Hyosung dat is het deel 2 van 9

Op deze zit de eerste versie injectie en die is niet echt denderend had ik de indruk. En carburatie is thuis gemakkelijk af te regelen... Of zijn er al powercommanders voor die dingen?

Ik rijd al een jaar met de powercommander bij fd-motoren vandaan, rijd een stuk beter en geen geplof meer.
Zeker het vermogen onder in is beter.
 
Ook een injectie van het eerste type?

Voordat ik mijn huidige Hyosung kocht heb ik proef gereden op een Hyosung met injectie.
Dit was het type waar jij nu naar aan het kijken bent.
Geen enkele dip, inhouding, of aan/ uit reactie.
Natuurlijk wel met een powercommander
Wel meer koppel in het middengebied.
www.Fcattier.nl heeft ook powercommanders die heel goed werken ;)
Dan kun je nog even shoppen voor de prijs
 
Laatst bewerkt:
Vinden jullie het geplof storend op de GT650 dan? Ik heb de originele demper gewoon 30cm ingekort (bye bye kathalysator), maar het klappen wordt wel wat heftiger. Vind het wel handig eigenlijk, als mensen me al niet aan horen komen dan draai m'n gas dicht en dan gaan ze vanzelf aan de kant door de knal :P

Wat betreft FD Motoren sta ik achte rd epositieve verhalen van anderen hier. Ik ben er geweest voor wat kappen en plaatjes en ben perfect geholpen (en zelfs 3 koppen koffie rijker pas weer vertrokken).
 
Fccattier mag de website wel eens updaten, bij een model staat, wordt geleverd in 2007 |(
Ondertussen zijn we 1825 levens van een eendagsvlieg verder.. :P
 
Laatst bewerkt:
Tja, die beste man heeft andere kwaliteiten ;)
Ik denk dat hij handiger is met motoren ;)
Trouwens er wordt al vanaf 1 januari 2010 niks meer geleverd. '(
De laatste Gt 650 model staat bij mij in de schuur 8-)

Ik weet het. Hier lopen ze allemaal nog modellen 2008 te verkopen (voor de prijs van een nieuwe), op de site van de importeur staat een model 2009 geafficheerd. En in de rest van de wereld hebben ze al een veel moderner ogend model 2012...

full
 
Type 2009 is het laatste model wat hier verkocht is :Y