ZXR 750 Topic deeltje 7: Seriously Easy Going....

Netjes :Y ennuuhh.... Wat rijd nou het lekkerst? :+

niet op ton letten. die moet wel zo praten want die kan niet kiezen. heeft alleen de 10 nog

ja ik vind het moeilijk te zeggen.
De 10 is injectie en heeft een bak vermogen.

De M heeft carbs (flatslides) en wat minder vermogen.

Eerlijk gezegd denk ik toch dat ik de M prefereer. Nu komt dat waarschijnlijk ook dat ik daar nu al wat jaren ervaring in heb zitten. Ook heb ik hier al wat circuit dagen mee gedaan en de 10 nog niet.

maar goed smaken verschillen. ik weet ook mensen die zeggen dat een M lastig rijdt met de flatslides en daar begrijp ik ook niets van.
 
vond de L en M goed rijden hoor (freakss)..

M met iets slippende koppeling weg rijden,verder geen verschil met de L vind ik..
alle 2, 121 pk..
nu ik de 10 heb,tja ...wereld van verschil..en gaat als een speer.
en als ik over stap naar de z 650 .dan komt er van ...ach ik kom er wel..en zeker geen haast..
 
vond de L en M goed rijden hoor (freakss)..

M met iets slippende koppeling weg rijden,verder geen verschil met de L vind ik..
alle 2, 121 pk..
nu ik de 10 heb,tja ...wereld van verschil..en gaat als een speer.
en als ik over stap naar de z 650 .dan komt er van ...ach ik kom er wel..en zeker geen haast..

Haha, Geweldig die reacties die elkaar volgen _O-
Bedankt voor het delen van jullie ervaringen heren. Enuuh Ton, dan hou je die 650 toch gewoon voor de zondag :+

:W
 
ik wissel af,naar het werk..nu nog ff niet,ligt nog pekel..
anders wissel ik met de zx10r en de z 650 om de paar dagen..als de z 900 klaar is word er weer een extra wissel gedaan :+
zo blijf je bezig he...
zit alweer te denken over een ander erbij :+
maar waar moet ik die laten ??
 
~
ik wissel af,naar het werk..nu nog ff niet,ligt nog pekel..
anders wissel ik met de zx10r en de z 650 om de paar dagen..als de z 900 klaar is word er weer een extra wissel gedaan :+
zo blijf je bezig he...
zit alweer te denken over een ander erbij :+
maar waar moet ik die laten ??[/quote]

In de woonkamer Jonguh
 
jonguh ???

meneer voor jouw he snotneus :+

nee, dat heb ik al eens geprobeerd..heb allerlei smoesjes geprobeerd om toen mijn zxrr in huis te krijgen en ook de zx10r,maar mocht niet baten.. :N
 
jonguh ???

meneer voor jouw he snotneus :+

nee, dat heb ik al eens geprobeerd..heb allerlei smoesjes geprobeerd om toen mijn zxrr in huis te krijgen en ook de zx10r,maar mocht niet baten.. :N

Snotneus?
Jongeman klinkt me beter in de oren ouwe :+

Toch die broek iets hoger op hijsen dan \ ;)
 
Mischien leuk voor iemand die nog kuipen/monoseat zoekt...nieuw spul, zelf nog een kleurtje op smeren, goparts . nl
Ziet er goed uit zo'n rr kont, eerst maar een mooi hokje voor mijn zxr zodat ik hem eindelijk thuis kan hebben!
 
:W :W Kom uit het mooie Brabant Jonghe!! :P

Heb er even een fotootje bij gedaan van de 750 ( jammer van de reklame)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan