Belastingvrij frame/kenteken eliminator + hoop onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Groentje85

MF'er
24 apr 2007
41
2
Doorn
Een interesse-peiling :) :

We hebben een belastingvrij frame + kenteken van een Kawasaki ZL900 eliminator liggen met nog een hoop onderdelen (eraan).

De motor is van 1985 (MV-43-SH). Vrijwel direct na aankoop kwam de motor stil te staan (stuk uit de zuiger geslagen B| ) en staat nu al zo'n 7 jaar geschorst stof te happen. Het frame is nog goed maar de rest is een beetje een rommeltje;

~[edit] frame is ver kaal, met wielen, remmen en cardan er nog op. Blok is eronderuit (er ligt nog een nieuwe zuiger ter vervanging), kappen e.d. zijn eraf maar nog wel aanwezig. De koplamp, zadel, stuur en voorknippers zijn al weg.

Dus... heeft er iemand interesse in een belastingvrij frame en/of andere eliminator onderdelen?

(p.s. motor staat nog in zeeuws-vlaanderen)
 
Laatst bewerkt:
hey daar Groentje,

Intresse zal er wel zijn lijkt me.....hier in iedergeval wel.....maar alles hangt ookwel af van wat er "nog" bij zit en wat jij in je hoofd hebt qua prijs.
 
Ha vandeborrel,

Ik heb het voor de zekerheid nog even nagevraagd en hij staat nu ondertussen iets anders bij (zl is van mijn vriend): het frame is nu ver kaal met de wielen erop (+ cardan, remmen e.d., iig 1 band lek), het blok is eronderuit gehaald, kappen e.d. zijn eraf maar nog wel aanwezig. Zadel, stuur, voorknipperlichten en koplamp zijn al weg.

Zal een foto maken voor het overzicht, maar duurt nog wel even, 1e wknd augustus gaan we weer die kant op (staat allemaal bij zijn ouders in de rommelschuur).

Qua prijs zou ik zeggen voor een aannemelijk bod mag het allemaal weg ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan