Dit onderwerp is gesloten.
quote:Oxydrokz schreef op 16 april 2012 @ 12:33:
Gaan er nog mensen van hier naar de MFMM???
MF MegaMeeting 6 mei 2012
Voorgaande jaren was wel leuk om met z'n allen te rijden.
Ik ga onder voorbehoud mee, weet m'n vaar/verlofschema nog niet...

quote:Jozzz schreef op 16 april 2012 @ 08:45:
[...]
Kijk dat zijn de argumenten!![]()
Ik had bijna de 600 gekocht puur voor de looks maar ga nu toch voor een 750! Het enige nadeel is dat de k6/k7 weinig aangeboden wordt en vooral ver weg in het land. Maar goed qua weer is het de komende weken toch k*t gesteld dus ik heb geen haast
@gsuen Dikke fiets jonguh! Hou em heel!
quote:hoogesteger schreef op 17 april 2012 @ 09:52:
[...]
De 750 is zeker gewild, bewijs is mijn garagedeur![]()
Het is ze niet gelukt om hem open te krijgen en dan nog staat de motor nog aan 3 sloten vast en aan de muur verankerd, maar wel mijn deur beschadigd.
Nu alles nog beter op slot en breken ze de deur open dan is er nog een verasing
[...]
Het is ze niet gelukt om hem open te krijgen en dan nog staat de motor nog aan 3 sloten vast en aan de muur verankerd, maar wel mijn deur beschadigd.
[...]
Nu alles nog beter op slot en breken ze de deur open dan is er nog een verrassing

quote:gix-addict schreef op 17 april 2012 @ 08:26:
Smet mooi dat je lekker hebt gereden, reed je groep snel of minder snel ?
2x een motor laten vallen van een bok is wel minder, hoe krijgen jullie dat 2x op 1 dag voor elkaar ?
Was het s'ochtends tussen de bomen al gelijk droog of was het tot de middag nog geen curbs meepakken op de chicane na de heuvel ?
![]()
Ik heb voor de mensen die geen facebook hebben, gisteren 2 vi tickets van suzuki gewonnen voor de SBK, ik had als voorkeur zaterdag en dat lijkt me beter ook.
zondag zit ik toch races te kijken, ik hop alleen dat het weer wat beter wordt want de vooruitzichten zijn behoorlijk waardeloos

quote:
quote:gix-addict schreef op 17 april 2012 @ 08:26:
Ik heb voor de mensen die geen facebook hebben, gisteren 2 vi tickets van suzuki gewonnen voor de SBK, ik had als voorkeur zaterdag en dat lijkt me beter ook.
zondag zit ik toch races te kijken, ik hop alleen dat het weer wat beter wordt want de vooruitzichten zijn behoorlijk waardeloos
quote:Mr. McDuc schreef op 17 april 2012 @ 19:59:
[...]
Nais, wij gaan wss gewoon met de Auto en daar lekker op de tribune onder aan paraplu zitten
quote:
quote:gix-addict schreef op 17 april 2012 @ 20:44:
[...]
dikke fiets man zo'n 1000K5
zijn ook bullitproof, 1 aandachtspunt
vraag naar de frame modificatie, die moet die gehad hebben
is niks om zorgen over te maken, was er zelf eerst ook niet weg van maar in het 1000 topic zijn er die er hele dagen mee knallen en wheelie's maken en die waren ook allemaal goed, alleen in Amerika waren er enkele met haarscheurtjes op het balhoofd en is over de hele wereld een check geweest, was het frame goed kreeg die een brace.
was die slecht werd het vervangen, van horen zeggen waren en in NL geen vervangen maar vraag even of ze weten of het gedaan is

quote:gix-addict schreef op 17 april 2012 @ 20:43:
[...]
@Smet, ik denk inderdaad dat net onder de 2 min ene beetje de tijd is om naar snel te gaan, scheeld ook weer per dag maar mooi dat je een leuke dag hebt gehad
geen gedonder met geluid ??
quote:
quote:Smet schreef op 17 april 2012 @ 22:28:
[...]
Ik niet, kan er vol langs knallen met originele uitlaat. Paar anderen 1 keer zwarte vlag maar niemand er af gestuurd van onze groep. Van ons reden er 2 in snel, klaagden over het vele afsnijden. Ze hebben beiden 1 a 2 touchés gehad, 1 keer werd zelfs de remhendel aangetikt. Dat vind ik dan wat minder bij snel, ze moeten er persé direct langs.

quote:gix-addict schreef op 18 april 2012 @ 08:55:
[...]
vaak gaan ze er wel snel voorbij maar wel gecontroleerd.
ik weet niet welke tijden die mannen reden ?
Had met die 600 ook wel eens dat je steeds wilt inhalen maar doordat de andere op een 1000 rijdt, het gat net steeds te klein is.
[...]
quote:O.E.B schreef op 18 april 2012 @ 14:57:
[...]
Wow fuck zeg!! Gelukkig zijn ze niet verder gekomen. Je hoort het steeds vaker...
Kan iemand mij helpen zoeken naar deze plaatjes: http://www.yzfshop.com/ya...15-yamaha-blue-nieuw.html
Heb ze dan eindelijk ergens gevonden, maar deze zijn toch wel heeeel erg duur...
@ Oxidrokz: gefeliciteerd met Heerema

quote:Smet schreef op 17 april 2012 @ 22:28:
[...]
Van ons reden er 2 in snel, klaagden over het vele afsnijden. Ze hebben beiden 1 a 2 touchés gehad, 1 keer werd zelfs de remhendel aangetikt. Dat vind ik dan wat minder bij snel, ze moeten er persé direct langs.
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3