racen op een pc40 / pc37 2017

Beetje late reactie... Maar zoals je zondag gezien heb. Heb ik mijzelf flink wat extra werk bezorgd :( ik had hem net netjes. |( maargoed dat de sponsorstickers er nog niet opzaten.
Nu flink bezig om alle onderdelen bij elkaar te vinden en het nieuwe kuipwerk afpassen en schuren. Snel naar de spuiter en van het weekend weer in elkaar voor de eerste ZAC. Druk druk druk


knustelen tot in de eeuwigheid :X
 
Lekker hoor een slipperclutch!
Ik ben de fiets ook weer in elkaar aan het zetten.
Zaterdag weer naar Assen.

@SBB: ik zal even wat nieuwe foto's/spec's plaatsen want de PC40 uit de OP heb ik niet meer...



8-)

zie het wel verschijnen :Y
 
oja waar ook...



Wat een kut fietsen hebben we voor sponsoring. :+
Misschien maar is kijken naar setje zijpanelen voor een 2009 model.
Vind ik niet mooi, maar wel meer ruimte. :+

dat schiet ook niet op want die komen steeds op de grond.. kan je elke dag dat je ben geweest opnieuw plakken ;)
 
hier ook maar even aanmelden met mijn pc40 '08 :)
full
 
standaard blok en uitlaat
standaard vering
TKR rem schakelset
TKR achterremklauw houder / incl. vaste kettingspanner bussen
vaste wielbussen
motohoulder dashboardframe met aangepaste luchtinlaat
Active snelgas
520 ketting/tandwielen , overbrenging 15-43
knmv cup reglement aangepast
 
Laatst bewerkt:
Martijn, hoe is je nieuwe fiets?
groot verschil met vorige?
hoe is het verschil tussen wp en ohlins?

Vrijdag eerste training op assen :)
Zaterdag kwalificaties.. spannend hoor :)
 
Martijn, hoe is je nieuwe fiets?
groot verschil met vorige?
hoe is het verschil tussen wp en ohlins?

Vrijdag eerste training op assen :)
Zaterdag kwalificaties.. spannend hoor :)

Hey Daniel,

Nieuwe fiets is een stuk sterker (gevoel) en stuurt prima.
Vind de voorkant nog iets te straf staan, en daar gaan we nog wat aan doen.
De bandenslijtage is heel netjes.
Afgelopen zaterdag lekker getraind, Alleen jammer dat ik er even naast ben gaan liggen vol in de Ramshoek.... Stond 2e met mijn tijd achter Leon Boevee dus tempo zat er goed in. Alleen was de baan nog heel glad en het was erg winderig dus ineens was mijn voorwiel weg.

Gelukkig waren er genoeg vrienden om een handje te helpen en er is er 1 naar ten kate gereden om een nieuwe Dynamo deksel en pakking te halen. En na wat sleutelen ben ik de laatste 2 sessie's nog lekker de baan op gegaan :) Lekker gereden ondanks kou en wind..

Nu de fiets weer even netjes maken en kijken of ik nog ga ZAC'en woensdag. Hangt af van de onderdelen levering, weer, of mijn pak op tijd klaar is etc....
 
Hey Daniel,

Nieuwe fiets is een stuk sterker (gevoel) en stuurt prima.
Vind de voorkant nog iets te straf staan, en daar gaan we nog wat aan doen.
De bandenslijtage is heel netjes.
Afgelopen zaterdag lekker getraind, Alleen jammer dat ik er even naast ben gaan liggen vol in de Ramshoek.... Stond 2e met mijn tijd achter Leon Boevee dus tempo zat er goed in. Alleen was de baan nog heel glad en het was erg winderig dus ineens was mijn voorwiel weg.

Gelukkig waren er genoeg vrienden om een handje te helpen en er is er 1 naar ten kate gereden om een nieuwe Dynamo deksel en pakking te halen. En na wat sleutelen ben ik de laatste 2 sessie's nog lekker de baan op gegaan :) Lekker gereden ondanks kou en wind..

Nu de fiets weer even netjes maken en kijken of ik nog ga ZAC'en woensdag. Hangt af van de onderdelen levering, weer, of mijn pak op tijd klaar is etc....

Oef... zonde man..
Je voorjaarstraining zitten niet mee lees ik wel.. (VDV ook gevallen toch?)
Maar met tijd zit et wel goed dus :) dus dat is weer fijn :)
Succes met sleutelen dan nog even!
Zaterdag ben je er wel weer bij toch?
 
Hey Daniel,

Nieuwe fiets is een stuk sterker (gevoel) en stuurt prima.
Vind de voorkant nog iets te straf staan, en daar gaan we nog wat aan doen.
De bandenslijtage is heel netjes.
Afgelopen zaterdag lekker getraind, Alleen jammer dat ik er even naast ben gaan liggen vol in de Ramshoek.... Stond 2e met mijn tijd achter Leon Boevee dus tempo zat er goed in. Alleen was de baan nog heel glad en het was erg winderig dus ineens was mijn voorwiel weg.

Gelukkig waren er genoeg vrienden om een handje te helpen en er is er 1 naar ten kate gereden om een nieuwe Dynamo deksel en pakking te halen. En na wat sleutelen ben ik de laatste 2 sessie's nog lekker de baan op gegaan :) Lekker gereden ondanks kou en wind..

Nu de fiets weer even netjes maken en kijken of ik nog ga ZAC'en woensdag. Hangt af van de onderdelen levering, weer, of mijn pak op tijd klaar is etc....
zag al zoiets voorbij komen op FB... matig man, maargoed je had t tempo direct na de val er weer in zitten. :} Komt vast goed dit seizoen!
 
Oef... zonde man..
Je voorjaarstraining zitten niet mee lees ik wel.. (VDV ook gevallen toch?)
Maar met tijd zit et wel goed dus :) dus dat is weer fijn :)
Succes met sleutelen dan nog even!
Zaterdag ben je er wel weer bij toch?

Ja met de tijden zit het wel goed ;) Alleen dat koude kakweer zorgt voor te weinig grip.. Daar kan dit ietwat onstuimige mannetje niet altijd lekker mee overweg :+
Zaterdag zijn we weer met een nette fiets van de partij. Moeten wel vol aan de bak want er zijn een hoop jongens uit EK/IDM van de partij...
 
Zal me hier ook eens voorstellen, ben sinds afgelopen winter in het bezit van deze 2007 pc40 :)
Zal in het begin vooral gebruikt worden voor gewoon circuitdagen, geen wedstrijden oid, misschien dat dat later nog komt.

16 aug in ieder geval op Spa rijden.

specs:
standaard blok
standaard vering
active snelgas
carbon blokbescherming
stalen remleidingen
extra wielen met braking schijven

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan