Welke reisorganisatie?

pegaso-rider

MF veteraan
6 aug 2011
1.051
12
Fryslân
Binnen de motorwereld zijn er inmiddels heel wat reisorganisaties. Van die vrolijke clubs die reisjes organiseren. Nu probeer ik wat meer info te krijgen over een aantal (inter)nationale organisaties die motorreizen organiseren. Hebben jullie suggesties?

De mijne, althans waar ik ervaring mee heb:
- Vrij-Uit motorreizen c.q. MRO reizen (goed)
- Stelvio motorreizen (goed)

Nog suggesties?
 
Met Horizon Motorreizen ben ik de afgelopen 10 jaar zo ongeveer heel Europa door geweest. Kan ik zeker aanraden: waar voor je geld!

:]
 
Ik heb een paar keer met diverse organisaties mee gereisd en telkens reden ze 160+km/h en na een uur lange rook pauze, terwijl ik lekker 120 km/h tuf, plas pauze en doorrijden.
Freebike was een 'rot' instructeur en maakte je bang om te zeggen dat sommige stukken niet van vangrail zijn voorzien. Tja, als het even kan neem ik de auto trein.
Hier een prettig en betaalbaar verblijf met goed eten....helaas werd als een gek binnen gerookt. Net voor haarspeldbocht nr 46 van de 48. Ze hebben ook route's klaar voor je.
Ik hoop dat je een leuke reis maakt, het is echt de moeite waard. Ik ben benieuwd of het wegdek vanaf dat verblijf nu ook zo mooi is als de ander kant van de berg.
full
 
Laatst bewerkt:
Gewoon zelf uitzoeken... even een paartelefoontjes voor als je zekerheid wil van een hotel en routes staan overalop internet. Scheelt je een paar 100 euro en je kunt gaan en staan waar je wilt. ga je van A naar B en blijt het weer op plek B kut te zijn dan kun je gewoon nog veranderen door naar C te rijden waar het wel mooi weer is. Paar jaar geleden wild eik naar de Picos... was in de pyreneeen... alleen de picos bleek het de komende week kutweer te zijn... het werd dus costa brava. Dat kan dus niet met een organisatie. Liever naar iets anders moois met lekker weer dan koste wat kost het doel berijken terwijl er geen fuck aan is.
 
rijschool dixs in limmen doet dat ook :Y
een paar keer per jaar een tourtocht in het buitenland.
prijsen geen idee van...

op m-f zijn ook lui die elk jaar weer een leuke en voordelige tour doen.
daar kan je ook eens mee in kontakt gaan.
vaak zijn het ervaren reisigers op de fiets... :Y
 
Wil je binnen Europa blijven en betaalbaar?
Dan kan ik je de reizen van MoorMotor adviseren.
Verschillende bestemmingen, Noorwegen, Schotland, Duitsland, Italie. Voor lange en korte vakanties/weekendjes.
 
gewoon zelf uitzoeken en gaan. met een paar gedetailleerde kaarten heb je die dure organisaties helemaal niet nodig en kan je tenminste je eigen planning maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan