Yamaha Royal Star

Nikita

Rookie
8 mrt 2004
27
0
Belgisch Limburg
Hoi, Wij staan op het punt een yamaha royal star 1500 (beperkte editie) aan te schaffen uit 1998. Wie heeft er ervaring mee? Goede of slechte? Nu rijden wij met suzuki intruder 750 en 700.

Laat maar horen.
 
Ga een kijken op de site van de Wildstar-rijders: www.wildstarfan.nl

Daar zitten ook een paar Royal Star rijders, daar heb je meer kans dan hier.
De kans op ervaringsberichten is daar wat groter.
 
de royal star is een 1300cc
verder kan ik jullie hem van harte aanbevelen,heb er zelf ook 1 ,een tour classic van1997,prima motor,ook voor lange afstanden
 
hallo, Ik heb zelf een xvz1300AT te koop. Ik moet wel zeggen dat het een fijne motor is maar ik ben op zoek naar een snellere fiets. Afgelopen zomer ben ik op deze motor door de alpen gegaan. Het rijden van haarspeldbochten is niet makkelijk omdat deze motoer een dike voorband heeft. verder een top machine. Hij staat te koop op marktplaats onder yamaha sla dan in xvz1300, het is het type met AT erachter, dit is een zeer weinig verkocht type.

groet Bosje
 
hallo, Ik heb zelf een xvz1300AT te koop. Ik moet wel zeggen dat het een fijne motor is maar ik ben op zoek naar een snellere fiets. Afgelopen zomer ben ik op deze motor door de alpen gegaan. Het rijden van haarspeldbochten is niet makkelijk omdat deze motoer een dike voorband heeft. verder een top machine. Hij staat te koop op marktplaats onder yamaha sla dan in xvz1300, het is het type met AT erachter, dit is een zeer weinig verkocht type.

groet Bosje

Mooi ding!!!!
Zonde dat je 'm wegdoet. Mijn budget is helaas beperkt tot 6500 euro, anders wist ik het wel 8-)
 
hallo, Ik heb zelf een xvz1300AT te koop. Ik moet wel zeggen dat het een fijne motor is maar ik ben op zoek naar een snellere fiets. Afgelopen zomer ben ik op deze motor door de alpen gegaan. Het rijden van haarspeldbochten is niet makkelijk omdat deze motoer een dike voorband heeft. verder een top machine. Hij staat te koop op marktplaats onder yamaha sla dan in xvz1300, het is het type met AT erachter, dit is een zeer weinig verkocht type.

groet Bosje

Ik heb zelf een Honda F6 (Valkyrie). Zelfde soort fiets, maar nog een pietsie groter dan de Yam Royal Star. Ik ben er ook mee naar de Alpen geweest en het eerste jaar vond ik de haarspeldbochten ook lastig. Ik heb later gezorgd voor betere banden (de standaard Dunflops waren niks). Maar wat me het meest heeft geholpen is een instructievideo van Jerry Palladino. Dat is een Amerikaanse motoragent die les geeft op grote Amerikaanse motoren. Geweldig, die vent rijdt met een Goldwing in en uit anderhalve parkeerplaats zonder een voetje aan de vloer. Ik heb die video besteld (moet je wel NTSC aankunnen) en heb daar veel van geleerd. Later heb ik zonder problemen de Stelvio gereden! Ga komende zomer weer naar Dolomieten en Alpen. Hier is de website van Jerry; http://www.ridelikeapro.com/
Voor het geval je het toch jammer vind om die prachtige Royal Star weg te doen... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan