HBM 300 Heftafel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michiel_B

Die hard MF'er
27 sep 2011
970
7
Hierbij bied ik mijn zo goed als nieuwe HBM 300 heftafel aan. Is enkele maanden geleden aangeschaft, maar momenteel heb ik er niet meer genoeg ruimte voor. De voorwiel klem is nog niet gemonteerd en zit er los bij. De heftafel is op te halen in 's Hertogenbosch en mag voor een goed bod weg. Foto's kan ik maken, maar iedereen weet hoe een nieuwe HBM 300 heftafel eruit ziet.

Afmetingen van het plateau: 220x70 cm.
Afmetingen van de oprijplaat: 65x70 cm.
Gewicht: Circa. 150 Kilogram.
Maximale hoogte: 800 mm.
Minimale hoogte: 180 mm.
Capaciteit: 450 Kilogram.
Hydraulische afneembare pedalen.
Heeft een uitneembaar luik voor het achterwiel.
Geleverd met voorwielklem.
 
Laatst bewerkt:
dan google je toch even? is zo'n beetje de meest verkochte heftafel, of je m nou van hbm koopt, datona, powerplustools of wie dan ook...
 
Beetje een luie verkoper dus... Maar HBM (Herman Buitelaar Machines) is wel redelijk bekend in de wereld van motorbruggen.

Dus kijk hier eens.

Als het de variant is met pneumatische optie, dan ben ik geinteresseerd, anders niet.
 
Beetje een luie verkoper dus... Maar HBM (Herman Buitelaar Machines) is wel redelijk bekend in de wereld van motorbruggen.

Dus kijk hier eens.

Als het de variant is met pneumatische optie, dan ben ik geinteresseerd, anders niet.

Het is vrijdag dus uiteraard ben ik lui :] .
Helaas is alleen hydraulisch.

Wat is een goed bod volgens jou?

Tja nieuw kost die €399 en hij is een paar keer gebruikt. Een bod van €190 die ik net via pm kreeg is dus geen goed bod.
 
'(

Als je niks nuttigs te melden hebt ga dan lekker buiten spelen, in plaats van die kansloze reacties te plaatsen.
Ding is op 4 februari dit jaar aangeschaft, is gewoon hetzelfde als een nieuwe.
Als er geen fatsoenlijk bod komt blijft die lekker staan.
 
'(Als je niks nuttigs te melden hebt ga dan lekker buiten spelen, in plaats van die kansloze reacties te plaatsen.
Ding is op 4 februari dit jaar aangeschaft, is gewoon hetzelfde als een nieuwe.
Als er geen fatsoenlijk bod komt blijft die lekker staan.

Als je iets wil verkopen, moet je daar toch echt wat meer moeite voor doen dan dit...
Want op deze manier ga je er geen fatsoenlijk bod voor krijgen... ;)
 
Precies ik heb er ook 1 en heb er geen spijt van die ooit aangeschaft te hebben, top ding!
 
'(Als je niks nuttigs te melden hebt ga dan lekker buiten spelen, in plaats van die kansloze reacties te plaatsen.
Ding is op 4 februari dit jaar aangeschaft, is gewoon hetzelfde als een nieuwe.
Als er geen fatsoenlijk bod komt blijft die lekker staan.

Ga lekker zelf buiten spelen als je te lui bent om een fototje te plaatsen in een verkooptopic |(




Zo, mijn lekker nuttige bijdrage, nu ga ik buiten spelen :W
 
Laatst bewerkt:
Toch wel apart dat de 'halve wereld' t/m een moderator aan toe meent te moeten vinden hoe iemand anders mag adverteren ... :r
 
:W blijft moeilijk he, maar ik zal je wel even helpen, kan jij lekker
anim_26.gif


1956_HBM-2010-05-09-117.jpg



Oja, 190 euro---->gelijk doen, ze gaan nogal vaak kapot op de lasnaden bij het hefmechanisme






droeftoeter
loser-1.gif
 
Er staat nergens in de regels dat de fotos verplicht zijn jongens...
Er wordt enkel gemeld "het liefst met foto".

Topicstarter lijkt dus keurig de regels met betrekking tot foto's te volgen.... maar wordt toch beticht van dat niet doen.... Hoe zit dat precies?

{off topic}
Net als dat er overigens in de regels staat dat "commerciele handel" niet wordt getollereerd... hoe moet men dat lezen als je weet dat er een aantal modjes een eigenzaak hebben en dus indirect verdienen aan MF-leden? ?
{off topic}
 
Toch wel apart dat de 'halve wereld' t/m een moderator aan toe meent te moeten vinden hoe iemand anders mag adverteren ... :r

Apart dat we daarover verder moeten gaan.
Ik reageer meer op zijn stijl van posten richting een andere gebruiker.
Daarbij een klinkslag idd naar het plaatsen van een foto, hoe moeilijk kan dat zijn als je iets wil verkopen. Je weet dat er naar gevraagd gaat worden, nergens verkoop je meer iets als je er geen fototje meer bijplaatst en als je dan al van de site wel de specificatie's kopieert.... doe je die er toch even bij :?
Nahja, mij klinkt dat tenminste erg logisch in de oren, zeker als er naar gevraagd word.... zal wel aan mij liggen, zo te lezen :)




Wel uitkijken met oversteken, Bakkie :+

Doe ik al weken niet meer, ga alleen nog aan de rechterzijde van de weg op bezoek.




Er staat nergens in de regels dat de fotos verplicht zijn jongens...
Er wordt enkel gemeld "het liefst met foto".

Topicstarter lijkt dus keurig de regels met betrekking tot foto's te volgen.... maar wordt toch beticht van dat niet doen.... Hoe zit dat precies?

{off topic}
Net als dat er overigens in de regels staat dat "commerciele handel" niet wordt getollereerd... hoe moet men dat lezen als je weet dat er een aantal modjes een eigenzaak hebben en dus indirect verdienen aan MF-leden? ?
{off topic}

Yep, en er vragen mensen om een foto in dit topic, dat is toch ook alles :?

off topic: sterker nog, er worden zelfs topic's over geopend, Opening motorzaak in Tilburg., echt schandalig.... ook die topicstarter zou zich moeten schamen enz enz.... Dat Martell m zelf niet sluit zeg, heel erg negatief die uitstraling dat er over zijn bedrijfje een topic op M-F is gestart door een ander !

Politiek correct is leuk hoor... maar de wereld word wel heeeeel vervelend als we alles zo onder een vergrootglas zouden gaan leggen.
 
Laatst bewerkt:
:W blijft moeilijk he, maar ik zal je wel even helpen, kan jij lekker [afbeelding]

...


Oja, 190 euro---->gelijk doen, ze gaan nogal vaak kapot op de lasnaden bij het hefmechanisme

....

Ga toch fietsen, die dingen zijn oer sterk, ik gebruik die van mij intensief :Y sinds 2007 en er is helemaal niets wat stuk is gegaan sindsdien ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan