quote:Rodvil schreef op 25 april 2012 @ 09:30:
[...]
Wat is veel, wel met z'n 2en toeren in het weekeind en een enkele keer eifel of iets dergelijks. Laat maar zeggen 50/50 alleen en samen.

quote:Aad900 schreef op 25 april 2012 @ 16:11:
Welkom PietHet blijft best apart zo'n oranje KLV. Natuurlijk is het gewoon een Strom. Als ik me niet vergis staat er op het type plaatje dan ook Suzuki.
Dit vond ik bij de test van de KLV door [afbeelding [snelkoppeling]]
Klik op het plaatje voor de test![]()
Tja een supersport heeft natuurlijk best zijn charmes, maar je houdt het op een Allroad een stuk langer vol
quote:Piet Zahut schreef op 25 april 2012 @ 21:35:
[...]
Ik werk zelf bij een Suzuki dealer en het is een 99% DL1000. Als je het stukkie kunststof van de sleutel weghaalt staat er zelfs Suzuki.... Whahaha!
quote:Piet Zahut schreef op 25 april 2012 @ 15:54:
Ik zal me hier ook even voorstellen.... Na jaren van supersport te hebben gereden door medische noodzaak de overstap naar een dikke allroad gemaakt. Geen V-Strom maar een KLV. Maar aangezien we allemaal wel weten dat de KLV een samenwerkingsproject van Suzuki en Kawasaki is laat ik me hier toch maar even zien.
Mijn Kawazuki KLV-Strom 1000 is uitgerust met een setje Laser Duotech dempers, k&n luchtfilter, is bij Hoegee op de bank afgesteld, heeft voor en achter Hyperpro vering en loopt als een malle!! Ik heb hem nu 2 weken en een dikke 1000 km verder begin ik me toch echt af te vragen wat ik al die jaren op een supersport heb gedaan.........
[afbeelding]
Heb er nu witte knipperlichtglaasjes in zitten en een donker vario ruitje. Komende winter (tijdens het EK plakken we er wel een paar leeuwtjes op....) laat ik de oranje delen wrappen, weet alleen nog niet welke kleur.....
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2