Gsxr 750 K4/K5 Yoshimura tri-oval titanium blue

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speeedy

Die hard MF'er
12 sep 2007
386
1
Veluwe
3800km oude bolt-on yoshimura tri oval titaium blue. Ziet er uit als nieuw, dus geen beschadigingen. Is voorzien van e-keur en db killer. Originele ophangbeugel zit er bij. Past op een GSXR 750/600 K4 en K5. Heb nog geen foto's van de demper. Voor de beeldvorming een plaatje van internet bijgevoegd. Reden van verkoop is dat ik een uitlaat zoek welke meer geluid produceert. Vraagprijs 375,-

full
 
Laatst bewerkt:
3800km oude bolt-on yoshimura tri oval titaium blue. Ziet er uit als nieuw, dus geen beschadigingen. Is voorzien van e-keur en db killer. Originele ophangbeugel zit er bij. Past op een GSXR 750/600 K4 en K5. Heb nog geen foto's van de demper. Voor de beeldvorming een plaatje van internet bijgevoegd. Reden van verkoop is dat ik een uitlaat zoek welke mee rgeluid produceert. Vraagprijs 375,-

[afbeelding]

Als je het daarvoor doet, krijg je spijt. Het mooie van Yoshimura is juist dat het geluid nog enigszins bescheiden is. En met de db-killer eruit is het gewoon een heel mooi geluid :Y

En tevens een prachtige demper! Succes met de verkoop in ieder geval.
 
Zit er net zo'n kleurverloop op als op de afbeelding? Foto's zouden wel fijn zijn! :)

En staat er een amerikaanse vlag bij het yoshimura logo op de pijp?
 
Laatst bewerkt:
Kleurverloop is hetzelfde als op de foto. Op deze fot zal het iets duidelijker zijn omdat het een reclamefoto is. Zal z.s.m. een echte foto plaatsen. Staat een japanse vlag op de demper.
 
Nog te koop?

Ik heb een 'not for road use' demper (ook driezijdig) van Bos, maar wil graag een demper met E-keur...
Misschien ruilen?
 
Ben ook op zoek naar een uitlaat met E-keur, ben eveneens benieuwd naar de foto :)
 
3800km oude bolt-on yoshimura tri oval titaium blue. Ziet er uit als nieuw, dus geen beschadigingen. Is voorzien van e-keur en db killer. Originele ophangbeugel zit er bij. Past op een GSXR 750/600 K4 en K5. Heb nog geen foto's van de demper. Voor de beeldvorming een plaatje van internet bijgevoegd. Reden van verkoop is dat ik een uitlaat zoek welke meer geluid produceert. Vraagprijs 375,-[afbeelding]

als dit de reden is dan wil ik die wil ruilen met bijbetaling van mij kant tegen
een demper die gegarandeerd het luidste is van allemaal :Y
het gaat om een bolt on arrow race demper van titanium zonder db en ec keur.
als je geinterreseerd bent dan volgt er een foto ;)

hier heb je het geluid alvast, degene die voorop rijd en de meeste herrie maakt ben ik :+

luister op 0,35 sec :9~
 
Laatst bewerkt:
als dit de reden is dan wil ik die wil ruilen met bijbetaling van mij kant tegen
een demper die gegarandeerd het luidste is van allemaal :Y
het gaat om een bolt on arrow race demper van titanium zonder db en ec keur.
als je geinterreseerd bent dan volgt er een foto ;)

hier heb je het geluid alvast, degene die voorop rijd en de meeste herrie maakt ben ik :+

luister op 0,35 sec :9~~

ik heb deze ook :P keertje kijken of ze beetje het zelfde klinken _O-

maar mooie demper en gratis kick voor deze jongen :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan