Dit onderwerp is gesloten.
quote:gix-addict schreef op 10 april 2012 @ 11:29:
[...]
klopt helemaal,
gaaf ding trouwens die minigp![]()
beurtjes om de 6000 kosten niet veel, die 24.000 zou ik inderdaad vragen of die al is gedaan want die kost redelijk wat, en let bij die km-stand even op de kettingset
quote:Jozzz schreef op 10 april 2012 @ 13:33:
[...]
Kettingset was idd nog origineel dus die moet zeker ook vervangen worden. Maar als de 24.000 beurt ook nog moet gebeuren dan mag er wel wat van de prijs af.
Ga zaterdag ook nog ff voor deze kijken:
http://motoren.marktplaat...uki-gsx-r750-k7-2007.html
Zag wel op de RDW website dat het een import is dus heb ff de verkoper gebeld. Is wel een relaxte gast. Hij heeft em bij John van de Bunt uit Nijkerk gehaald. Die importeren wel vaker fietsen uit Duitsland.
quote:gix-addict schreef op 10 april 2012 @ 13:57:
[...]
dikke fiets, alleen deze komt uit Engeland of Amerika denk ik
de temp meter in de teller staat op fahrenheit in plaats van graden C
de KM teller staat zo te zien wel op km/h maar let even op de km stand bij het gaan kijken, of die op dat moment M/h of KM/h aangeeft
verder wel nette fiets
quote:-BATTLE- schreef op 06 april 2012 @ 19:53:
[...]
blijf daar dan maar lekker weg, als je niet eens mag zeggen dat er "flinke" schade aan een fiets zitdan weet je al een beetje wat soort iemand het is he
quote:motorfreak schreef op 10 april 2012 @ 19:03:
[...]
Leuk om te lezen hoe snel iemand wordt afgezeken door 1 mening van iemand...........
quote:Jozzz schreef op 10 april 2012 @ 14:20:
[...]
Je kan idd net niet lezen of er nu M/h of KM/h staat linksboven
Ik ga er iig ff kijken en een proefritje maken. Over John van de Bunt is op MF zelfs een Topic gestart met alleen maar positieve reacties dus die is wel te vertrouwen denk ik.
Mijn vorige Gixxer kwam ook uit Engeland en die reed ook gewoon perfect.
Dit is trouwens de advertentie van die andere Gixxer waar ik zondag op gereden heb:
http://motoren.marktplaat...humb_click=1#photoGallery
quote:Jozzz schreef op 11 april 2012 @ 10:46:
@Gix-addict Ja die 600 is qua kleurstelling wel echt favoriet. Ik denk toch dat ik een laatste bod ga uitbrengen vanavond. Kan ik daar iig mooi dit seizoen lekker op rijden en wat circuitdagen meepakken en hem evt. eind van het seizoen inruilen op een 750.
@Z-ander Dat ding ziet er idd uit als nieuw! Leuke wheelymachine!
quote:-Z-ander schreef op 11 april 2012 @ 09:22:
gisteren eindelijk mn CRF afgeleverd:D
[afbeelding]
en t zonnetje gaat alweer schijnen dus straks een gaan brullen met dat ding!
setje plakrubbers is de postduif al mee onderweg:)
Vermoed zomaar dat er echt amper met de CRF is gereden, de lak zit nog op de voetsteunen, motordeksels, kickstarter en frame zit niets van schade op, en er ligt gewoon nog een goede band op uit 2002, het jaar waarin hij gemaakt is, zegt niet alles maar ik heb goede hoop:D
quote:O.E.B schreef op 11 april 2012 @ 12:02:
[...]
Maar als je nou een 750 wilt, dan koop je toch geen 600 voor de kleur?
@ Zander vet ding man
quote:Jozzz schreef op 11 april 2012 @ 13:11:
[...]
Ehhh... Hoe ga ik me hier nu uitlullen?![]()
Kijk ik MOET geen 750. Die extra power is wel een plus maar aan de andere kant heb ik nooit power tekort gehad met mijn 600. Komt nog bij dat bij die 600 de historie bekent is en het gewoon een HELE mooie bike is.
Maar ik ben nog druk in onderhandeling over een aantal motoren dus je weet nooit wat er opeens in mijn schuurtje staat...
Nou ja. In ieder geval een Soes!
quote:
quote:Jozzz schreef op 11 april 2012 @ 21:32:
[...]
Hij is goed!![]()
Nog ff een algemeen vraagje: Als de datum van eerste toelating kenteken verschilt (een paar maanden) van de datum eerste afgifte in Nederland betreft het dan altijd een import??
quote:Gsuen schreef op 14 april 2012 @ 22:28:
Nou ik ben vorige week trotse eigenaar geworden van een yamaha r6 uit 2004!Heb nog maar weinig tijd gehad om erop te rijden! De banden waren al wat ouders en redelijk vierkant gereden vandaag dus een nieuw setje baden gekocht(michelin pp 2ct) en die samen met richard erop gezet
Morgen hoop ik nog een lekker rondje te sturen
[afbeelding]
Nou ik ben vorige week trotse eigenaar geworden van een yamaha r6 uit 2004!Heb nog maar weinig tijd gehad om erop te rijden! De banden waren al wat ouders en redelijk vierkant gereden vandaag dus een nieuw setje baden gekocht(michelin pp 2ct) en die samen met richard erop gezet
[afbeelding]
[afbeelding]

quote:Jozzz schreef op 11 april 2012 @ 21:32:
[...]
Hij is goed!![]()
Nog ff een algemeen vraagje: Als de datum van eerste toelating kenteken verschilt (een paar maanden) van de datum eerste afgifte in Nederland betreft het dan altijd een import??
quote:Jozzz schreef op 11 april 2012 @ 13:11:
[...]
Ehhh... Hoe ga ik me hier nu uitlullen?![]()
Kijk ik MOET geen 750. Die extra power is wel een plus maar aan de andere kant heb ik nooit power tekort gehad met mijn 600. Komt nog bij dat bij die 600 de historie bekent is en het gewoon een HELE mooie bike is.
Maar ik ben nog druk in onderhandeling over een aantal motoren dus je weet nooit wat er opeens in mijn schuurtje staat...
Nou ja. In ieder geval een Soes!
quote:Shakey schreef op 15 april 2012 @ 23:05:
[...]
Ga voor de 750! Gisteren de halve middag op een 750 uit 2009 gereden. Wat een geweldige motor. Ding loop zo genadeloos hard! En stuurt dus echt als een 600tje. Very nice mr suzuki!
quote:Shakey schreef op 15 april 2012 @ 23:05:
[...]
Ga voor de 750! Gisteren de halve middag op een 750 uit 2009 gereden. Wat een geweldige motor. Ding loop zo genadeloos hard! En stuurt dus echt als een 600tje. Very nice mr suzuki!
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1