quote:Tankiej schreef op 29 maart 2012 @ 11:54:
Hoi
Ik wil ook wel mee, woon in Appingedam. Het liefste ergens bij de Veluwe in de buurt, daar zijn wel mooie weggetjes. Ook is het qua afstand ongeveer gelijk met wat Floris en ik moeten rijden om daar te komen (+/- 200km). Volgens mij wonen Floris en ik (bijna) in de grootste uithoeken die mogelijk zijn in dit land, vandaar dat ik ons noem
Voor iedereen anders zal het gelijk of minder rijden zijn om daar te komen
Edit:
Meeting manager dingetje ook even ingevuld, zie net dat ik 13 mei overgeslagen heb
Maar dan kan ik waarschijnlijk ook niet, dan is m'n ma jarig en is er vast taart thuis
6 mei is de MFMM, wellicht dat je die datum er niet eens in hoefde te zetten
quote:Freaky-Guy schreef op 29 maart 2012 @ 15:10:
[...]
Ik zie je nu pas je lange reactie. Waarom heb ik die over het hoofd gezien
Ik zal je er tussen zetten.
Ik denk dat jullie het meeste in de uithoeken wonen ja. Veluwe is wel mooi op zich, moet ik maar eens wat rond kieken hier in de buurt
.
Haha gefeliciteerd alvast
quote:Tankiej schreef op 29 maart 2012 @ 15:13:
[...]
Haha ok
Danku!
Er staan wel leuke routes op http://www.gpstracks.nl/ov-motor-nederland.php volgens mij, als je niet zelf iets in elkaar wil zetten
quote:Freaky-Guy schreef op 29 maart 2012 @ 15:27:
[...]
Alstu
Ik zal wel eens kijken, maar ik heb geen GPS dus dat wordt sowieso een probleem.
quote:Tankiej schreef op 29 maart 2012 @ 15:32:
[...]
Maar je kan ze ook in Google Maps openen en vervolgens uitprinten
quote:ebbz schreef op 29 maart 2012 @ 15:42:
T lijkt mij wel eens leuk om wat GS500 rijders te onmoeten.
Ik kom trouwens uit Enschede of Lochem. Vorige keer hadden jullie het over Doetinchem toch, is wat mij betreft een goeie locatie.
quote:diekooi schreef op 29 maart 2012 @ 15:48:
heb er een zumo 660 opzitten. dus mocht het voor die tijd beter gaan kan ik misschien voorrijden
quote:Tankiej schreef op 29 maart 2012 @ 15:13:
[...]
Haha ok
Danku!
Er staan wel leuke routes op http://www.gpstracks.nl/ov-motor-nederland.php volgens mij, als je niet zelf iets in elkaar wil zetten
quote:Bart-92 schreef op 29 maart 2012 @ 17:55:
[...]
Kan je die routes alleen overplaatsen naar een TomTom die speciaal voor motoren is?
quote:Bart-92 schreef op 29 maart 2012 @ 17:55:
[...]
Kan je die routes alleen overplaatsen naar een TomTom die speciaal voor motoren is?
quote:Freaky-Guy schreef op 29 maart 2012 @ 20:35:
Ik heb navigon gedownload op mijn telefoon (android navigatie app), en ik ga binnenkort het een en ander testen om te kijken of ik daar ook routes op kan inladen
quote:diekooi schreef op 29 maart 2012 @ 20:38:
[...]
en anders gewoon 2x voorrijden zodat je hem uit je hoofd weet
quote:Freaky-Guy schreef op 29 maart 2012 @ 20:43:
[...]
Was ook wel van plan om een route te kiezen die ik wel redelijk kenToch bedankt voor de tip
quote:
quote:gs500 waspik schreef op 29 maart 2012 @ 21:27:
ik heb mezelf aangemeld voor de "GS500 tour" maar 'k heb maar alleen de 2laatste zaterdagen tijd. ik laat jullie horen als er iets tussen komt!
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3