Axio polycarbonate tailbag voor achterop racers

Alex_R6

MF veteraan
22 sep 2002
3.792
0
Beuningen (gld)
Ik heb een nieuwe Axio tas te koop voor achterop een racer te bevestigen.
Deze komt over de seatcover of duositje te zitten. Klep is van polycarbonate en zijkanten van zacht kuststof carbon look. Onderzijde is voorzien van een antislip laag.

Verkoop hem omdat ik de motor in de zomer verkocht heb en voorlopig niets terug ga kopen.

Styled right to compliment your sportbikes bodywork, the Axio Tailbag provides stylish storage on the tail section of your sportbike. Its tough molded hardshell features two internal storage compartments and a large main compartment. Its durable polyester nylon base is roomy while keeping its sleek aerodynamic shape. A built-in hidden shoulder strap converts the Axio Tailbag into a handy shoulder bag for added mobility. Axio Tailbags are color-matched to compliment most OE paint finishes.

* Tough molded polycarbonate or polyurethane hardshell
* Lightweight construction
* Sleek aerodynamic styling
* High-visibility reflective graphics
* Comfortable back rest pad
* Large main compartment & two smaller pockets
* Four Velcro straps included
* Converts to a shoulder pack when not in use
* Mesh cargo net included for extra storage

Vraagprijs 100 euro.

full
 
het is echt niet lullig bedoeld, maar 107 euro kost hij nieuw, mss dat je m daarom nog nie weg hebt
 
het is echt niet lullig bedoeld, maar 107 euro kost hij nieuw, mss dat je m daarom nog nie weg hebt


Dat kost hij niet.
Hij koste 150 dollar excl. verzenden en invoer kosten.
En daarbij hij is splinter nieuw want ik heb hem nooit gebruikt.

@Jordy, wat denk je zelf. Bied nog maar ff door. ;)

@Pieter, dat is gezichtsbedrog want dit zijn de enige uitvoeringen ervan.
Hij is gewoon wat spitser als op de voorbeel foto's. Mijn foto's zijn beter.
 
Laatst bewerkt:
Op zich goed, maar dan wordt vooraf passen wat lastig...
Graag dan toch eerst de afstand(en) tussen de bevestigings-ogen, jouw tailbag is een Series R die voor de R6/R1 bedoeld is. Is dus de vraag of dat op mijn motor gaat passen.
 
Op zich goed, maar dan wordt vooraf passen wat lastig...
Graag dan toch eerst de afstand(en) tussen de bevestigings-ogen, jouw tailbag is een Series R die voor de R6/R1 bedoeld is. Is dus de vraag of dat op mijn motor gaat passen.

Achterzijde in de breedte 12cm en voorzijde in de breedte 27 cm tussen de ogen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan