Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel 73

Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemddag mannen van het heerlijke leven!

ik heb nu een soes gsxr 600 srad van 98 en ben op zoek naar een andere machine!
nu heb ik mijn oog laten vallen (deed wel een beetje pijn) op een r1 van 2006 de 50th ani
maar ik ben ook een cbr 1000rr van 2004 tegen gekomen. dus nu zit ik enorm in twijfel.

nu ben ik benieuw of er meerdere mensen voor dezelfde keuze hebben gestaan of waarom jullie voor jullie cbr hebben gekozen!
of waarom vinden jullie de cbr beter dan de r1

ik weet dat er nu een heleboel gaan zeggen kwestie van smaak enzo maar dat is de vraag niet:P :X
 
Moguh :WWaarom hebben we eigenlijk nog geen piccie gezien van de APRC met Akra :? -O-
full

t is dat je er om vraagt :W
 
goedemddag mannen van het heerlijke leven!

ik heb nu een soes gsxr 600 srad van 98 en ben op zoek naar een andere machine!
nu heb ik mijn oog laten vallen (deed wel een beetje pijn) op een r1 van 2006 de 50th ani
maar ik ben ook een cbr 1000rr van 2004 tegen gekomen. dus nu zit ik enorm in twijfel.

nu ben ik benieuw of er meerdere mensen voor dezelfde keuze hebben gestaan of waarom jullie voor jullie cbr hebben gekozen!
of waarom vinden jullie de cbr beter dan de r1

ik weet dat er nu een heleboel gaan zeggen kwestie van smaak enzo maar dat is de vraag niet:P :X

prijs is vergelijkbaar? Dan zou ik de jongste kiezen. :P

Als je een honda wilt zou ik de cbr1000rr kiezen. O-)
 
Laatst bewerkt:
baba ziet er netjes uit hoor de omgebouwde blade

dank u!

Gisteravond het spuitwerk opgehaald en vanmorgen gemonteerd. Ook een oliewissel gedaan.

full


hoewel te koud voor de tijd van het jaar durf ik met een beetje regen wel het ritje Amsterdam - IJsselstein wel aan in 20 minuten. Wanneer het echt te gortig wordt gaan we dan met de auto met z'n allen naar Molenaar? :?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wat tegengkomen over dat krukasprobleem, in de States is begin vorig jaar deze brief naar de eigenaren gegaan:

HondaWarrantyExtension2.jpg


Komen die van hun uit een andere fabriek dat dit bij onze blades niet lijkt te spelen :?
 
Mij ook, maar als je zoekt dan kom je op de fora toch mensen tegen die er last van hebben.
Oorzaak zou zijn koppeling snel op laten komen waardoor het tandwiel op de krukas beschadigd.
Je hoort het alleen als ie stationair in neutraal staat te draaien

For all the doubters if you have the problem or not, this is something you would definitely know if you had the problem. First and foremost, at idle your bike would sound like a diesel tractor, when putting a load on the motor by holding the brake and letting the clutch out, it goes away. When decelerating in first or second gear, you have a very noticable "supercharger" or gear whine when off the gas... This is all caused by the deformity of the primary gear on the end of the crankshaft which attaches to the clutch basket. The crankshaft revision, hardens the crankshaft material to not deform under high stress.
 
Beste Bladerijders,

na een uitstapje naar een Yamaha R1 1998 wil ik toch weer terug naar Honda in het verleden al 3 gehad ook een sc-28. Nu wil ik de sc-59 maar ik hoor over het oliegebruik van de 08 wat is jullie mening hierover mijn R1 heeft het ook 1ltr/5000km maar het geeft me geen fijn gevoel.
 
Beste Bladerijders,

na een uitstapje naar een Yamaha R1 1998 wil ik toch weer terug naar Honda in het verleden al 3 gehad ook een sc-28. Nu wil ik de sc-59 maar ik hoor over het oliegebruik van de 08 wat is jullie mening hierover mijn R1 heeft het ook 1ltr/5000km maar het geeft me geen fijn gevoel.

ipv het imago van mijn knuffelbike (weer eens) te grabbel te gooien gebruik de zoekmachine eens waarbij je wrschnlk tegen een 4 jaar oud onderwerp aanloopt. Nog een maal voor de hardhorende bl08liefhebber. De bikes met een probleem zijn opengemaakt waarbij de schraapveren zijn vervangen. Heb je een hekel aan fietsen met een verbruik van 1l/5000km zoek dan verder en niet naar een sc59.
full
 
Laatst bewerkt:
ipv het imago van mijn knuffelbike (weer eens) te grabbel te gooien gebruik de zoekmachine eens waarbij je wrschnlk tegen een 4 jaar oud onderwerp aanloopt. Nog een maal voor de hardhorende bl08liefhebber. De bikes met een probleem zijn opengemaakt waarbij de schraapveren zijn vervangen. Heb je een hekel aan fietsen met een verbruik van 1l/5000km zoek dan verder en niet naar een sc59. [afbeelding]

ik bedoelde het niet zo :$
ik heb de zoekmachine idd gebruikt en helaas zie je dan alleen de negatieve dingen.
Ik vindt de sc59 een mooie fiets heb er nog niet mee gereden zit te twijfelen tussen de orka of de winning red, maar dat zien we tegen die tijd wel.
 
dank u!

Gisteravond het spuitwerk opgehaald en vanmorgen gemonteerd. Ook een oliewissel gedaan.

[afbeelding]

hoewel te koud voor de tijd van het jaar durf ik met een beetje regen wel het ritje Amsterdam - IJsselstein wel aan in 20 minuten. Wanneer het echt te gortig wordt gaan we dan met de auto met z'n allen naar Molenaar? :?
weet nog niet of ik kom , kijk het morgen wel ff aan wat ik doe :Y
spuitwerk ziet er goed uit btw :Y
 
weet nog niet of ik kom , kijk het morgen wel ff aan wat ik doe :Y
spuitwerk ziet er goed uit btw :Y
t weer moet toch niet uit maken :?
Trouwens, de aanwezigheid van uw Tuono is niet belangrijker dan uw eigen persoontje, stond een beetje krom geformuleerd...
Dank voor het compliment. Zal het doorgeven O-)
 
Ik ben wat tegengkomen over dat krukasprobleem, in de States is begin vorig jaar deze brief naar de eigenaren gegaan:

[afbeelding]

Komen die van hun uit een andere fabriek dat dit bij onze blades niet lijkt te spelen :?


Mijn Blade had vorig jaar Krukas problemen
Zo uit het niks liep de krukas kapot door een tandwiel bij de koppeling.
Ten Kate heeft dit gerepareerd voor mij, niet onder garantie trouwens maar
wel zeer netjes geregeld!
Ik ga dit wel ff volgen want ben wel benieuwd naar wat hier uit gaat komen!
 
geen voetsteuntjes voor mij. ik moet dus af laten weten.
baal wel want het is vandaag wel koud maar wel droog. hier bij ons i iedergeval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan