Diverse gebruikte bandensets 120/180

snelle-meid

MF veteraan
7 mrt 2009
2.361
0
IJzendoorn
Diverse gebruikte bandensets te koop merken Metzeler en Pirelli.
Zijn gebruikt op het circuit en er op tijd af gehaald zodat er nog vele km's mee gereden kan worden op straat of evt. circuit. Foto's volgen nog.
 
koste een setje pirelli's? diablo of supercorsa? dot code en staat van het rubber mbt vreters. Hoor graag van je.
 
Zijn beide van 2011. Zie foto's. Verder heel netjes gesleten dus gelijkmatig. (van een oud omaatje geweest! ;) ) Prijs voor de set Pirelli's is 50 euro excl. verzenden. En het is de Dragon Super Corsa Pro versie!

full
 
Laatst bewerkt:
Als je foto's wilt van de banden zelf kan ook maar vind ik altijd moeilijk inschatten.
De Metzelers die er nu liggen zijn er wat eerder afgehaald dus kan je langer mee rijden maar zijn een jaartje ouder!
 
Gisteren foto's gemaakt maar ontzettend slecht te zien hoeveel profiel ivm in lamplicht gemaakt. Als jullie het goed vinden zet ik er zaterdag even foto's op die beter zijn. Nog eventjes geduld?! ;)
 
Bandjes zijn allemaal verkocht. Voorlopig heb ik even niets. Zal wel in dit topic melden als ik weer wat heb.
Anders misschien eens vragen bij TalentCuppers. Die hebben ook straatbanden die doorverkocht worden;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan