TK set full carbon akrapovic hexagonal

luckyducy

MF veteraan
18 mei 2004
13.909
172
Te Koop set full carbon akrapovic dempers met e-keur en uitneembare db killers.
Set komt van een zx10r af van 2006/2007 model jaar.
Ik heb ze onder me Monster 1100s pasgemaakt door er linkpijpjes tussen te zetten.
Linkpijpje zijn gewoon verwijderbaar zodat ze weer onder een zx10r kunnen of voor iemand die een paar mooie dempers zoekt om ook ergens onder te bouwen.

De dempers zijn krasvrij en hebben geen verkleuringen of brandplekken in het carbon.
Set kost 625 euro.
full
 
Duur :? als ze onder een monster 696 of 796 of 1100(s) 1100evo geplaatst worden passen ze zo :) net als onder een Kawa ZX10r,dit zijn zeer nette dempers en niet van die leeg gefikte dingen :) en ja akra kost gewoon wat meer als een B merk 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ai, jammer dat ik de linkpijpjes van mijn ovale Akra's niet kan overzetten op deze. Anders had ik ze graag van je over genomen :Y
 
Waarom zou je die niet over kunnen zetten?ik heb zelf ook linkpijpjes pas gemaakt.
Ai, jammer dat ik de linkpijpjes van mijn ovale Akra's niet kan overzetten op deze. Anders had ik ze graag van je over genomen :Y
full
 
Dat zou kunnen :) maar ik zelf ga daar helaas geen tijd voor hebben :N .
Je zou ze dan plat naast elkaar moeten monteren :)
Zelf ben ik ook niet zo handig daarin mits het gewoon een op een past en alleen steuntjes moeten komen.
Dus als er veel aangepast moet worden houdt het even op, leek me wel gaaf.
Is tenminste iets apart denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan