racen op een pc40 / pc37 2017

Hey Daniel,

Nieuwe fiets is een stuk sterker (gevoel) en stuurt prima.
Vind de voorkant nog iets te straf staan, en daar gaan we nog wat aan doen.
De bandenslijtage is heel netjes.
Afgelopen zaterdag lekker getraind, Alleen jammer dat ik er even naast ben gaan liggen vol in de Ramshoek.... Stond 2e met mijn tijd achter Leon Boevee dus tempo zat er goed in. Alleen was de baan nog heel glad en het was erg winderig dus ineens was mijn voorwiel weg.

Gelukkig waren er genoeg vrienden om een handje te helpen en er is er 1 naar ten kate gereden om een nieuwe Dynamo deksel en pakking te halen. En na wat sleutelen ben ik de laatste 2 sessie's nog lekker de baan op gegaan :) Lekker gereden ondanks kou en wind..

Nu de fiets weer even netjes maken en kijken of ik nog ga ZAC'en woensdag. Hangt af van de onderdelen levering, weer, of mijn pak op tijd klaar is etc....
das kut man!! Maar je hebt zelf nix dussss.... *O*
 
ik niej :N

Wees voorzichtig met dat weer en die temperatuur...
Nog een heel seizoen te gaan. :9
lekker rustig rondjes tokkelen O-) 2 jaar terug op zolder verbeterde ik mn PR in de middag, smorgens konden we niet rijden omdat er ijs op de baan lag *D

Kon trouwens je bestandje niet openen maar vraag wel ff aan Rob, ik ben zon computer wonder :N komt goed
 
Laatst bewerkt:
lekker rustig rondjes tokkelen O-) 2 jaar terug op zolder verbeterde ik mn PR in de middag, smorgens konden we niet rijden omdat er ijs op de baan lag *D
_O- have fun in ieder geval!

Kon trouwens je bestandje niet openen maar vraag wel ff aan Rob, ik ben zon computer wonder :N komt goed
_O- als er iets niet lukt is dat geen probleem, dan probeer ik t via de lokale reklame/stickerboer te doen. :)
 
Zaccers,veel plezier en succes morgen.
Ik ga wel lekker aan het werk in de warme,droge werkplaats ;)
 
Hoe ging het daar?
Mijn pa was nog wel gaan kijken, ik moest hard aan t werk. B|
Zoals ik al zei op motormaf, bij mij ging het niet echt lekker maar ondanks dat ik ziek ben viel het eigenlijk nog niet tegen. Alleen de eerste race gereden en moest achterin de s2 starten, met de start een plekje of 7 /8 gepakt maar moest bij de ruskenhoek ff rechtdoor omdat alles daar in elkaar kroop en ik nogal hard en laat remmend aan kwam O-) oeps, beetje ziekies he, niet echt erbij :N alles voorbij laten gaat en toen toch nog een plaatsje of 5 terug gepakt.

MikeRR heeft de 2e S3 op een natte baan gewonnen *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik al zei op motormaf, bij mij ging het niet echt lekker maar ondanks dat ik ziek ben viel het eigenlijk nog niet tegen. Alleen de eerste race gereden en moest achterin de s2 starten, met de start een plekje of 7 /8 gepakt maar moest bij de ruskenhoek ff rechtdoor omdat alles daar in elkaar kroop en ik nogal hard en laat remmend aan kwam O-) oeps, beetje ziekies he, niet echt erbij :N alles voorbij laten gaat en toen toch nog een plaatsje of 5 terug gepakt.

MikeRR heeft de 2e S3 op een natte baan gewonnen *O* *O*
dat was een snelle edit van je op MMF, had ik nog niet eens gezien.
Sheize man dat je dan net ziek moet zijn...

Toch netjes, nog wat plekken in pikken! *O*

Ik las t op FB ja, lekker bezig Mike!!
 
Nou heb je nog geen koffie gehad |( |( volgende keer :Y :Y gewoon vragen he, ik was er vandaag niet helemaal bij :r

Hoe is de laatste race gegaan WEER gewonnen?? *O* *O* vette shit he...

:W Koffie doen we de volgende x wel :P
nee joh wij waren zelf van alle gemakken voorzien.

Laatste race heb ik lekker laten gaan... ik ben nog wel even van pole vertrokken :] en ben na 2 ronden naar binnen gegaan. achterbandje voelde niet lekker en mijn dag kon toch niet meer stuk. en ik wilde deze x wel zonder brokken naar huis.
 
Hallo iedereen

ik rij momenteel met de fireblade '08, maar zou graag terug 600 willen rijden, heb er zelf meer plezier aan en natuurlijk zou het naar een cbr 600rr gaan, maar ik vraag mij af, zijn er grote verschillen door de jaren? vanaf 2007?

bedankt alvast!

en er staan hier mooie 600's in dit topic! :} :}

grtz
 
Hallo iedereen

ik rij momenteel met de fireblade '08, maar zou graag terug 600 willen rijden, heb er zelf meer plezier aan en natuurlijk zou het naar een cbr 600rr gaan, maar ik vraag mij af, zijn er grote verschillen door de jaren? vanaf 2007?

bedankt alvast!

en er staan hier mooie 600's in dit topic! :} :}

grtz

Ruilen??? _O-
 
filmpje race 2
Leuk filmpje en ziet er goed uit........maar ik dacht dat jij op een gele cbr600 reed.

Diegene is 's ochtends al gaan liggen en heeft daarna de fiets met wat ductape opgelapd.
Die zat vorig jaar 1e rang toen Camiel die verschikkelijke highsider maakte...die zeer verwonderlijk nog goed afliep, als je de pijnlijke geslachtsdelen niet meeteld. :P

1e 2 rondjes zijn wel leuk, maar daarna... _O- KICKUH!!
Ja, jij zat niet echt lekker in je vel........had al gelezen van de Senseo, maar durfde dat niet aan. :+

Was idd fris dagje, zelfs voor de toeschouwers.
 
Laatst bewerkt:
iemand nog een setje remblokken over ?

voor een mooi prijsje

of suggesties ?


*D
 
Hallo iedereen

ik rij momenteel met de fireblade '08, maar zou graag terug 600 willen rijden, heb er zelf meer plezier aan en natuurlijk zou het naar een cbr 600rr gaan, maar ik vraag mij af, zijn er grote verschillen door de jaren? vanaf 2007?

bedankt alvast!

en er staan hier mooie 600's in dit topic! :} :}

grtz


2007 tot 2009 is vrijwel ongewijzigd



;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan