3 Delig GIVI Kofferset (nieuwstaat!) (nu op TDM 850)

motorov

MF'er
13 jul 2011
50
0
Te koop een driedelig GIVI Kofferset, compleet met wingrack en bevestigingsbeugels. Op dit moment nog gemonteerd op een Yamaha TDM 850 uit 1997. Maar kan door het wijzigen van de beugels eenvoudig op andere modellen geplaatst worden.

De set bestaat uit 2 GIVI E41 Koffers, dit zijn Keyless koffers. Oftewel het bovenste gedeelte van de koffer (zie foto) kan worden geopend met een cijfercode, erg handig als je bijvoorbeeld bij het tanken even snel iets wilt pakken zonder dat je meteen alles uit de koffer valt.

Topkoffer is een GIVI E52 Maxia, monokey koffer. oftewel met 1 sleutel te openen en te verwijderen van de motor. De koffer is geschikt voor 2 helmen. De topkoffer beschikt tevens over een GIVI rugsteun voor de bijrijder.

De hele set is door mijzelf 1 jaar geleden aangeschaft met een aanschafwaarde van €1045,- , In totaal 1 keer gebruikt tijdens een weekend Eifel en daarna nog een keer of 4 tijdens toerritten. De reden dat ik een nieuw baasje voor ze zoek is omdat ik een Varadero heb aangeschaft waar reeds een kofferset bij zit.

De set biedt garantie voor nog jaren plezier.

Meer info of fotos? Mail gerust.

ps. de TDM is er ook bij te koop!






 
Laatst bewerkt:
Tja, is een redelijke investering maar je hebt er wel super veel plezier van. Doe een goed bod zou ik zeggen, wie weet!
 
Bedankt voor je interesse, helaas niet waar ik aan zat te denken.

Verkoop in losse onderdelen is bespreekbaar.
 
Laatst bewerkt:
mooie set! heb een vriend die geïnteresseerd is, maar dan zal de prijs toch iets realistischer moeten.
groet
 
bieden staat vrij! ligt er natuurlijk aan wat je realistischer vindt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan