Berik Kids 1-delig motorpak maat 6

mckay1

MF veteraan
5 okt 2007
2.368
0
Almelo
Omdat mijn zoontje te groot is geworden verkopen we zijn 1 delig motorpak, merk Berik, maat 6 (104 - 110). Hij heeft er weinig lol van gehad ivm het snelle groeien, al met al heeft hij hem maar een paar keer aangehad. Er zit dan ook geen krasje op het pak, zelfs niet op de knee-sliders.
Vorig jaar nieuw gekocht voor 260 euro, mag nu weg voor 200 euro.

Mijn zoontje droeg tijdens aankoop kleding in de maat 104 -110


Btw: minibike is ook te koop. Lekt wel af en toe iets benzine. Deze heb ik iets omgebouwd naar een streetfighter idee.


31407025994912403954210.jpg






 
Laatst bewerkt:
Even gewoon uit nieuwsgierigheid.

Bij deze maat (104-110) ben je toch een jaar of 3? M'n dochtertje van 3 kan net aan een beetje op een driewieler rondtoeren.

Die zie ik niet echt op een minbike rondknallen. Natuurtalentje of hebben mannen dat gewoon eerder door? :+

Staat overigens ontzettend gaaf dat pak. :Y 8-) Heb ze ook zien hangen op de motorbeurs vorig jaar (maar wel prijzig ja, wetende dat ze er binnen korte tijd uitgegroeid zijn).

Kickie! :W
 
Even gewoon uit nieuwsgierigheid.

Bij deze maat (104-110) ben je toch een jaar of 3? M'n dochtertje van 3 kan net aan een beetje op een driewieler rondtoeren.

Die zie ik niet echt op een minbike rondknallen. Natuurtalentje of hebben mannen dat gewoon eerder door? :+

Staat overigens ontzettend gaaf dat pak. :Y 8-) Heb ze ook zien hangen op de motorbeurs vorig jaar (maar wel prijzig ja, wetende dat ze er binnen korte tijd uitgegroeid zijn).

Kickie! :W


Mijn zoontje is nu 5 en zou er nog wel eventjes in passen. Nu moet ik wel zeggen dat mijn zoontje echt op mij lijkt, allebei klein! _O-
Maar het pak zou moeten passen tot ongeveer maat 116 en dan houd het ook echt op.

Maar mijn zoontje heb ik een loopmotor gegeven op zijn 3e verjaardag, 2 maanden later kon hij fietsen zonder zijwielen en weer 3 maanden later stuurde hij al rond op de minibike. Of hij een natuurtalent is weet ik niet, maar hij heeft wel de wil om iets te leren en legt zich er dan ook niet bij neer wanneer het hem niet lukt. Het niveau van minibiken is ten opzichte van 1,5 jaar geleden niet veel gestegen, want hij is te voorzichtig (ja dat blijkt ook soms voor te komen bij kinderen, haha)


Het pak is ook echt gaaf, daarom heb ik hem ook gekocht. Het trekt ook veel bekijks wanneer hij aan komt lopen met zijn pakkie en helm
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan