Onderstel vouwwagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

helaholatuthola

MF veteraan
Donateur
20 dec 2009
9.027
10.874
Sommelsdijk
Ik heb hier nog een onderstel van een vouwwagen staan. Vraag me niet wat voor merk het is.
Er zit geen verlichting op, geen spatborden. Wél een reservewiel erbij.
Bandjes lekker uitgedroogd, hydraulische oplooprem werkt ook niet.

Ooit opgehaald voor een krat beugelflessen, met inflatie en afschrijving erbij kom ik nu op een prijs van:

1 pak gevulde koeken.

Je weet hoe het gaat, wilde plannen om er wat van te maken, maar eerst achter het huis rechtop tegen de gevel zetten. Daar staat hij nog steeds en nu beginnen eindelijk de buren te zeiken.

Stuk betonplex erop, spatbordjes en verlichting en een rijgoot met wielklem en je hebt een leuke goedkope motortrailer.

Wordt niet verzonden uiteraard. Ophalen moet met een aanhanger of een bus waar hij in past. Of gewoon achter je auto hangen, dat is je eigen risico.

Stuur even een PB als je interesse hebt, of reageer in het topic. Kan ik foto's maken en de boel opmeten enzo.
 
Ik heb misschien interesse! Voor een projectje, zal even maatje bellen/smsen! Zou je hem willen vasthouden tot nader bericht?

Edit: Zou jij een paar foto's willen maken?

Mvg Philip
 
Laatst bewerkt:
Ik zal eens even een paar foto's maken.


2012-03-03132057.jpg



2012-03-03132105.jpg



Ik kreeg hem er niet in zijn geheel op, ding staat in een steeg in Delft centrum, beetje krap daar.
 
Laatst bewerkt:
Is een geremde aanhangwagen. Geen eigen kenteken toevallig? Niet voor mij, maar als tip bij de verkoop.

Inderdaad om er een motortrailertje van te maken voor weinig dinero.

Succes met de verkoop!

 
Laatst bewerkt:
Aah, ziet er mooi uit. Ding zal als basis dienen voor een aanhanger achter een eendje ;) Vriend van mij is op dit moment aan het werk en zal er vanavond even naar kijken! Ik laat het weten!
 
Is een geremde aanhangwagen. Geen eigen kenteken toevallig? Niet voor mij, maar als tip bij de verkoop.

Inderdaad om er een motortrailertje van te maken voor weinig dinero.

Succes met de verkoop!



Hij is geremd, ik heb er geen kenteken bij. Lijkt mij ook niet dat een vouwwagen een eigen kenteken heeft :?

Aah, ziet er mooi uit. Ding zal als basis dienen voor een aanhanger achter een eendje ;) Vriend van mij is op dit moment aan het werk en zal er vanavond even naar kijken! Ik laat het weten!


Laat maar horen. Is het vandaag niet, komt het morgen wel ;)
 
Jup Jup, eerste reactie was positief, zal hem vanavond nog even bellen (was nu via de sms en niet cht duidelijk dus ;) ) Kan jij mij even je nummer PMen? Kunnen wij eventueel jou bellen.
 
Aanhangers met een laadvermogen minder dan 750kg hebben geen eigen kenteken nodig. Ik heb een oude vouwwagen met een laadvermogen van 540kg, ideaal onderstel. (ook geremd, maar dat werkt bij mij wel ;) ).
 
Ja die kar van jouw is mooi, die is niet helemaal gesloopt. Dat ding van mij is gewoon kaal, ik kom er echt niet aan toe om er wat van te maken. Kan ik hem beter verkopen voor een paar koeken.
 
Reservekar nodig? Flip heeft er niets aan helaas.

1 pak gevulde koeken maar. Kom ik je ook nog helpen met metselen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan