Forkbrace/stabilisator voor 56mm buitenpoot

Status
Niet open voor verdere reacties.

BolletjeBas

MF veteraan
18 jun 2010
11.175
10
Bolletje
Omdat mijn Honda CB900 F2 dikkere vorkpoten heeft past de brace ( die ik van mijn oude F afgehaald had ) niet meer.

Een goedkope manier om een goede verbetering te krijgen in het weggedrag!

24nnvkk.jpg



Vraagprijs is 46,75 incl. verzenden ;) verkocht

Ik heb 'm ondertussen mooi gepoetst met Brillo :)

Past ook op andere motorfietsen dan de CB750/900/CBX

Zolang de buitenpoot maar 56mm dik is en de H.O.H afstand klopt.
Hart op hart afstand is verstelbaar van 17.9 cm tot en met 18.4 cm
Een mm meer of minder moet ook passen, dmv "aantrekken" maar dit is de maat van de brace zelf.

Dikte van de brace is 2,2 cm.
In het midden ( bij het spatbord ) is hij 1 cm dik ( zoals je ziet op de foto )
 
Laatst bewerkt:
Géén idéé... Op in TT vermelde fietsen past hij iig.


Diameter = 56mm

H.O.H. afstand heb ik niet opgemeten, aldaar ik 'm verkoop als zijnde een brace voor de in de topictitel vermelde fietsen.

Ik kan ( misschien morgen, anders maandag ) wel even kijken hoe en wat als je serieus interesse hebt.

Let wel, volgens mij is het behoorlijk lastig om de H.O.H afstand tot op de MM nauwkeurig te meten. Ik kan eventueel de breedte van de brace zónder de 2 kapjes meten, dat zou dan zo ongeveer H.O.H. moeten zijn lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
Diameter = 56mm

H.O.H. afstand heb ik niet opgemeten, aldaar ik 'm verkoop als zijnde een brace voor de in de topictitel vermelde fietsen.

Ik kan ( misschien morgen, anders maandag ) wel even kijken hoe en wat als je serieus interesse hebt.

Let wel, volgens mij is het behoorlijk lastig om de H.O.H afstand tot op de MM nauwkeurig te meten. Ik kan eventueel de breedte van de brace zónder de 2 kapjes meten, dat zou dan zo ongeveer H.O.H. moeten zijn lijkt me.

tip van flip:
als je het hart niet [exact] kan bepalen kun je de h.o.h.afstand alsvolgt zeer precies meten:
je meet vanaf de rechterbinnenkant gat [linkervorkpootgat] naar de rechterbuitenkant gat[rechtervorkpootgat]
 
Flip, bedankt voor de tip!

Heb echter al de startpost aangepast. Ik heb H.O.H. opgemeten door de "breuklijn" aan te houden ( daar waar de buitenste klemmen op komen )
 
wel handig voor m'n span, zal morgen eens gaan meten..

en jammer, past allemaal net niet
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan