BMW F800 S/ST/GS/R/GT topic deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJ.Verhulst

BMW R1200GS 2011
16 mrt 2004
43.833
3.165
Almelo
Twitter
Na deel I


f800st02.jpg


2008%20BMW%20F650GS%20wallpapers%208.jpg


P0049646%20%28Large%29.JPG


http://f800forum.forumup.nl/index.php?mforum=f800forum
 
Laatst bewerkt:
present!

DJ misschien een idee om een link naar het aparte f800 forum te plaatsen?
 
Laatst bewerkt:
present!

DJ misschien een idee om een link naar het aparte f800 forum te plaatsen?


Goed idee heb hem maar gelijk bij geplaatst.

het is wat kaal omdat er niet echt historie is, dus heb maar wat foto's van internet geplukt.
dit topic is niet echt snel .
 
Mooi! veel plezier ermee!

rijdt lekker he?
Thanks!

Jazeker! Boven verwachtingen eigenlijk. Soepel en voelt gewoon licht aan met rijden!!!
Prima machine! *O* Nu duimen dat hij al die modificaties al gehad heeft. :Y Maar met rijden kon ik in ieder geval niet veel bemerken (op het hakkende remmen ná, dat ligt waarschijnlijk aan de kromme remschijf?) Die ze nu aan het vervangen zijn denk ik! 20.000 beurt!


En het is een rode geworden uit 2007!
De foto's volgen nog! Als hij zijn beurt heeft gehad. :]
 
Om het plaatjesgehalte een beetje te sponseren even een plaatje van mijn F-je :]

met de volgende optie's: Bord computer, bandenspanningmeter, ac schnitzer superbike stuur, ac schnitzer sportdemper, hugger, verstelbare voetsteunen.

Foto-XUFAB3NQ.jpg
 
mooi ding ,, heb eigenlijk nooit op een F 800 S(T) of R gereden ik ken alleen de GS
 
Even melden in deel 2 en meteen maar voor wat vulling zorgen:

Ik rij hier de afdaling van de Passo Pordoi op m'n rode brommer, MrsTenCats voorop met de F650GS en een verdwaalde SV in het midden:
Pordoi.jpg


En hier op de Passo Manghen, zoon op MrsTenCats "S":

Manghen-Rinze.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een mooi zwarte Remus en ik zit me vaak af te vragen hoe legaal dat ding is. Maar ja, ik heb er zo'n fraai papiertje bij met E-keur dus het moet goed zijn.

Hier is een klein filmpje waarin het ding is te horen. Overigens vonden de meeste heren van het F800 forum dat die van mij toch wel erg luid is hetgeen voor kennisgeving is aangenomen. :P

klik
 
Inmiddels wel met een groot tourscherm, beetje expirimenteren met de turbulentie, helaas nog niet heel erg veel verbetering ....


heb eens een ochtend op een F650GS gereden, die was volmaakt stil wel iets meer druk op de borst maar niet hinderlijk ,, en later een 650 geprobeert met een toerscherm , kan met een jet helm een peuk roken maar wat een turbulentie.

ipv groter kleiner, en er zijn mensen die baat hebben gehad met het standaard scherm en de beugeltjes iets achter over gebogen hebben wat minder stijl ,, misschien kan je dat proberen ,, veel mensen grijpen gelijk naar grotere schermen soms werkt een kleiner beter
 
http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=350528947550&ssPageName=ADME:B:ONA:NL:3160 (Remus Sportauspuff passend zu BMW F 800 S und F 800 ST | eBay)
 
ik vraag me af wat een vervangings uitlaat brengt ? behalve meestal lager gewicht en iets beter geluid,, meestal overtreffen ze de origineel niet qua vermogen.
 
ik vraag me af wat een vervangings uitlaat brengt ? behalve meestal lager gewicht en iets beter geluid,, meestal overtreffen ze de origineel niet qua vermogen.

Dat laatste schijnt bij de F800 niet helemaal waar te zijn. De akropovic schijnt 5 tot 10 pk meer te realiseren (volgens testen).

Maar ik denk dat de meesten (ik iig) een andere uitlaat kopen vanwege geluid (en in mindere mate de looks).
 
Dat laatste schijnt bij de F800 niet helemaal waar te zijn. De akropovic schijnt 5 tot 10 pk meer te realiseren (volgens testen).

Maar ik denk dat de meesten (ik iig) een andere uitlaat kopen vanwege geluid (en in mindere mate de looks).
Alle F800's blijken 5 tot 10 paarden meer te hebben op de testbank dan volgens de fiche.
 
Onlangs een F800 GS meegekregen bij een servicebeurt van mijn K12.
Uitermate plezierig rijden op zo'n F! Wanneer ik dichterbij mijn werk zou wonen wist ik het wel, dan ging de 1200 de deur uit. Helaas lijkt me de bescherming tegen de elementen bij de F wat tekort schieten om elke dag 120 km te rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan