Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Rijden in Zeeland *** Deel 32

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

Gixxer power!!

Reg. datum:
21 apr. 2009
quote:
gix-addict schreef op 10 april 2012 @ 11:29:

[...]

klopt helemaal,

gaaf ding trouwens die minigp :]

beurtjes om de 6000 kosten niet veel, die 24.000 zou ik inderdaad vragen of die al is gedaan want die kost redelijk wat, en let bij die km-stand even op de kettingset :)

Kettingset was idd nog origineel dus die moet zeker ook vervangen worden. Maar als de 24.000 beurt ook nog moet gebeuren dan mag er wel wat van de prijs af.

Ga zaterdag ook nog ff voor deze kijken:

http://motoren.marktplaat...uki-gsx-r750-k7-2007.html

Zag wel op de RDW website dat het een import is dus heb ff de verkoper gebeld. Is wel een relaxte gast. Hij heeft em bij John van de Bunt uit Nijkerk gehaald. Die importeren wel vaker fietsen uit Duitsland.
Gsxr 600 k5 (rip) - Gsxr 750 k7

S1000RR

Reg. datum:
26 dec. 2003
quote:
Jozzz schreef op 10 april 2012 @ 13:33:

[...]

Kettingset was idd nog origineel dus die moet zeker ook vervangen worden. Maar als de 24.000 beurt ook nog moet gebeuren dan mag er wel wat van de prijs af.

Ga zaterdag ook nog ff voor deze kijken:

http://motoren.marktplaat...uki-gsx-r750-k7-2007.html

Zag wel op de RDW website dat het een import is dus heb ff de verkoper gebeld. Is wel een relaxte gast. Hij heeft em bij John van de Bunt uit Nijkerk gehaald. Die importeren wel vaker fietsen uit Duitsland.

dikke fiets, alleen deze komt uit Engeland of Amerika denk ik
de temp meter in de teller staat op fahrenheit in plaats van graden C
de KM teller staat zo te zien wel op km/h maar let even op de km stand bij het gaan kijken, of die op dat moment M/h of KM/h aangeeft ;)

verder wel nette fiets :)
" Those Who Risk Nothing, Do, Achieve,& Become Nothing" DJ

" Just Because You’re Breathing, Doesn’t Mean You’re Alive" GM

Gixxer power!!

Reg. datum:
21 apr. 2009
quote:
gix-addict schreef op 10 april 2012 @ 13:57:

[...]

dikke fiets, alleen deze komt uit Engeland of Amerika denk ik
de temp meter in de teller staat op fahrenheit in plaats van graden C
de KM teller staat zo te zien wel op km/h maar let even op de km stand bij het gaan kijken, of die op dat moment M/h of KM/h aangeeft ;)

verder wel nette fiets :)

Je kan idd net niet lezen of er nu M/h of KM/h staat linksboven ;)

Ik ga er iig ff kijken en een proefritje maken. Over John van de Bunt is op MF zelfs een Topic gestart met alleen maar positieve reacties dus die is wel te vertrouwen denk ik.

Mijn vorige Gixxer kwam ook uit Engeland en die reed ook gewoon perfect.

Dit is trouwens de advertentie van die andere Gixxer waar ik zondag op gereden heb:
http://motoren.marktplaat...humb_click=1#photoGallery

Hosternokke!

Reg. datum:
02 apr. 2002
quote:
-BATTLE- schreef op 06 april 2012 @ 19:53:

[...]

blijf daar dan maar lekker weg, als je niet eens mag zeggen dat er "flinke" schade aan een fiets zit ;) dan weet je al een beetje wat soort iemand het is he :+

Leuk om te lezen hoe snel iemand wordt afgezeken door 1 mening van iemand........... |(
Kijk dit dan, www.zmvc.nl , Wie het weet moet het zeggen !

Black zx10r 04

Reg. datum:
22 apr. 2007
quote:
motorfreak schreef op 10 april 2012 @ 19:03:

[...]

Leuk om te lezen hoe snel iemand wordt afgezeken door 1 mening van iemand........... |(

Als je dat al afzeiken vindt :?

laat ik het dan zo zeggen , zijn naam is hier en buitenom het forum al vaker niet zo positief voorbij gekomen en als je dan nog van die mooie antwoorden geeft waarom iemand niet mag proefrijden op een motor of wat zeggen van een schade die erop zit...... |(

maar dat noem ik niet afzeiken hoor, daar versta ik wel iets anders onder ;)
zx6r 99 (sold) life is a bitch.....SO FUCK IT!!!!!

S1000RR

Reg. datum:
26 dec. 2003
quote:
Jozzz schreef op 10 april 2012 @ 14:20:

[...]

Je kan idd net niet lezen of er nu M/h of KM/h staat linksboven ;)

Ik ga er iig ff kijken en een proefritje maken. Over John van de Bunt is op MF zelfs een Topic gestart met alleen maar positieve reacties dus die is wel te vertrouwen denk ik.

Mijn vorige Gixxer kwam ook uit Engeland en die reed ook gewoon perfect.

Dit is trouwens de advertentie van die andere Gixxer waar ik zondag op gereden heb:
http://motoren.marktplaat...humb_click=1#photoGallery

oke, die 600 is ook gaaf

import hoeft niks te zeggen, maar wat historie kwa onderhoud etc is wel lekker
bij die 600 staat heeft zijn beurtjes netjes gehad, dan moet die de 24k beurt gehad hebben anders loopt die wel wat achter :P

Ben benieuwd wat je van de 750 vindt, heb op die nieuwere nog niet gereden maar lijkt me een perfecte mix tussen de 1000 en de 600 :)

R1/CRF250/CRF450SM

Reg. datum:
22 dec. 2003
gisteren eindelijk mn CRF afgeleverd:D

P1030084k.jpg

en t zonnetje gaat alweer schijnen dus straks een gaan brullen met dat ding!

setje plakrubbers is de postduif al mee onderweg:)
Vermoed zomaar dat er echt amper met de CRF is gereden, de lak zit nog op de voetsteunen, motordeksels, kickstarter en frame zit niets van schade op, en er ligt gewoon nog een goede band op uit 2002, het jaar waarin hij gemaakt is, zegt niet alles maar ik heb goede hoop:D

Gixxer power!!

Reg. datum:
21 apr. 2009
@Gix-addict Ja die 600 is qua kleurstelling wel echt favoriet. Ik denk toch dat ik een laatste bod ga uitbrengen vanavond. Kan ik daar iig mooi dit seizoen lekker op rijden en wat circuitdagen meepakken en hem evt. eind van het seizoen inruilen op een 750.

@Z-ander Dat ding ziet er idd uit als nieuw! Leuke wheelymachine!

Reg. datum:
03 jan. 2009
quote:
Jozzz schreef op 11 april 2012 @ 10:46:
@Gix-addict Ja die 600 is qua kleurstelling wel echt favoriet. Ik denk toch dat ik een laatste bod ga uitbrengen vanavond. Kan ik daar iig mooi dit seizoen lekker op rijden en wat circuitdagen meepakken en hem evt. eind van het seizoen inruilen op een 750.

@Z-ander Dat ding ziet er idd uit als nieuw! Leuke wheelymachine!

Maar als je nou een 750 wilt, dan koop je toch geen 600 voor de kleur?

@ Zander vet ding man
Da sa we

S1000RR

Reg. datum:
26 dec. 2003
quote:
-Z-ander schreef op 11 april 2012 @ 09:22:
gisteren eindelijk mn CRF afgeleverd:D

[afbeelding]

en t zonnetje gaat alweer schijnen dus straks een gaan brullen met dat ding!

setje plakrubbers is de postduif al mee onderweg:)
Vermoed zomaar dat er echt amper met de CRF is gereden, de lak zit nog op de voetsteunen, motordeksels, kickstarter en frame zit niets van schade op, en er ligt gewoon nog een goede band op uit 2002, het jaar waarin hij gemaakt is, zegt niet alles maar ik heb goede hoop:D

vet vet :9~ :]

Gixxer power!!

Reg. datum:
21 apr. 2009
quote:
O.E.B schreef op 11 april 2012 @ 12:02:

[...]

Maar als je nou een 750 wilt, dan koop je toch geen 600 voor de kleur?

@ Zander vet ding man

Ehhh... Hoe ga ik me hier nu uitlullen? ;)

Kijk ik MOET geen 750. Die extra power is wel een plus maar aan de andere kant heb ik nooit power tekort gehad met mijn 600. Komt nog bij dat bij die 600 de historie bekent is en het gewoon een HELE mooie bike is.

Maar ik ben nog druk in onderhandeling over een aantal motoren dus je weet nooit wat er opeens in mijn schuurtje staat...

Nou ja. In ieder geval een Soes! :+

S1000RR

Reg. datum:
26 dec. 2003
quote:
Jozzz schreef op 11 april 2012 @ 13:11:

[...]

Kijk ik MOET geen 750. Die extra power is wel een plus maar aan de andere kant heb ik nooit power tekort gehad met mijn 600. Komt nog bij dat bij die 600 de historie bekent is en het gewoon een HELE mooie bike is.

Maar ik ben nog druk in onderhandeling over een aantal motoren dus je weet nooit wat er opeens in mijn schuurtje staat...

kijk soiezo goed bezig dan :}

MWR past zowel in de 600 als de 750 dus dat is geen probleem haha
race remblokken van dp heb ik ook nog nieuw liggen en nog wat klein spul haha

Gixxer power!!

Reg. datum:
21 apr. 2009
quote:

Hij is goed! _O-

Nog ff een algemeen vraagje: Als de datum van eerste toelating kenteken verschilt (een paar maanden) van de datum eerste afgifte in Nederland betreft het dan altijd een import??

S1000RR

Reg. datum:
26 dec. 2003
Tering, vette circuitfiets :9~

http://www.ebay.co.uk/itm...s&hash=item19cf88d5f8

Reg. datum:
16 nov. 2009
quote:
Jozzz schreef op 11 april 2012 @ 21:32:

[...]

Hij is goed! _O-

Nog ff een algemeen vraagje: Als de datum van eerste toelating kenteken verschilt (een paar maanden) van de datum eerste afgifte in Nederland betreft het dan altijd een import??

https://www.google.nl/sea...&biw=1920&bih=976

Reg. datum:
26 mrt. 2010
Nou ik ben vorige week trotse eigenaar geworden van een yamaha r6 uit 2004! *O* Heb nog maar weinig tijd gehad om erop te rijden! De banden waren al wat ouders en redelijk vierkant gereden vandaag dus een nieuw setje baden gekocht(michelin pp 2ct) en die samen met richard erop gezet :) Morgen hoop ik nog een lekker rondje te sturen :] 412373_420447237981160_100000476631429_1630041_868800994_o.jpg
Szr660(H)

GSX-R600 SRAD

Reg. datum:
08 okt. 2007
Spulletje hoor.
Glimmende kant boven, en veel rijplezier. Dat laatste zal wel lukken denk ik :]

quote:
Gsuen schreef op 14 april 2012 @ 22:28:
Nou ik ben vorige week trotse eigenaar geworden van een yamaha r6 uit 2004! *O* Heb nog maar weinig tijd gehad om erop te rijden! De banden waren al wat ouders en redelijk vierkant gereden vandaag dus een nieuw setje baden gekocht(michelin pp 2ct) en die samen met richard erop gezet :) Morgen hoop ik nog een lekker rondje te sturen :] [afbeelding]
The more I learn about women, the more I love my motorcycle.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

Reg. datum:
03 jan. 2009
quote:
Nou ik ben vorige week trotse eigenaar geworden van een yamaha r6 uit 2004! *O* Heb nog maar weinig tijd gehad om erop te rijden! De banden waren al wat ouders en redelijk vierkant gereden vandaag dus een nieuw setje baden gekocht(michelin pp 2ct) en die samen met richard erop gezet :) Morgen hoop ik nog een lekker rondje te sturen :] [afbeelding]

GEFELICITEERD!! *O*

En, hoe rijdt het t.o.v. je andere motor, wel anders he ;)

Helaas moet ik maandag weer voor 6 weken weg, dus volgend verlof maar eens een ritje doen zeker ;)
Da sa we

GS500e '94

Reg. datum:
16 jun. 2010
quote:

Gefeliciteerd met de aankoop! Mooi ding en vast goed voor veel rijplezier!
"You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically"

Reg. datum:
25 jun. 2007
quote:
Jozzz schreef op 11 april 2012 @ 21:32:

[...]

Hij is goed! _O-

Nope. De fiets kan ook op naam zijn gezet voor de motorzaak of importeur, als Demo fiets ofzo.
CB 450 - DR650 - CBR 954 - zxr 750 en nog een hele hoop klein materiaal

gasss der op

Reg. datum:
03 okt. 2011
Mooie motor...
Dick

ZAC #267

Reg. datum:
13 sep. 2002
quote:
Jozzz schreef op 11 april 2012 @ 13:11:

[...]

Ga voor de 750! Gisteren de halve middag op een 750 uit 2009 gereden. Wat een geweldige motor. Ding loop zo genadeloos hard! En stuurt dus echt als een 600tje. Very nice mr suzuki!
8 juni MSH Zolder, 17 juni ZAC Zandvoort, 21 juni RaceCracks Mettet, 4 juli Sprint Zolder....

Gixxer power!!

Reg. datum:
21 apr. 2009
quote:
Shakey schreef op 15 april 2012 @ 23:05:

[...]

Ga voor de 750! Gisteren de halve middag op een 750 uit 2009 gereden. Wat een geweldige motor. Ding loop zo genadeloos hard! En stuurt dus echt als een 600tje. Very nice mr suzuki!

Kijk dat zijn de argumenten! ;)

Ik had bijna de 600 gekocht puur voor de looks maar ga nu toch voor een 750! Het enige nadeel is dat de k6/k7 weinig aangeboden wordt en vooral ver weg in het land. Maar goed qua weer is het de komende weken toch k*t gesteld dus ik heb geen haast ;)

@gsuen Dikke fiets jonguh! Hou em heel!

S1000RR

Reg. datum:
26 dec. 2003
quote:
Shakey schreef op 15 april 2012 @ 23:05:

[...]

mooi man, liep goed dus :)

@ GSuen, mooie R6 hoor
veel plezier ermee :Y

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2

Cookies?Motor-Forum maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.