Motorpleisterplaatsen: een overzicht

Hoi lui,

Sinds kort ben ik trotse eigenaar van een Suzuki GSR 600 uit 2006.
Dit is mn eerste motor en bevalt goed!

Nu vraag ik me af waar ik zo'n hele mooie MF sticker kan bemachtigen.
Want "korting" vind ik zelf een mooi woord en ben tenslotte 'n Hollander :9
 
Goede morgen M-F leden,

Vandaag 2 april en morgen 3 april , GRATIS IJS bij Dinkeloord ,aan de N342 nabij Denekamp.

Schitterende omgeving , met mooie wegen, en zeer dicht nabij Duitsland.

Er staat een groot klapbord langs de weg, waar de actie ook op staat vermeld.
 
Goede morgen M-F leden,

Vandaag 2 april en morgen 3 april , GRATIS IJS bij Dinkeloord ,aan de N342 nabij Denekamp.

Schitterende omgeving , met mooie wegen, en zeer dicht nabij Duitsland.

Er staat een groot klapbord langs de weg, waar de actie ook op staat vermeld.

w00t cool zeg! 's kijken of ik daar in de buurt kan komen :)
 
Goede avond mensen,

Komend weekend , pasen , lijkt heel mooi te worden met perfect motorweer.

Hierbij nodig ik iedereen uit een ijsje te komen eten bij Dinkeloord.

Helemaal voor niets. ( de enige voorwaarde is dat je je motor op de parkeerplaats neer zet ) ;)

Met vriendelijke groet,

Maarten
 
Ik mis de ijskiosk/snackbar bij de burg in Ommen en de Posbank. Daar tref ik altijd veel motoren,maakt niet uit wanneer ik er naartoe ga.
 
MotoStrada in Amersfoort kan er uit hoor, die bestaat al een tijdje niet meer. Is ook nooit een pleisterplaats geweest denk ik zo.... Iets met reclame dat hij erbij staat?
 
Esso tankstation in Velp (GLD) daar staan regelmatig grote groepen motorrijders. Volgens mij als soort van verzamelplaats om vervolgens met z'n allen te gaan toeren. Meestal op zondagochtend.
 
vraagje,

Ik sprak gister in nederlander in Emden en die had het over een motor ontmoetingspunt in duitsland vlakbij Leer. Ben helaas de naam vergeten. Volgens hem heel bekend.
Maar ik kan er niks van vinden op internet.
Wie weet hier wel meer van?
 
vraagje,

Ik sprak gister in nederlander in Emden en die had het over een motor ontmoetingspunt in duitsland vlakbij Leer. Ben helaas de naam vergeten. Volgens hem heel bekend.
Maar ik kan er niks van vinden op internet.
Wie weet hier wel meer van?

dat moet Apen geweest zijn. Leuk!
Zie de openingspost.
 
Laatst bewerkt:
Blokzijl staat er niet eens tussen!
Vandaag heb ik denk ik in een uur tijd wel zo'n 100 motoren langs zien komen...het si dus wel bekend ;)
 
vraagje,

Ik sprak gister in nederlander in Emden en die had het over een motor ontmoetingspunt in duitsland vlakbij Leer. Ben helaas de naam vergeten. Volgens hem heel bekend.
Maar ik kan er niks van vinden op internet.
Wie weet hier wel meer van?

Gildehaus?
full
 
zijn er ook chopper rijders in de buurt van gorkum of brabant ik heb zelf een kleintje maar ik ben er blij mee yamaha vx535 nog meer rijders hier laat maar horen dan gr stille wlly
 
Is dit niet Gescher?


Nee, foto is Gildehaus. Elke zondagochtend van ongeveer 10 tot 1 mototreff bij de molen. Koffie te krijgen in/bij het restaurant en daar mag men ook gebruik maken van het sanitair.

Veelal klassieke(re) motoren (70%). Absoluut de moeite waard.
 
Laatst bewerkt:
Bruggen/Bracht in Duitsland bij disco : Broesel. Bij de Lidl. Vele bikes , voor 1 euro grote mok koffie. Cafetaria ook aanwezig. Op zondag open vanaf 9.00 uur waar je ook kunt "frühstücken"met alles erop en eraan voor weinig centjes.

Al ruim 28 jaar elke zondagmorgen op de parkeerplaats bij de dierentuin in Duisburg ook treffen, maar let op : tot hooguit 14.00 uur en dan moet de plaats weer vrijgemaakt worden. ( van te voren pipi machen, er is n.l. geen wc aanwezig - er staat wel zo'n soort Dixie, maar dit raad ik niemand aan...vul zelf maar in ).

Sportieve groet, Cardanfreak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan