Ervaring motorcentrum Emmeloord

srad-rob

MF veteraan
24 jan 2010
5.127
278
Goedemorgen allemaal,

Qua service met motoren heb ik geen ervaring met motorcentrum Emmeloord, maar wel met bestellen.

Dit wil ik toch even met jullie delen, want dit betuigd wel van super service en klantvriendelijkheid.

Motorcentrum Emmeloord had 2 x een uitlaatsysteem van Laser (Deeptone) te koop staan voor een Fireblade SC44 uit 2001.
Een gebruikte en een nieuwe.

De gebruikte zou ongeveer 200,00 euro moeten kosten, en deze had ik bij hun besteld. (via internet)
Na betaald te hebben (internetbankieren) zou de uitlaat op de post gaan.

Wordt ik de dag erna gebeld, sorry meneer de uitlaat die u besteld heeft gaat niet passen, dus we hebben 2 opties voor u.

1) we storten uw geld terug en kunnen u helaas niet verder helpen.
2) voor hetzelfde geld, dus 200,00 euro (!!), zijn wij ook bereid het nieuwe uitlaatsysteem naar u toe te sturen.

Daar hoefde ik natuurlijk niet over na te denken!
Ik had al een foto gezien van het systeem en alles zat nog netjes in plastic zakken in de doos verpakt.
Ik verwacht de uitlaat vanmiddag of morgen thuisgestuurd te krijgen.

Al met al vind ik dit super geregeld, en niet alleen vanwege de prijs maar ook vanwege de klantvriendelijkheid.

gr Rob.
 
Dat is netjes inderdaad. Vind het altijd wel een gezellige zaak als ik er ben. Heb altijd het gevoel dat het achter de balie de woonkamer is. Zitten altijd mensen en iedereen is altijd bereid je te helpen.
Vind de motoren die ze hebben staan niet zo vreselijk interessant, maar goed ik kom meestal alleen voor wat onderdeeltjes.
 
Dat is netjes inderdaad. Vind het altijd wel een gezellige zaak als ik er ben. Heb altijd het gevoel dat het achter de balie de woonkamer is. Zitten altijd mensen en iedereen is altijd bereid je te helpen.

Ik ben er zelf nog nooit geweest, simpelweg omdat het een eind rijden is van mijn huis af.
Maar voor onderdelen oid ga ik nu zeker overwegen contact op te nemen met deze zaak.
 
Top zaak, kwam daar eens na 100 km verkleumd van de kou aan. "Kom op" zegt Roel,
"ga even lekker hier onder een warme douch staan". Doe Roel de groeten.
 
Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad heel netjes. :}

Maar toch een vraagje:
Waarom past die gebruikte niet en die nieuwe wel?
 
Top zaak, kwam daar eens na 100 km verkleumd van de kou aan. "Kom op" zegt Roel,
"ga even lekker hier onder een warme douch staan". Doe Roel de groeten.

misschien hing daar wel een camera'tje en zwerft dat nu rond op youbtoeb :+
 
kwam hij er niet bijstaan om je rug te wassen ? :) valt sommige van ons weer wel tegen mischien
 
Terug
Bovenaan Onderaan