Yessssss, harley's rule (nieuwe aankoop)

De Harley onder de Harley's
Super bike perfecte kleur (buddy kut maar da's mijn smaak)
Heel veel veilige kilometers gewenst.Maar snel iets regelen voor de achterop man/vrouw.................... :) :} :}
 
@ S.i.d.: proficiat met je dikke!! Ziet er strak uit!

@Slow + S.i.d.: geef effe door welke uitlaat je wilt hebben en welk (exact) type bike je hebt (incl. bouwjaar). Dat adresje dat Slow zoekt, heb ik denk ik wel.
 
De Harley onder de Harley's
Super bike perfecte kleur (buddy kut maar da's mijn smaak)
Heel veel veilige kilometers gewenst.Maar snel iets regelen voor de achterop man/vrouw.................... :) :} :}

H-D onder de H-D's, daar zijn de meningen over verdeeld.

Bij velen is dit nog steeds de FXR
 
@ S.i.d.: proficiat met je dikke!! Ziet er strak uit!

@Slow + S.i.d.: geef effe door welke uitlaat je wilt hebben en welk (exact) type bike je hebt (incl. bouwjaar). Dat adresje dat Slow zoekt, heb ik denk ik wel.

Ik wil graag de big radius
Voor HARLEY FXST 1986-2004 SOFTAIL 86-04 Big Radius 26003 €.649.95
http://www.vanceandhines.com/harbr.html

Bedankt alvast voor de moeite.

ps: je mag ook gewoon €.650,- sturen, dan zoek ik de rest zelf wel uit.
 
@Slow + S.i.d.: geef effe door welke uitlaat je wilt hebben en welk (exact) type bike je hebt (incl. bouwjaar). Dat adresje dat Slow zoekt, heb ik denk ik wel.
Bike: HD FLHR Road King uit 1996

Dit heb ik van de vance and hines site:
HARLEY FLHR 1995-2004 FLH/FLT DRESSER 95-04 Turndown Slip-on 16723
en dit van een andere site:
Vance&Hines Classic Slip On Straght Cut w/Turn Down End

Bovenstaande gata volgens mij over dezelfde uitlaten, alleen de beschrijving bij de tweede site is wat leesbaarder.

Als je een leuk prijsje hebt voor deze uitlaten hoor ik het graag (evt. via mail, zie profiel) :}
 
Bike: HD FLHR Road King uit 1996

Dit heb ik van de vance and hines site:
HARLEY FLHR 1995-2004 FLH/FLT DRESSER 95-04 Turndown Slip-on 16723
en dit van een andere site:
Vance&Hines Classic Slip On Straght Cut w/Turn Down End

Bovenstaande gata volgens mij over dezelfde uitlaten, alleen de beschrijving bij de tweede site is wat leesbaarder.

Als je een leuk prijsje hebt voor deze uitlaten hoor ik het graag (evt. via mail, zie profiel) :}

Goeie keus voor jouw bike. Ik zat er net naar te kijken...
 
Goeie keus voor jouw bike. Ik zat er net naar te kijken...
Thanx, vriend van me heeft ze ook ook zijn road king zitten en het geluid is echt helemaal geweldig :9~ :9~ :9~ . Bij de MTC waar ik zit was ik met mijn Shadow duidelijk de beste herriemaker. Vergeleken bij een road king met zulke uitlaten stelt het dan weer helemaal niets voor

Jouw keus is ook erg mooi (wel beetje prijzig, maar dat regelt ed denk ik nog wel O-) )
Heb je niet ff een foto van de zijkant van je bike? Geeft wat meer een beeld.
 
Dikke bike man! :} gefeliciteerd!
(kzou alleen zelf de koffers eraf halen...ben wel erg benieuwd hoe 't andere zadel staat trouwes?)
 
full

Die supertrap verkoop ik dan aan Knukkel voor op z'n Pan
 
:} gave bike man!
De nieuwe uitlaten zullen er geweldig op staan (misschien ff foto soep topic vragen wat te maken?). Supertrapp heb ik het persoonlijk nooit zo op gehad, maar ieder z'n smaak toch?! Bij een bobber staan ze inderdaad nog het beste (naar mijn mening dan he)

Die luchtfilters (kuryakin toch?) zijn echt :9~ :9~ :9~ :9~ . Zal alleen helaas niet echt mooi staan op een roadking denk ik ;(
 
dudes, ff over die uitlaten, neem es ff contact op met Thijs , www.ccr95.nl , in Hasselt bij Zwolle...

Hij laat allerlei uitlaten "na" maken via een "RVS connectie" , onder andere van die J.J. Hell Bent dingen enzo, misschien kan hij dit ook wel regelen en vast voor minder dan 650 euri.........
 
Muchas gracias Snr Ed.
Ik ben deze week ff druk maar ik ga zsm research doen met de tip van Bral en jouw. Bedankt allebei. :}

Mocht je wat horen Sid... post het ff of vraag mijn mailadres.
 
Muchas gracias Snr Ed.
Ik ben deze week ff druk maar ik ga zsm research doen met de tip van Bral en jouw. Bedankt allebei. :}

Mocht je wat horen Sid... post het ff of vraag mijn mailadres.
Nou, kom maar op met dat mailadres, want ik heb prijzen voor je!
Die prijs die jij noemde, staat op de u.s.-site van V&H, knappe jongen als jij ze voor dat geld in NL kan kopen.......


S.i.d.: ik heb je gemailed
 
Nou, kom maar op met dat mailadres, want ik heb prijzen voor je!
Die prijs die jij noemde, staat op de u.s.-site van V&H, knappe jongen als jij ze voor dat geld in NL kan kopen.......


S.i.d.: ik heb je gemailed
:}

Je hebt mail terug :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan