Scorpion demper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dunlop03

MF veteraan
10 sep 2007
7.765
20
Bij deze te koop aangeboden, gezien ik wellicht wat anders ga kopen indien ik deze verkoop.

Het is een Scorpion demper (RVS), die nog ongeveer 3/4 van zijn originele lengte heeft, hij is dus ingekort. De demper ziet er op zich nog netjes uit en ik heb me er nooit aan gestoord dat hij her en der wat is bekrast (op de klemmen waar de popnagels zitten, dus je kan het ook omdraaien).

De demper heeft een E-keur en er is een mogelijkheid tot montage van een DB-killer (kan een redelijke universele maat in), deze zit er echter niet bij.

Over het geluid, hard en mooi, maar niet te (associaal) hard. Mooi donker en hoog in de toeren jankt het lekker. Bij serieuze interesse kan er een filmpje via PB gestuurd worden van het geluid :+

De demper wordt gemonteerd met een klem, dus kan zo universeel op een linkpijp met de juiste afmeting (51 mm). Kan dus ook op een slipon linkpijp. Klem voor de linkpijp zit er bij.

Prijs: 60 euro :) (ex verzenden, ophalen is mogelijk)

29komir.jpg


25kii4g.jpg


1pa1xd.jpg


Groetjes :W
 
Laatst bewerkt:
helaas aansluiting te klein maar tevens kickje

voor lekker klinkend dempertje
 
hoi :W

is de linkpijp zo afneembaar ?

want ik zou hem dan op mijn zx10r willen hebben, weet alleen zo niet of het dezelfde mm aansluiting is :+ weet je dat zo misschien?
daarnaast moet ik dan nog een db killer zien te scoren :P hehe
 
Hm... ik heb wat lichtte plannen om van de zomer naar duitsland oid te gaan, dan is een demper met E-keur toch wel een klein beetje heel handig en dat heeft mijn laser niet :P
Iets wat dan niet standaard is maar wel E-keur heeft is dan wel leuker natuurlijk :)
Zal er ff over denken (hoewel ik denk ik te laat ben).
 
hoi :W

is de linkpijp zo afneembaar ?

want ik zou hem dan op mijn zx10r willen hebben, weet alleen zo niet of het dezelfde mm aansluiting is :+ weet je dat zo misschien?
daarnaast moet ik dan nog een db killer zien te scoren :P hehe

Het gaat hier alleen om de demper, dus de linkpijp zit er niet bij (en is dus ook afneembaar). Diameter die de linkpijp moet hebben staat in de openingspost.
 
Hm... ik heb wat lichtte plannen om van de zomer naar duitsland oid te gaan, dan is een demper met E-keur toch wel een klein beetje heel handig en dat heeft mijn laser niet :P
Iets wat dan niet standaard is maar wel E-keur heeft is dan wel leuker natuurlijk :)
Zal er ff over denken (hoewel ik denk ik te laat ben).

Klopt, altijd handig mocht je aangehouden worden. Ik heb er echter geen DB-killer bij dus deze zal er nog wel bij moeten wil je het E-keur plaatje compleet maken ;)
 
wanneer deze niet verkocht is, zou ik graag ook even komen kijken, mijn linkpijp zou er zo op moeten passen :Y

ik zal het topic in de gaten houden ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan