yzf R1 Mt01
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan