Hyosung dat is het deel 2 van 9

Op deze zit de eerste versie injectie en die is niet echt denderend had ik de indruk. En carburatie is thuis gemakkelijk af te regelen... Of zijn er al powercommanders voor die dingen?

Ik rijd al een jaar met de powercommander bij fd-motoren vandaan, rijd een stuk beter en geen geplof meer.
Zeker het vermogen onder in is beter.
 
Ook een injectie van het eerste type?

Voordat ik mijn huidige Hyosung kocht heb ik proef gereden op een Hyosung met injectie.
Dit was het type waar jij nu naar aan het kijken bent.
Geen enkele dip, inhouding, of aan/ uit reactie.
Natuurlijk wel met een powercommander
Wel meer koppel in het middengebied.
www.Fcattier.nl heeft ook powercommanders die heel goed werken ;)
Dan kun je nog even shoppen voor de prijs
 
Laatst bewerkt:
Vinden jullie het geplof storend op de GT650 dan? Ik heb de originele demper gewoon 30cm ingekort (bye bye kathalysator), maar het klappen wordt wel wat heftiger. Vind het wel handig eigenlijk, als mensen me al niet aan horen komen dan draai m'n gas dicht en dan gaan ze vanzelf aan de kant door de knal :P

Wat betreft FD Motoren sta ik achte rd epositieve verhalen van anderen hier. Ik ben er geweest voor wat kappen en plaatjes en ben perfect geholpen (en zelfs 3 koppen koffie rijker pas weer vertrokken).
 
Fccattier mag de website wel eens updaten, bij een model staat, wordt geleverd in 2007 |(
Ondertussen zijn we 1825 levens van een eendagsvlieg verder.. :P
 
Laatst bewerkt:
Tja, die beste man heeft andere kwaliteiten ;)
Ik denk dat hij handiger is met motoren ;)
Trouwens er wordt al vanaf 1 januari 2010 niks meer geleverd. '(
De laatste Gt 650 model staat bij mij in de schuur 8-)

Ik weet het. Hier lopen ze allemaal nog modellen 2008 te verkopen (voor de prijs van een nieuwe), op de site van de importeur staat een model 2009 geafficheerd. En in de rest van de wereld hebben ze al een veel moderner ogend model 2012...

full
 
Type 2009 is het laatste model wat hier verkocht is :Y

full


Alleen de koplamp van het "2012 " model is anders.............en nog lelijk ook :+
 
Laatst bewerkt:
Beste Forum-gasten: Groot Nieuws. We hebben weer een Importeur!!!! in Nederland. Ze staan zelfs op de motorbeurs in Utrecht met diverse modellen: een GV700,een 2012 witte GT650, een R-versie in de kleuren zwart/wit,een Karion 125 en misschien ook nog wel een special.

In Hal 12 staan ze en de Importeur staat te popelen om de tot nu toe enthouiaste hyosung-rijders te begroeten. Hier is de nieuwe web-site met de scherpe prijzen vpoor de nieuwe modellen:
http://www.hyosung-nederland.nl/
 
goed nieuws een nieuwe importeur. Ik vind het mooie bikes. Maar wel jammer van die nieuw koplamp op die naked... vind het persoonlijk minder.

het lijkt er idd ook op dat ze teruggaan in pk... eerdere modellen hadden 79 pk meen ik...
 
Ik ben van mening dat het gevoelsmatige belangrijker is dan die aantal pk's. Heb een auto die 175 pk heeft, maar het 5 seconden duurt voordat die losgelaten worden. En 73 pk is nog niet slecht t.o.v. bijvoorbeeld een "gladius". Opmerkelijk detail: kijk naar de performance tussen de gv650 en de gv700.
 
Ik ben van mening dat het gevoelsmatige belangrijker is dan die aantal pk's. Heb een auto die 175 pk heeft, maar het 5 seconden duurt voordat die losgelaten worden. En 73 pk is nog niet slecht t.o.v. bijvoorbeeld een "gladius". Opmerkelijk detail: kijk naar de performance tussen de gv650 en de gv700.

GV650 en de ST7 zijn dan ook compleet andere motoren he. De 1 is een powercruiser met 2 schuiven vanvoor, de andere een gewone chopper (puur op koppel gefinetuned) met een enkele schijf vanvoor...
 
Volgens mij kost hij 100 euro.......... en hij werkt!!!!
Eigen ontwerp van die Franzel
Laat hem maar klooien met zijn verouderde website en met zijn zaak in een oude kippenschuur

Word daarmee enkel heel de band rijker of armer gezet of kan je daar ook per paar 100 toeren zoals op een powercommander de instellingen regelen? 't is ik zou van de hyosung een streetfighter willen maken met volgende plannen:

Dit is eentje met een ander stuur, andere uitlaatsysteem en ander voorlicht en bar-end spiegels


Is nog zo gek niet he :)

Op een zwarte hyo-dinges zou ik:
Geel/goud stuur erop (LSL Fat-Bar), gouden remklauwen (van een ZX6R ofzo), gouden staalflex remleidingen en gouden rimstriping. Bar-end spiegels (zwart) erop + valblokken (wit/zwart). En alles wat er niet op moet staan eraf. Uitlaat inkorten (en eventueel een 2de originele kopen met bochten om een 2-naar-2 set te maken, beide ingekort), injectie eraf en terug carburatie erop (is goedkoper om af te stellen) of iets powercommander achtig erop en dan 2 dikke kelkfilters erop. Achterste zadel van een cover voorzien + passagiershandvat eraf. Taartschep er vanonder :) Misschien nog gouden imitatie pazzo's en een mooie gouden schakelset (maar die laatste 2 kosten ineens een bom geld). En dan misschien nog wat vlammen over het geheel laten paint brushen :)
 
Das mijn favoriete filmpje ook :) die hyos zijn zeker goede bikes om eens lekker te modificeren. Gezien de aanschafprijzen hou je daar ook makkelijk geld voor over. Check korider.com eens, daar kan je lekker inspiratie op doen...
 
http://korider.com/index.php?topic=5664.0 (OFFICIAL HYOSUNG/UM Owner's Pictures, Mods, & Equipment)

Genoeg voorbeelden te vinden hier. Mijn favoriet is die zwarte naked (zelfde als die twickler heeft) die onder handen is genomen met o.a. een belly pan, erg vette fiets :)
 
Laatst bewerkt:
Niet geheel hetzelfde as die van twickler trouwens nu ik het beter bekijk. Maar desalniettemin stoer

Is een laat model 2008. Had wel al de nieuwe teller unit, windscherm en injectie maar nog steeds de oude remmen en het zilveren blok en de oude handgrepen en het oude zadel en de oude spiegels...
 
Laatst bewerkt:
Blijf gewoon nog steeds bij mijn bike:

Foto-YWS8LABD-D.jpg


Wat is er nog veranderd: superbike stuur
waar ben ik nu mee bezig:-nieuwe 4-zuiger remklauwen d.m.v adaptorplaatjes op de voorvorkpoten
- ander zadel, wat hoger bij de tank, doordat hij voor dieper is gezet staathet zadel erg scheef.
 
Terug
Bovenaan Onderaan