" KTM 690 Duke III #2 "

Ben ik ook heel benieuwd naar, doe je een run voor en na de mod?

Verpalen heeft al een run van me met het Akra systeem, zonder DB-killers en de gear mod. Na de run worden beide opelkaar ''gelegen'' om het verschil te zien ;) Moet toch wel flink wat onderin pakken.
 
Zal ook wel flink wat extra aanzuiggeluid maken, hoeft niet altijd mooi te klinken...... Maar we gaan het misschien wel horen op de voorjaarsmeeting?
 
[/Bler-modus] :')

Op marktplaats is er een aanbieder van allerlie KTM onderdelen van de 690 generatie, Duke/SM/SMC. Zag laatst nog dat hij ook een blok aanbod ;)
 
Ik ben daar geweest om een koplamp op te halen.
Maar ik weet niet of het daar allemaal zuivere koffie is.
De motoren stonden onder een zeil te wachten op demontage.
Hij vertelde mij rechtstreeks van ktm in te kopen. :?
 
Is denk geen zuivere koffie Ron.
Maatje van me heeft met de verkoper gesproken over de telefoon voor een onderdeel voor zijn SMC, vaag gedoe allemaal.
Inkopen van KTM...maak daar maar plukken van de straat van B|
 
Gezocht: een DukeIII rijder omgeving Nijmegen om af en toe eens met de KTM Power te gaan raggen........ :+

Net terug thuis na vandaag voor het eerst dit jaar te hebben gereden en ik was blijkbaar de enige KTM op de weg. Soms zie je nog wel eens een Superduke maar nu helemaal noppes nada. Wel een aantal Ducs en veel Japanners en choppers :r .

Wel weer errug lekker met de Duke raggen :] , alleen zouden al die auto's, fietsers en stoplichten verboden moeten worden.
En we moeten op politieke partij gaan oprichten die ervoor zorgt dat er weer bochten in de weg worden gelegd. Want het midden van de achterband slijt wel heel erg zo. En met deze temperaturen bochtjes pakken onder grote hellingshoek is naar mijn mening vragen om brokken. Misschien toch maar een circuitje pakken voor die zijkantjes?
De verlaagde achterkant doet het overigens netjes, kan gewoon onder hellingshoek over de (geasfalteerde) verkeersdrempels springen op de dijkjes en het geeft geen krimp. Voelt wel wat minder zacht aan achter maar ook wel weer wat zekerder.

Moet maar gauw warm weer worden en dan kunnen we gaan "gummen". :P
 
Nog een vraagje: welke andere nummerplaathouder kunnen jullie aanbevelen? Er zijn er op eBay verschillende te koop. Maar welke past nu het beste? Ik wil het liefste een van aluminium in zwart. Ik heb begrepen dat je de standaard plastic nummerplaathouder er niet te lang op moet laten zitten als je hem wil wisselen, anders kun je later aan de (bij mij witte) lak zien waar de originele heeft gezeten.
 
Nog een vraagje: welke andere nummerplaathouder kunnen jullie aanbevelen? Er zijn er op eBay verschillende te koop. Maar welke past nu het beste? Ik wil het liefste een van aluminium in zwart. Ik heb begrepen dat je de standaard plastic nummerplaathouder er niet te lang op moet laten zitten als je hem wil wisselen, anders kun je later aan de (bij mij witte) lak zien waar de originele heeft gezeten.

Ik heb zelf de Mustard maar de Evotech ziet er netter uit en zou mijn volgende keus zijn.
 
De tail tidy's van Mustard, R&G en Evotech zijn goed.
Ik heb zelf de R&G en deze is makkelijk te bevestigen, is echt plug&play spul. En van de Mustard heb ik gehoord dat die heel slim bedacht is met bevestigen, van binnen uit geloof ik dat ik gehoord had.

Misschien nog een idee voor de OP, je mooiste foto van je Duke erin met een mod lijstje eronder :) ?
 
Dames :j

Als ik van die mooie WP stickers op m'n voorvorkje wil, moet ik dan de uitvoering nemen met de transparate achterkant of de zwarte achterkant? mij lijkt de transparante de goeie maar iemand van jullie ervaring ermee?
en de originele hittebestendige stickers voor op m'n Akra pijpje, waar kan ik die krijgen? (iemand toevallig nog een setje liggen?? *D )

Daarnaast kan ik melden dat ook de tail-tidy van evotech ook goed passend is. en idd zijn er slijtagesporen zichtbaar van de originele taartschep.. B|


Ooh wat kan ik niet wachten om het monster weer uit z'n slaap te halen. :] nodig tijd om mezelf weer op iets fatsoenlijks te verplaatsen. van de winter alleen maar op m'n ouwe Honda NX650 gereden die aan alle kanten valse lucht aanzuicht :r
 
Even een heel kort vraagje...

Mijn accu is deze winter overleden.....welk merk / type/ afmetingen enz heeft de accu voor een KTM 690 duke?

Thanks alvast.....
 
Even een heel kort vraagje...

Mijn accu is deze winter overleden.....welk merk / type/ afmetingen enz heeft de accu voor een KTM 690 duke?

Thanks alvast.....

Volgens mij YTZ10S-BS 8.6Ah. iig moet je er op letten dat de accu op z'n zij kan worden geplaatst, ze staan niet rechtop in onze dukes. maar de hedendaagse geltype accu's kunnen dat allemaal wel geloof ik.
 
De tail tidy's van Mustard, R&G en Evotech zijn goed.
Ik heb zelf de R&G en deze is makkelijk te bevestigen, is echt plug&play spul. En van de Mustard heb ik gehoord dat die heel slim bedacht is met bevestigen, van binnen uit geloof ik dat ik gehoord had.

Misschien nog een idee voor de OP, je mooiste foto van je Duke erin met een mod lijstje eronder :) ?


Ik heb op mn SM die van Mustard, zoals Eral al zegt zet je die aan de binnenkant vast waardoor je deze minder snel verliest, ik ben er in ieder geval erg tevreden over.
De R&G en Evotech weet ik niet maar zal vast ook prima zijn.
 
Ik heb nu al 2x een wit zwart/witte Duke gespot in Amsterdam met een Leovince demper eronder, originele kentekenplaathouder en de rijder droeg een witte ''cross-look'' helm. 1x gezien tegenover het Wester gasfabriek richting Haarlem en van het weekend op zondag in het centrum heen en weer rijdend.

Iemand van hier toevallig ?
 
Ik heb nu al 2x een wit zwart/witte Duke gespot in Amsterdam met een Leovince demper eronder, originele kentekenplaathouder en de rijder droeg een witte ''cross-look'' helm. 1x gezien tegenover het Wester gasfabriek richting Haarlem en van het weekend op zondag in het centrum heen en weer rijdend.

Iemand van hier toevallig ?

Die kom ik ook wel is tegen als ik naar huis rij van werk. Volgens mij een wat oudere gast als ik het goed zag.
 
Ik heb op mn SM die van Mustard, zoals Eral al zegt zet je die aan de binnenkant vast waardoor je deze minder snel verliest, ik ben er in ieder geval erg tevreden over.
De R&G en Evotech weet ik niet maar zal vast ook prima zijn.

Hoezo verliezen... :? ? Loctite 243 doet toch wonderen?

Ik heb er een aantal gezien, van goedkoop naar duur, onderstaand misschien ook wel handig voor diegenen die ook naar zoiets op zoek zijn:

1: Kennzeichenhalter verstellbar KTM DUKE SXC SMC 690 620 | eBay

2: KTM 690 Duke / R BJ 08-12 Supermoto SM / R BJ 07-10 Kennzeichenhalter -träger | eBay

3: KTM 690 Duke / R Kennzeichenträger Kennzeichenhalter RoMatech | eBay

4: http://www.ebay.de/itm/190650577102?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_3756wt_907

5: http://www.ebay.de/itm/260972989349?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_2609wt_985

6: Kennzeichenhalter KTM 690 Duke / Supermoto / R Komplett | eBay

7: Kennzeichenhalter passend für KTM 690 Duke - R2BZ | eBay

8: http://www.ebay.de/itm/150588795382?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_1139wt_985

9: http://www.ebay.de/itm/310372126657?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_3722wt_930

10: http://www.ebay.de/itm/400255295619?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_853wt_985

11: EVOTECH PORTATARGA RECLINABILE KTM 690 DUKE 08-10 | eBay

12: KTM Duke 690 2007-12 Tail Tidy Fender Eliminator | eBay

13: http://www.ebay.de/itm/400257982795?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_1058wt_985

14: http://www.ebay.de/itm/350543539187?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_2216wt_989

15: KTM Duke SM 690 2007-10 Kennzeichenhalter | eBay

16: http://www.ebay.de/itm/120730801634?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_1648wt_907

17: Kennzeichenhalter KTM 690 Duke 3 | eBay

May I have your votes, please *O*

Ik neig naar de R&G (16) of die korte Evotech (12)
 
Laatst bewerkt:
Als er tussen die 2 gekozen moet worden, zou ik voor de korte Evotech gaan. Daar kan je tenminste ook nog je originele knippers op kwijt en er zit een LED kentekenverlichting bij.

Een verstelbare lijkt me helemaal niks met de trillingen die de Duke veroorzaakt. Dan hangt met de korste keren je kenteken en al het zooi te bungelen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan