Benelli 900tre RS achterbrug

En nu?

Ik ga binnenkort weer voor een week of 7 weg..

Wil je passen oid?
 
Nou, ik kijk het nog even aan, heb namelijk geen haast..
Mocht je als je na die 7 weken weer terug bent, de brug nog hebben en ik heb nog geen alternatief, dan gaan we over tot actie. In de tussentijd in ieder geval succes met de verkoop en al super bedankt voor alle moeite!
 
Nou, ik kijk het nog even aan, heb namelijk geen haast..
Mocht je als je na die 7 weken weer terug bent, de brug nog hebben en ik heb nog geen alternatief, dan gaan we over tot actie. In de tussentijd in ieder geval succes met de verkoop en al super bedankt voor alle moeite!

:? :Z

Zal wel aan mij liggen,maar okay...

Ik gooi hem onder de werkbank en daar ligt hij prima ,mooi voor een volgend project.
 
Het is denk ik teveel werk alles pas te maken. Zeker als de schokdemperbevestiging ook verplaatst moet worden enzo. Hoe zie jij dat?
 
Het is denk ik teveel werk alles pas te maken. Zeker als de schokdemperbevestiging ook verplaatst moet worden enzo. Hoe zie jij dat?

Als alles zo zou passen zou specials bouwen ook geen lol meer aan zijn.. :N

Als je je fighter apart wil hebben zul je er dus wat werk in moeten douwen..ander krijg je de zoveelste GSXR 7/11 met koplamp van louis en een Mv agusta zitje..

En in jou geval dus een SV met gsxr spul erop..daar zijn er al tientallen van.. het is net wat je wilt.

Maar goed geen probleem ik hou hem voor een ander project.
 
Nou, ik kijk het nog even aan, heb namelijk geen haast..
Mocht je als je na die 7 weken weer terug bent, de brug nog hebben en ik heb nog geen alternatief, dan gaan we over tot actie. In de tussentijd in ieder geval succes met de verkoop en al super bedankt voor alle moeite!
 
Terug
Bovenaan Onderaan