titax rem en koppelingshendel R1 '98-'03

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
5.062
510
breskens
OMA WEG, WEDEROM IN DE VERKOOP

Titax A kwaliteit hendels passend voor een R1 '98-03 en mogelijk nog latere bouwjaren/andere modellen.

Zwarte hendels met rode verstellers, zesvoudig instelbaar (kan zelfs tijdens rijden). Je kan de hendels hierdoor veel dichter bij je clip-ons instellen, waardoor je je polsen minder belast. Remmen en koppelen met 2 vingers worden stukken makkelijker. Deze zijn gemaakt van lichtgewicht CNC gefrees aluminium, geen Chinese rommel dus dat breekt! De verstellers zijn nieuw omdat ze wat verkleurd waren door het zonlicht, hierdoor zien ze er weer als nieuw uit. Ik verkoop ze omdat ik liever de lange uitvoering wil of mogelijk brembo´s in combinatie met een andere rempomp.

Prijs inclusief verzenden: 100 euro (nieuwprijs 165)

Foto's, nu wel op mijn eigen motor (klein beetje stoffig):
dsc0425rg.jpg

dsc0423c.jpg

dsc0422large.jpg
 
Laatst bewerkt:
Deze zijn gemaakt van lichtgewicht CNC gefrees aluminium, geen Chinese rommel dus dat breekt!

Dit moet toch wel 1 van de meest zielige verkoop argumenten zijn die ik ooit gelezen heb :')

Maar vertel, van welke uitzonderlijk speciale kwaliteit is dat ´lichtgewicht aluminium´ dan? Mijn cheap-ass Ebay hendels zijn van 6061 T6, ook wel vliegtuigaluminium genoemd... en ik kan je verzekeren dat is geen troep en breekt ook maar zo niet :W
 
Laatst bewerkt:
Dit moet toch wel 1 van de meest zielige verkoop argumenten zijn die ik ooit gelezen heb :')

Maar vertel, van welke uitzonderlijk speciale kwaliteit is dat ´lichtgewicht aluminium´ dan? Mijn cheap-ass Ebay hendels zijn van 6061 T6, ook wel vliegtuigaluminium genoemd... en ik kan je verzekeren dat is geen troep en breekt ook maar zo niet :W
Zal niet zomaar breken tijdens rijden, maar tijdens een schuiver zullen ze toch eerder breken is mij verteld. En als het uit China komt is het rommel, maakt verder niet uit wat het is of hoe goed het is :P . Die chinese hendels worden niet gebruikt in de Moto GP, WSBK, World Endurance, Titax wel.
 
En door wie is jou dat verteld dan... een remhendel breekt gewoon als deze onder een ongelukkige hoek belast wordt, Titax of China. Ik wil nog wel geloven dat bijv. de anodisatie laag minder slijtvast en egaal van kleur is oid... maar je breek verhaal is onzin.
 
heb je interesse in een brembo pomp?
ik wil je rempomp en hendels wel ruilen tegen mijn brembo pomp (vind het niet zo lekker remmen...)
 
heb je interesse in een brembo pomp?
ik wil je rempomp en hendels wel ruilen tegen mijn brembo pomp (vind het niet zo lekker remmen...)
Past deze direct op een R1? En wat meer info over type e.d.. Waarom vind je het niet lekker remmen, met een betere rempomp moet het toch aanzienlijker makkelijker remmen?
 
xx

Niet spammen in andermans topic en zeker geen handel bedrijven hier op MF
:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je die dingen nog :?
Is passend op standaard rempomp en koppelingshandel met kabel :?
Jup, heb er na het open van het topic niet echt achteraan gezeten om ze te verkopen, nu een nieuwe poging. Past inderdaad 1 op 1 op het standaard spul. Is op kwartiertje omgezet. Indien gewenst kan ik vanavond nog wat foto's maken.
 
Jup, heb er na het open van het topic niet echt achteraan gezeten om ze te verkopen, nu een nieuwe poging. Past inderdaad 1 op 1 op het standaard spul. Is op kwartiertje omgezet. Indien gewenst kan ik vanavond nog wat foto's maken.

Graag foto's :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan