Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Bikehouse in Mechelen, Belgie ervaringen gevraagd

Pagina's:
  1. 1

Reg. datum:
12 feb. 2008
Bij Bikehouse staat een hele leuke Kawa Er5 te koop met weinig kilometers en een schappelijke prijs. Bouwjaar 2002, net 20 000 op de teller, 1300 euro en een jaar garantie.

Een collega van mijn vrouw wil beginnen motorrijden en zou deze willen kopen. Nu weet ik genoeg van motoren af, maar Mechelen is voor ons niet bepaald naast de deur. Dus voor ik dat hele stuk met hem ga rijden misschien hier even polsen.
Zijn er op het forum mensen met ervaring met deze verkoper??

greetz en thanx

herman

Reg. datum:
03 aug. 2009
http://www.2fast4u.be/for...ouse-mechelen-t34304.html

Geniaal taaltje is dat vlaams:

quote:
Tja ik vin de Jean Blade wel gelijk heeft, g kunt altij pech hebben... zelfs met ne occassie van ne particulier... as da ne kerel is dieje der veel v kent en zenne weg mee foefeltrucskes kent zedde ook genegerd...

_O- _O-
FTI wijzigde dit bericht op zondag 22 april 2012 12:26 (64%)
Suzuki XF650 '99 Yamaha FZS600 '99 | Alle modellen Fazer/FZ handleidingen | Nu ook stoplichtsprintjes met de Star(s)let 1.3

Daytona 675 SE

Reg. datum:
04 apr. 2006
klinkt toch veel beter dan jullie nederlands O-)
Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Gratis?

Reg. datum:
20 dec. 2009
Pas een klusje gedaan in Aaaantwerpuh met Belgische collega's, ik moest ze er iedere keer op wijzen dat ik een hoop talen spreek, maar geen Aaaaantwerps _O-
GS1000G '80 (Henk) - GS1000G (Die rooie) - GSX1100 '80 (Die gele) - GSX1100 '80 Hardtail project

STABILAC

Reg. datum:
12 mrt. 2004
quote:
helaholatuthola schreef op 23 april 2012 @ 13:54:
Pas een klusje gedaan in Aaaantwerpuh met Belgische collega's, ik moest ze er iedere keer op wijzen dat ik een hoop talen spreek, maar geen Aaaaantwerps _O-

Amaai menne frak, ni.
People who fit in with their communities have insufficient motivation to risk their psyches in creating something truly new, while those who are out of sync are driven by the constant need to prove their worth.

Reg. datum:
12 apr. 2012
Mijn GSXR600 komt van daar.
Heb geen echte klachten over bikehouse, ben eigelijk best tevreden. Prijs van de moto was laag (omdat ze geimporteerd worden van Engeland). De prijs voor service is ook vrij laag, maar die kan wel beter. Ik laat mijn onderhoud daar al lang niet meer doen btw.
Ze hebben ook ooit de herstelling gedaan nadat ik was aangereden en dit was zeer correct en goed uitgevoerd.

Volgende zaken vind ik nadelen: Als je daar een motor koopt met Engelse papieren moet je zelf gaan aanschuiven voor platen (dat was 3 jaar geleden toch zo) en kan je ze niet aanvragen via de verzekering en laten opsturen. Als je je motor op onderhoud wil doen moet je helemaal in het centrum van Mechelen zijn en krijg je je motor nooit direct terug mee want zij doen het onderhoud op een andere plaats. Dus zelfs kleine dingen kunnen niet gebeuren terwijl je er op wacht.

De moto's zien er altijd wel goed uit en doorgaans met weinig kilometers, in Engeland is er technische controle op moto's dus mss is dat wel een voordeel ?

Maar natuurlijk blijft er 2de hands altijd een risico aangezien je nooit zal weten wat er met de motor allemaal gebeurd is.
Suzuki GSX-R600 K7

Reg. datum:
12 feb. 2008
[quote]FTI schreef op 22 april 2012 @ 12:23:
http://www.2fast4u.be/for...ouse-mechelen-t34304.html

Geniaal taaltje is dat vlaams:

[...]

_O- _O-[/quote]

Tja dat taaltje. Na 33 jaar in Belgie ben ik er nog altijd niet aan gewend en dat Antwerps *D
laten we het er maar op houden dat Antwerpenaars een slag apart is.
Overigens bedankt voor de reacties, ik weet waar ik op moet letten.

Daytona 675 SE

Reg. datum:
04 apr. 2006
antwerps trekt nog wat op nederlands, west-vlaams dat is gewoon een compleet andere taal
Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Groen doet leven

Reg. datum:
26 apr. 2003
Sirkwi manjak! Onoezelèr! :D
Groetjes,

Reg. datum:
12 feb. 2008
quote:
Circuit Maniac schreef op 24 april 2012 @ 12:51:
antwerps trekt nog wat op nederlands, west-vlaams dat is gewoon een compleet andere taal

Noppes,

wes Vlaams heeft redelijk veel overeenkomsten met Twents, hoe raar het ook klinkt.
Plat Antwerps is echt koeterwaals wat met Nederlands niets meer te maken heeft.

The dream of power...

Reg. datum:
14 feb. 2008
Vlaams in het algemeen komt nog een beetje overeen met Nederlands,
Maar wat de gemiddelde Nederlander praat is al lang geen Nederlands meer ;)

Ach, Dialecten, laten we hopen dat ze blijven bestaan,
ze geven zoveel kleur aan onze gemeenschappelijke taal.
And that's the way the cookie crumbles...

Forty twooooo ...

Reg. datum:
20 dec. 2003
quote:
helaholatuthola schreef op 23 april 2012 @ 13:54:

He, de Belgen spreken ook geen aaaantwaarps. Tzijn enkel dees van A die da spreken. Of ze het ook zelf begrijpen is een andere vraag ... :+

quote:
Circuit Maniac schreef op 24 april 2012 @ 12:51:

A, je wittet aggeliek.
Wullebolle wijzigde dit bericht op woensdag 25 april 2012 13:50 (21%)
VStrom1000 XJ900S XJ600S Virago535

Select Forum

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Cookies?Motor-Forum maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.