nadat ik eigenlijk alles aan de motor vernieuw heb, ketting tandwielen, lagers en keringen, kabels en elektra, vond ik mijn spaak wielen er niet meer bij passen, dus konden ze wel een op knap beurtje gebruiken: nieuwe spaken. nieuwe lagers, nieuwe banden en een likje verf
en zo is het resultaat zo goed als niet en 20 jaar oude velgen. ik was na november 2011 begonnen aan het hout werk dus had geen haast om me banden er onder te zetten, me motor stond op een ver rijdbaar karretje
het eerst zijkap van het achterframe in de epoxy hars gezet en het spatbord ook. dit was het laaste wat ik gedaan had in 2011 omdat ik ook weer op stage ging en geen tijd meer had om verder te gaan, dus ging mijn motor voor een tijdje onder de dekens
zo na ff een weekje vakantie er tussen ben ik weer terug!
@ PaulthePig , nee me motor is nog niet af. ik heb nog iets meer als 6 weken voor ik me motor moet af hebben voor mijn eindexamen. industrieel meubelmaker op het hmcollege.
ik ben op dit moment bezig met het achterspatbord en zijkappen definitief te monteren,
verder heb ik de kabelboom vandaag opnieuw gemaakt en in me motor gehangen, een aantal kabels moesten korter en langer worden, en aangezien ik toch al mijn hele motor uit elkaar heb gehad en alles vervangen heb vind ik het elektra net zo belangrijk.
Vandaag ben ik heel toevallig Rob tegen gekomen op de onderwijsbeurs in Utrecht, de motor stond daar als show object bij de opleiding meubelmaker. Hij is echt ontzettend mooi geworden en hij zou hier nog een bericht en/of foto's plaatsen.
CB500 '95 & XR600R '94 Ben jij het slaafje van je motor of is je motor het slaafje van jou?