Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Rijden in Zeeland *** Deel 32

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

GSX-R600 SRAD

Reg. datum:
08 okt. 2007
Gaan er nog mensen van hier naar de MFMM???
MF MegaMeeting 6 mei 2012

Voorgaande jaren was wel leuk om met z'n allen te rijden.
Ik ga onder voorbehoud mee, weet m'n vaar/verlofschema nog niet...
The more I learn about women, the more I love my motorcycle.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

S1000RR

Reg. datum:
26 dec. 2003
quote:
Oxydrokz schreef op 16 april 2012 @ 12:33:
Gaan er nog mensen van hier naar de MFMM???
MF MegaMeeting 6 mei 2012

Voorgaande jaren was wel leuk om met z'n allen te rijden.
Ik ga onder voorbehoud mee, weet m'n vaar/verlofschema nog niet...

nee daar ga ik niet meer naartoe :)
" Those Who Risk Nothing, Do, Achieve,& Become Nothing" DJ

" Just Because You’re Breathing, Doesn’t Mean You’re Alive" GM

ZAC #267

Reg. datum:
13 sep. 2002
SUF!!!!!!!!! ;)
8 juni MSH Zolder, 17 juni ZAC Zandvoort, 21 juni RaceCracks Mettet, 4 juli Sprint Zolder....

Reg. datum:
04 dec. 2001
Zo, ook weer terug van een geslaagd dagje Zolder. Ging niet zonder slag en stoot:

1. de Duc start niet, even aan de auto-accu en doet het weer.
2. R6 (#1) komt halverwege sessie 1 binnen, schakelstang los gekomen. Na wat zoeken één en ander kunnen lenen in de paddock.
3. R6 (#2) dondert omver met van het steuntje halen, geen schade.
4. Ik mag na 2 ronden in sessie 2 binnenkomen omdat koppeling begon te slippen, op gegeven moment kwam mijn koppelingshendel niet meer terug na induwen. Wat bleek, moertje van hendel iets te hard aangedraaid (terwijl ik er al dagen mee rond reed)
4. De Duc dondert omver met van het steuntje halen, remhendel en voetsteuntje had hij gelukkig mee, Dus (weer) gemaakt.
5. Duc rijdt eindelijk weer een sessie, echter na paar ronden stopt hij er mee vanwege vreemd geluid in het blok.
6. R6 (#2) komt binnen na de allerlaatste sessie, koelvloeistof loopt er uit, gaatje in radiator.

Voor de rest wel leuke dag :P 's Ochtends koud maar te doen, 's middag wel lekker. Tenminste eens niet na elke sessie zo snel mogelijk je pak uittrekken vanwege de hitte. Zelf ook lekker gereden, een geklokte ronde van 2 minuten rond maar 's middags paar sessies gehad met wat minder verkeer, denk dat ik rond de 1.58 zit. Laatste sessie niet meer gereden vanwege pols die geen zin meer had om de koppeling in de drukken B| .

En iets geleerd, voor mij nooit geen Duc :P
GPZ 600R, YZF 750R, YZF R1 '98 - YZF 750R (circuit)

S1000RR

Reg. datum:
26 dec. 2003
Smet mooi dat je lekker hebt gereden, reed je groep snel of minder snel ?

2x een motor laten vallen van een bok is wel minder, hoe krijgen jullie dat 2x op 1 dag voor elkaar ?
Was het s'ochtends tussen de bomen al gelijk droog of was het tot de middag nog geen curbs meepakken op de chicane na de heuvel ?

:)

Ik heb voor de mensen die geen facebook hebben, gisteren 2 vi tickets van suzuki gewonnen voor de SBK, ik had als voorkeur zaterdag en dat lijkt me beter ook.
zondag zit ik toch races te kijken, ik hop alleen dat het weer wat beter wordt want de vooruitzichten zijn behoorlijk waardeloos -O-

Reg. datum:
25 jun. 2007
Gefeliciteerd
CB 450 - DR650 - CBR 954 - zxr 750 en nog een hele hoop klein materiaal

nu maar is een suzuki

Reg. datum:
29 mei. 2002
quote:
Jozzz schreef op 16 april 2012 @ 08:45:

[...]

Kijk dat zijn de argumenten! ;)

Ik had bijna de 600 gekocht puur voor de looks maar ga nu toch voor een 750! Het enige nadeel is dat de k6/k7 weinig aangeboden wordt en vooral ver weg in het land. Maar goed qua weer is het de komende weken toch k*t gesteld dus ik heb geen haast ;)

@gsuen Dikke fiets jonguh! Hou em heel!

De 750 is zeker gewild, bewijs is mijn garagedeur :(
Het is ze niet gelukt om hem open te krijgen en dan nog staat de motor nog aan 3 sloten vast en aan de muur verankerd, maar wel mijn deur beschadigd.
Nu alles nog beter op slot en breken ze de deur open dan is er nog een verasing O-)

ZIXXERTJE

Reg. datum:
01 mei. 2003
quote:
hoogesteger schreef op 17 april 2012 @ 09:52:

[...]

Het is ze niet gelukt om hem open te krijgen en dan nog staat de motor nog aan 3 sloten vast en aan de muur verankerd, maar wel mijn deur beschadigd.
Nu alles nog beter op slot en breken ze de deur open dan is er nog een verasing O-)

Een dubbelloopsjachtgeweer Marco }) })
Kawa Zx9R gecrasht

Gixxer power!!

Reg. datum:
21 apr. 2009
quote:

[...]

Hufters! Gewoon boobytrappen die garagedeur!! :(

Ben achteraf blij dat ik geen schuurdeur meer aan de straatkant heb gemaakt.
Moet wel 5x steken om de poort in te komen, en dan 10x draaien om em mijn schuurtje in te krijgen, maar het idee dat eventuele jatberen dat ook moeten doen om hem mee te nemen maakt dat 100% goed!
Gsxr 600 k5 (rip) - Gsxr 750 k7

GSX-R600 SRAD

Reg. datum:
08 okt. 2007
quote:

[...]

Nu alles nog beter op slot en breken ze de deur open dan is er nog een verrassing O-)

Die fiets van jou nemen ze inderdaad niet zo makkelijk mee }) Goed vastzetten dat ding, jammer dat het nodig is...

Ben benieuwd naar de verrassing die je hebt klaarstaan voor recidivisten.
The more I learn about women, the more I love my motorcycle.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

Reg. datum:
04 dec. 2001
quote:
gix-addict schreef op 17 april 2012 @ 08:26:
Smet mooi dat je lekker hebt gereden, reed je groep snel of minder snel ?

2x een motor laten vallen van een bok is wel minder, hoe krijgen jullie dat 2x op 1 dag voor elkaar ?
Was het s'ochtends tussen de bomen al gelijk droog of was het tot de middag nog geen curbs meepakken op de chicane na de heuvel ?

:)

Ik heb voor de mensen die geen facebook hebben, gisteren 2 vi tickets van suzuki gewonnen voor de SBK, ik had als voorkeur zaterdag en dat lijkt me beter ook.
zondag zit ik toch races te kijken, ik hop alleen dat het weer wat beter wordt want de vooruitzichten zijn behoorlijk waardeloos -O-

Reed minder snel maar ga volgende keer eens snel proberen. Per sessie amper een ronde zonder verkeer, was dan zo 3 tot 7 seconden langzamer. Iemand anders was ook naar snel gegaan voor het eerst en die reed rond 1.56 terwijl ik vorig jaar nog sneller was dan hem.

Snap ook niet hoe je motor kan laten omvallen, teveel vertrouwen zeker, ik ben altijd heel voorzichtig.

Eerste 2 sessies nog schaduw en inderdaad glijden over de kerbstones, daarna was het goed te doen, alhoewel ik wel voorzichtig bleef op de kerbstones.
Smet wijzigde dit bericht op dinsdag 17 april 2012 14:26 (0%)

Gixxer power!!

Reg. datum:
21 apr. 2009
:9~

http://lemarmotoren.motor...toren/628x471/1031557.jpg
Gsxr 600 k5 (rip) - Gsxr 750 k7

Reg. datum:
04 dec. 2001
quote:

Een maat van me had precies dezelfde, paar maanden geleden gejat in Breda '(

998 is the number of the Beast

Reg. datum:
25 jul. 2006
quote:
gix-addict schreef op 17 april 2012 @ 08:26:

Nais, wij gaan wss gewoon met de Auto en daar lekker op de tribune onder aan paraplu zitten :)
>>Support your local Big Red Machine<< .

S1000RR

Reg. datum:
26 dec. 2003
quote:
Mr. McDuc schreef op 17 april 2012 @ 19:59:

[...]

Nais, wij gaan wss gewoon met de Auto en daar lekker op de tribune onder aan paraplu zitten :)

als het zulk weer blijft pak ik ook de auto, maar dan moet het wel echt erg zijn met het weer. een buitje pak ik de soes wel maar als er gaat vallen wat ze afgeven wordt het wel erg nat -O-

@Smet, ik denk inderdaad dat net onder de 2 min ene beetje de tijd is om naar snel te gaan, scheeld ook weer per dag maar mooi dat je een leuke dag hebt gehad

geen gedonder met geluid ??

@Hoogesteger, klote man :( gelukkig hebben ze hem niet weten te pakken

S1000RR

Reg. datum:
26 dec. 2003
quote:

dikke fiets man zo'n 1000K5 :}

zijn ook bullitproof, 1 aandachtspunt
vraag naar de frame modificatie, die moet die gehad hebben

is niks om zorgen over te maken, was er zelf eerst ook niet weg van maar in het 1000 topic zijn er die er hele dagen mee knallen en wheelie's maken en die waren ook allemaal goed, alleen in Amerika waren er enkele met haarscheurtjes op het balhoofd en is over de hele wereld een check geweest, was het frame goed kreeg die een brace.
was die slecht werd het vervangen, van horen zeggen waren en in NL geen vervangen maar vraag even of ze weten of het gedaan is
gix-addict wijzigde dit bericht op dinsdag 17 april 2012 20:46 (46%)

Reg. datum:
26 mrt. 2010
dankjullie wel allemaal! en nu ga ik een goed slot bestellen :)
Szr660(H)

Nu Brembo dealer

Reg. datum:
16 okt. 2007
quote:
gix-addict schreef op 17 april 2012 @ 20:44:

[...]

dikke fiets man zo'n 1000K5 :}

zijn ook bullitproof, 1 aandachtspunt
vraag naar de frame modificatie, die moet die gehad hebben

is niks om zorgen over te maken, was er zelf eerst ook niet weg van maar in het 1000 topic zijn er die er hele dagen mee knallen en wheelie's maken en die waren ook allemaal goed, alleen in Amerika waren er enkele met haarscheurtjes op het balhoofd en is over de hele wereld een check geweest, was het frame goed kreeg die een brace.
was die slecht werd het vervangen, van horen zeggen waren en in NL geen vervangen maar vraag even of ze weten of het gedaan is

1000ka5e. Is de fiets :9~ :+

Reg. datum:
04 dec. 2001
quote:
gix-addict schreef op 17 april 2012 @ 20:43:

[...]

@Smet, ik denk inderdaad dat net onder de 2 min ene beetje de tijd is om naar snel te gaan, scheeld ook weer per dag maar mooi dat je een leuke dag hebt gehad

geen gedonder met geluid ??

Ik niet, kan er vol langs knallen met originele uitlaat. Paar anderen 1 keer zwarte vlag maar niemand er af gestuurd van onze groep. Van ons reden er 2 in snel, klaagden over het vele afsnijden. Ze hebben beiden 1 a 2 touchés gehad, 1 keer werd zelfs de remhendel aangetikt. Dat vind ik dan wat minder bij snel, ze moeten er persé direct langs.

geen

Reg. datum:
25 feb. 2003
quote:

Ik zou nooit meer een motor kopen bij Lemar. Bijna alle motoren worden uit het buitenland gehaald. (op zich niet erg) Echter ze worden zonder beurt verkocht. Als je er dan over belt blijven ze volhouden dat alles wat ze verkopen gewoon in orde is. Ze zeggen zelfs dat hij in Engeland een beurtje heeft gehad. :( (De olie van de Soes was pikzwart, luchtfilter was nog nooit vervagen. Achter de kuip was het absoluut niet netjes)
R6 2003, GSX-R 750 K6, CBR 600 RR 7

S1000RR

Reg. datum:
26 dec. 2003
quote:
Smet schreef op 17 april 2012 @ 22:28:

[...]

Ik niet, kan er vol langs knallen met originele uitlaat. Paar anderen 1 keer zwarte vlag maar niemand er af gestuurd van onze groep. Van ons reden er 2 in snel, klaagden over het vele afsnijden. Ze hebben beiden 1 a 2 touchés gehad, 1 keer werd zelfs de remhendel aangetikt. Dat vind ik dan wat minder bij snel, ze moeten er persé direct langs.

vaak gaan ze er wel snel voorbij maar wel gecontroleerd.
ik weet niet welke tijden die mannen reden ?
Had met die 600 ook wel eens dat je steeds wilt inhalen maar doordat de andere op een 1000 rijdt, het gat net steeds te klein is.

Reg. datum:
04 dec. 2001
quote:
gix-addict schreef op 18 april 2012 @ 08:55:

[...]

vaak gaan ze er wel snel voorbij maar wel gecontroleerd.
ik weet niet welke tijden die mannen reden ?
Had met die 600 ook wel eens dat je steeds wilt inhalen maar doordat de andere op een 1000 rijdt, het gat net steeds te klein is.

Zomaar eens een ronde geklokt, 1.55. Misschien nog iets sneller. Beiden op r6 'jes.

Reg. datum:
03 jan. 2009
quote:

[...]

Wow fuck zeg!! Gelukkig zijn ze niet verder gekomen. Je hoort het steeds vaker...

Kan iemand mij helpen zoeken naar deze plaatjes: http://www.yzfshop.com/ya...15-yamaha-blue-nieuw.html

Heb ze dan eindelijk ergens gevonden, maar deze zijn toch wel heeeel erg duur...

@ Oxidrokz: gefeliciteerd met Heerema ;)
Da sa we

yamaha R6 2008

Reg. datum:
01 mrt. 2007
quote:
O.E.B schreef op 18 april 2012 @ 14:57:

[...]

Wow fuck zeg!! Gelukkig zijn ze niet verder gekomen. Je hoort het steeds vaker...

Kan iemand mij helpen zoeken naar deze plaatjes: http://www.yzfshop.com/ya...15-yamaha-blue-nieuw.html

Heb ze dan eindelijk ergens gevonden, maar deze zijn toch wel heeeel erg duur...

@ Oxidrokz: gefeliciteerd met Heerema ;)

even informeren bij info@bikestyleUK.com
---- zx6r 1999 ---- zx6r 2005 ---- Yamaha R1 2008 ----Yamaha R6 2008----

Reg. datum:
13 okt. 2007
quote:
Smet schreef op 17 april 2012 @ 22:28:

[...]
Van ons reden er 2 in snel, klaagden over het vele afsnijden. Ze hebben beiden 1 a 2 touchés gehad, 1 keer werd zelfs de remhendel aangetikt. Dat vind ik dan wat minder bij snel, ze moeten er persé direct langs.

dat ligt dan aan de lijnen van die gasten zelf of de gene die hun inhaalden deden dom. als iedereen netjes goede lijnen rijd moet het inhalen niet zon probleem zijn. en ja, sommige mensen kunnen niet ff 1 bocht wachten.. al is het met die enorm volle baan bij msh soms best tricky om grote groepen in te halen.
oypo.nl/edlinikpics

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3

Cookies?Motor-Forum maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.