quote:koen-rr schreef op 09 februari 2012 @ 18:36:
[...]
Ik oooooookHij zit te schreeuwen of die naar buiten mag, hij is namelijk al wakker van zijn winterslaap!
[afbeelding]
Hij zit nog wel lekker warm onder de dekens
quote:Knudde schreef op 09 februari 2012 @ 18:55:
[...]
Die van jou staat sowieso lekker warm! Die van mij is jaloers...
Ikzelf ben ook jaloers, had ik maar zo'n garage/schuur

quote:friendly ghost schreef op 10 februari 2012 @ 23:35:
thanks, ik moest maar 20 x vliegen voor me broer ze had gefixthet was eenmalig haha niet dat ik me schatje mishandel ofso
quote:Hete post schreef op 10 februari 2012 @ 23:44:
[...]
vette pics
Lijkt me wel apart gevoel, heb het op de motor nooit gedaan, maar met de auto wel, wielen van de grond af
quote:Ik precies andersom, alleen ging het met de motor wel mis
quote:Lijkt me wel apart gevoel, heb het op de motor nooit gedaan, maar met de auto wel, wielen van de grond af
quote:Bart-92 schreef op 10 februari 2012 @ 23:08:
iemand van het 25kw topic nog naar de Beurs in Utrecht???
quote:DYONn93 schreef op 11 februari 2012 @ 11:01:
[...]
Ik ga hoogstwaarschijnlijk! alleen wel met de auto...
quote:Bart-92 schreef op 11 februari 2012 @ 11:31:
[...]
Ja ik ga ook met de auto (alleen al om het simpele feit dat ik mn motor nog niet heb *moet nog steeds wachten*)

quote:Ik omdat me motor tot 7 maart is geschorst.. dus dan maar met de auto. misschien ook nog wel met de trein, (studenten ov dus gratis reizen) maar ik heb een hekel aan treinen.
quote:friendly ghost schreef op 11 februari 2012 @ 14:37:
[...]
wauw ik zou me motor een kwart van het jaar schorsen:O
februari heeft al hele mooie dagen:) ik ga zodra de sneeuw en zout weg is en t is weel boven de 10 graden gewoon lekker brommen
quote:friendly ghost schreef op 11 februari 2012 @ 14:37:
[...]
wauw ik zou me motor een kwart van het jaar schorsen:O
februari heeft al hele mooie dagen:) ik ga zodra de sneeuw en zout weg is en t is weel boven de 10 graden gewoon lekker brommen
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1