Zero gravity touring ruit Kawasaki Z1000

ConQuestador

MF'er
15 mrt 2008
50
0
Verhoogd ruitje van Zero Gravity voor op de Z1000 (2003 - 2005 volgens de bon).
Kleur: Darksmoke

Het ruitje is in absolute nieuwstaat!! Ik heb 'm eind vorig jaar gekocht maar pas dit jaar gemonteerd, na enkele keren er mee gereden te hebben heb ik besloten toch weer het originele ruit terug te plaatsen. Er zitten geen krassen of wat dan ook op, absolute nieuwstaat dus!

Quote van tekst van Zero Gravity:
The Sport Touring Series of sport bike windscreens is designed to reduce the windblast on the rider and provide more comfort while in the upright riding position.
This windscreen is 16 inches tall.

img1307103221.jpeg

img1307103256.jpeg

DSC_7997.jpg


Nieuwwaarde is zo'n 100 euro (ik heb er 95 voor betaald bij de goedkoopste webshop die ik vinden kon).

Prijs: 50 euro
 
Laatst bewerkt:
Met het originele ruitje had ik erg veel last van turbulentie rond de helm. Ik hoopte dat dit hogere ruitje het op zou lossen maar dat deed het niet. Blijkbaar ben ik net te lang (1.94) waardoor ik precies met mijn hoofd in de turbulentie zit, met dit verhoogde ruitje komt het wel hoger uit, maar gaat het nog steeds niet over me heen.

In plaats van een hoger ruitje heb ik nu een stuk van het originele ruitje afgezaagd, hierdoor komt de turbulentie juist rond mijn borstkast uit en zit ik "gewoon" in de wind, wat een stuk stiller is dan die turbulentie.

Dit ruitje werkt waarschijnlijk wel voor iets kleinere mensen, dan gaat de wind wel mooi over je heen.
 
Shit,

Ik had de notificatie van dit topic niet aan staan, en dus nooit gezien dat er gereageerd was.
Het ruitje is niet verkocht en ligt nog te verstoffen op zolder, nu het motorseizoen weer begint herinnerde ik me ineens dat ik 'm nog had liggen.

Dus bij deze: nog steeds te koop!

Voor het geval dat ik het weer vergeet, ik ben het makkelijkst te bereiken via e-mail: sanderagricola@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan