Kappenset, kuipset

Status
Niet open voor verdere reacties.
17 sep 2011
217
1
Almere
Te koop,

Zwarte kuipset met schade. Komt van een fireblade. Rechterzijde heeft geen schade. Kontkuip heeft schade, en linkerzijde heeft schade. Topkuip heeft ook geen schade. Tankkuip heeft ook geen schade.

Foto krijg ik er hier niet op. Maar die kan ik je altijd mailen.
 
10092011178.jpg
 



Maar is het dan niet voordeliger en netter om je kappen te laten maken???
Ik ga ervan uit dat je kappen uit china wilt gaan bestellen, maar die zien er alleen op de foto er mooi uit, randen zijn scherp, matriaal is dunner dan orgineel, dus de borstbouten moet je gaan opvullen en de pasvorm is nit echt geweldig.
 
kappenset.net bestelt volgens mij ook gewoon het chinese ebay-spul hoor....

komt allemaal bij dezelfde fabrieken vandaan
 
Maar is het dan niet voordeliger en netter om je kappen te laten maken???
Ik ga ervan uit dat je kappen uit china wilt gaan bestellen, maar die zien er alleen op de foto er mooi uit, randen zijn scherp, matriaal is dunner dan orgineel, dus de borstbouten moet je gaan opvullen en de pasvorm is nit echt geweldig.

Nee dit krijg je nooit meer echt mooi.

Ik koop ze ook idd niet bij de allergoedkoopste. Ik zit te twijfelen tussen nicecycle.com en cbrfairings.com. Beide komen op de meeste site's / forums toch wel goed uit de test.

Nicecycle gebruikt 3 verf lagen en 3 lak lagen. cbrfairings gebruikt 2 verf en 3 lak. En volgens hun is het allemaal geinjecteerd abs plastic in dezelfde mallen als oem. Ben al een tijd aan het mailen met de bedrijven. Nice cycle zit in Amerika alleen fabriek in Hong Kong/China, en volgens hun zijn de managers amerikaans. Nicecycle heeft ook een artikel op hun site staan, waarin zij als heeeel goed uit een test kwam van een motorblad.

kappenset.nl vind ik idd ook te goedkoop ogen en op dit forum zijn ze er ook niet echt tevreden mee.
 
kappenset.nl NIET DOEN.

is leuk voor even maar niets waard.
beetje gassen en alles is krom.

je kunt beter orgineel gaan (tis wat duur) maar goedkoper dan telkens een nieuwe imi set.

zwarte wax miss een idee (tijdelijk) miss wel pollijsten??
 
Ik koop ze ook zeker niet bij kappenset.nl

Ik haal ze waarschijnlijk bij nicecycle. Komen daar goed uit de test in diverse bladen. www.nicecycle.com

Maar niemand interesse in mijn set?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan