Zandstralen en adresje gezocht

1 apr 2012
4
0
Groningen
Beste medeforummers,

Sinds gisteren ben ik een trotse eigenaar van een ducati 750ss uit 2002. ( tevens mijn eerste motor )
Deze mocht ik voor een zacht prijsje ophalen, onder de 1500,-

de kappenset toont wat krasjes, en onderin wat kleine scheuren.
ik wil graag de ducati gaan opknappen, ik zoek hierbij een adresje in of rond Groningen waar ik mijn kappen kan zandstralen. mocht iemand thuis een cabine hebben, zal dat helemaal mooi zijn.

Tevens wil ik een nieuwe tandenwielen set en ketting erop zetten, wat is een goed onlineshop, of winkel in de buurt van Groningen?
 
Beste medeforummers,

Sinds gisteren ben ik een trotse eigenaar van een ducati 750ss uit 2002. ( tevens mijn eerste motor )
Deze mocht ik voor een zacht prijsje ophalen, onder de 1500,-

de kappenset toont wat krasjes, en onderin wat kleine scheuren.
ik wil graag de ducati gaan opknappen, ik zoek hierbij een adresje in of rond Groningen waar ik mijn kappen kan zandstralen. mocht iemand thuis een cabine hebben, zal dat helemaal mooi zijn.

Tevens wil ik een nieuwe tandenwielen set en ketting erop zetten, wat is een goed onlineshop, of winkel in de buurt van Groningen?
sinds wanneer zitten er stalen/metalen kuipen op een ducati ? Misschien ben ik niet goed mee, maar kappen repareer je normaal door ze te schuren, scheuren ''lassen'' opvullen, spuitplamuren, weer schuren enzv. voor je ze opnieuw (laat) spuit(en).
 
Terug
Bovenaan Onderaan