het grote cb topic the seventies

11_mg1303.jpg


Nog een dan
 
tis dat ik het geld ernu niet voor heb anders had ik hem gekocht en als schuur vol is gewoon als "kunst"in de woonkamer zetten is bij mij ook zo met mn blokje van mijn project

full
 
Geen van tweeën! Terugbouwen naar ratbike, vorige blok is stukgegaan.
Heeft twee jaar in onderdelen in de garage gelegen, en heb nu last van 'eekhoorntjes-syndroom'....ik zou alles moeten hebben maar waar ligt die *&^% bout van het blok?
Als-ie het doet gaat-ie in de verkoop....zal wel ergens voorjaar '13 worden.
 
als ie in de verkoop gaat let me know via pb aub
de mijne was ratbike ooit
zie mn topic :project cb550 copperhead in de openingspost
 
Heren en dame's? Ik heb een vraag:

Ik zoek onderdelen voor mijn vaders CB750 uit 1992 en de sloop helpt mij niet verder.

Hopenlijk heeft hier iemand iets om pa te helpen (ik moet wel mijn vrouw is met zijn liefie gevallen).

Ik zoek: Koplamp incl. de beugel met oren om aan de vork te maken.
Tellerunit, tellers heb ik nog. Die waren onbeschadigd.
Stuur ook nog met gewichtjes.

Ik hoop dat jullie wat kunnen helpen!
 
Ik heb Woesthoff een mail gestuurd. Morgen afwachten wie reageerd.

Dank voor de tip. Ik hoop ook op iemand sie een streetfighter heeft gemaakt en die onderdelen over heeft.... hoop doet leven.
 
zijn binnen kort ook wel oldtimer beurzen kan daar ook eens rondkijken of gewoon ebay ed rondneuzen
 
Topic beetje in leven houden :)
Hierbij mijn CB 750 KZ '79 Niet zo mooi als de meeste hier maar ik hoop hem weer helemaal mooi te maken.
65361_4420421403083_2077028205_n.jpg
 
die van jou rijd tenminste !
motor ziet er nog netjes uit ga je hem helemaal weer orgineel maken of maak je een eigen cratie zoals vele anderen ?
 
Ik wou heel graag een café racer. maar nu ik hem heb twijfel ik of ik hem niet gewoon opknap :( Als eerste motor wel het tofst om hem mooi en origineel te houden. Er moet helaas nog wel wat aan gebeuren, zo loopt er 1 cilinder niet lekker en de rubbers van de vering zijn helemaal op (moet ik nieuwe voor vinden :( ) en nog wat kleine dingetjes.
 
even een vraagje tussen door. :)

ik heb de wielen en remmen van een cb400f op mijn motor maar het remt echt erg slecht, hij is gereviseerd,heeft nieuwe blokken, transalp rempomp en staalomvlochten leiding maar hoe hard ik ook knijp ,er gebeurt maar weinig -O-

is dat normaal of is er toch iets mis?
 
even een vraagje tussen door. :)

ik heb de wielen en remmen van een cb400f op mijn motor maar het remt echt erg slecht, hij is gereviseerd,heeft nieuwe blokken, transalp rempomp en staalomvlochten leiding maar hoe hard ik ook knijp ,er gebeurt maar weinig -O-

is dat normaal of is er toch iets mis?
Als je in je hendel knijpt, voelt hij dan wel hard aan of kan je hem tot aan je handvat inknijpen.

Verder de vraag: Hoe glad is/zijn je remschijven. Als er ribbels in zitten zullen je remblokken in moeten slijten op je schijven voordat je het volledige oppervlak van je remblokken gebruikt.
 
Als je in je hendel knijpt, voelt hij dan wel hard aan of kan je hem tot aan je handvat inknijpen.

Verder de vraag: Hoe glad is/zijn je remschijven. Als er ribbels in zitten zullen je remblokken in moeten slijten op je schijven voordat je het volledige oppervlak van je remblokken gebruikt.
Hendel voelt hard , net als op mijn sv.
Remblokken zitten er al vanaf het voorjaar in.
Ik heb ook nog een rempomp van een cbr400rr liggen , misschien is dat het.

Anders rij ik wel even naar fourdeel toe, moet hij maar even kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan