onderdelen Kawasaki zxr 75o 1992

ZXRetard

MF'er
7 aug 2008
121
0
Nu mijn motor verkocht is, heb ik nog een aantal onderdelen die ik in de loop der tijd verzameld heb voor mijn motor. Ik heb een tijd met het idee gespeeld mijn 2e kappenset zwart te spuiten zodat ik 2 volledige en mooie setten had.
Nu heb ik dus alles over! In de Groen/witte kleurstelling 1992 model.

- 1 benzine tank, zonder tankdop, mét benzine kraan. ZXR sticker erop en in nette staat.
- 1 rechter zijkuip, in nette staat!
- Imitatie linker en rechterkuip, zwart gespoten door de vorige eigenaar. Zien er goed uit maar is dus wel imitatie
- Linker en rechter achterkantjes met de ZXR sticker in nette staat.
- Voorspatbord, in redelijk staat, 2 scheurtjes aan de zijkanten.
- Driehoekje wat tussen dus zijkuipen hoort, achter het voorwiel, in goede staat.
- 1 Topkuip, in redelijke staat, helaas 2 scheuren erin. Kan nog wel gewoon gemonteerd worden.
- 1 originele uitlaat, in redelijke staat.
- 1 kabelboom + CDI unit van een '93 model
- Het 'spoilertje' en de frame die daar omheen zit, in goede staat.
- De stofzuigerslagen, helemaal retro! Wordt dé hit van 2010.
- Afdekstukje tussen de rechterzijkuip en het frame.

Foto's heb ik hier nu niet, maar die kan ik altijd maken.

De prijzen? Doe een goed bod, ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben.
 
Hoi Marcel, ik heb geen uitlaatsysteem enkel de originele demper. Misschien dat het voor verwarring gezorgd heeft dat ik schreef dat ik alles dubbel heb, waarvoor excuses. Ik heb alleen de onderdelen die in de lijst staan.
Foto's van alle onderdelen zijn op het ZXR forum te vinden, link: http://zulu.messageboard.nl/13448/viewtopic.php?t=1094
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog iets nodige voor deze bike? Ik heb dus ook kuipwerk voor een goede prijs!
 
Heb jij toevallig de originele demper nog liggen?! Dan ben ik wel geïnteresseerd!

Alvast bedankt :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan