Boormachineset

Ach, zoiets kan gebeuren.
Als je zo'n bedrag er zelf ook voor hebt betaald, dan wil je ook ongeveer zo'n bedrag terugzien.

Jammere van internet is dat het altijd wel ergens anders goedkoper is.
Alleen is er in dit geval wel erg groot verschil... :P
 
Welkom terug op de nuchtere wereld *O*
Moest dat niet het geval zijn, pas op voor de roze olifanten!

Het was eigenlijk een bezopen reactie op een bezopen aanbieding, maar ik zie nu ook in dat dit niet helemaal overkomt. Toen ik het poste vond ik hem best goed :P

Ooh ja, ik zou bij de oude leverancier mijn beklag gaan doen over de hoge aankoopprijs van het artikel. En of de andere firma nu actie heeft of niet, dit is wel een hele grote winstmarge.
 
Laatst bewerkt:
nogmaals: ik heb hier geen winstmarge ik maak in ieder geval verlies.

ik heb de set gekocht bij bst tools (de leverancier van het merk) dat je het merk niet kent wil niet zeggen dat het crap is.
is pas sinds 2008 in nederland te koop
heb meer van dat merk (sleutelsets, torx imbus enz.. en is super mooi spul!)

hoe dat zo goedkoop op zo'n dagaanbieding site komt weet ik niet (misschien ooit door een of andere toko enorm veel opgekocht?)
die hele website waar die staat klopt zowieso geen zak van, plaatje klopt niet merk klopt niet en als je het mij vraagt krijg je eerder een doos stenen thuis dan een boormachineset. :P

hoe dan ook:

begrijp dat het dan een te hoog bedrag is.
zou zeggen: wie wil het hebben (als iemand het nog wel hebben) en zo ja, wat geef je ervoor?
 
Laatst bewerkt:
nogmaals: ik heb hier geen winstmarge ik maak in ieder geval verlies.


hoe dan ook:

begrijp dat het dan een te hoog bedrag is.
zou zeggen: wie wil het hebben (als iemand het nog wel hebben) en zo ja, wat geef je ervoor?

Nou dan bied ik jou 25,00 eurooootjes, heb ik al vast een vaderdag kadootje
 
Balen dat je het veel te duur hebt gekocht en je dat op soms kinderlijke manier word ingewreven :Y
 
Ik koop m wel bij de link _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

dan moet je wel snel zijn want er is er maar 1 van de 2e kost gewoon het volle pond, deze firma heeft scherpe aanbiedingen,maar het nadeel is dat ze overal maar 1 van hebben, vermelden ze ook wel op de site, ik heb in het verleden ook eens wat willen kopen daar maar kreeg te horen dat het al was verkocht en kon het wel krijgen maar tegen een heel andere prijs
 
Dan kan ik ook wel leuke aanbiedingen maken :( .
Ik geloof er ook niet in dat Gijs iemand hier een poot probeerd uit te draaien......zou wel stom zijn als dat wel zo was......want iedereen heeft internet en kunnen dus prijzen controleren.
 
Dan kan ik ook wel leuke aanbiedingen maken :( .
Ik geloof er ook niet in dat Gijs iemand hier een poot probeerd uit te draaien......zou wel stom zijn als dat wel zo was......want iedereen heeft internet en kunnen dus prijzen controleren.

hehe eindelijk iemand die het snapt :P
hij is nog steeds te koop en prijs is uiteraard bespreekbaar.
ik moet er toch vanaf..
 
Terug
Bovenaan Onderaan