MF Gooi en Vechtstreek deel ** 118 ** Spring es uit de band

Status
Niet open voor verdere reacties.
Letters? :P :$

@ Teun: Ik hoef geen 900 km op 1 dag te maken iig :P Ik hoor het wel ;) Weet alleen niet of ik de woensdag ondertussen nog red met de tijd :X

Wil geen spelbreker zijn, maar het is zo'n 350km enkele reis die kant op. Dus je zit al snel aan een dergelijke afstand, dan doe je eigenlijk maar een ritje van zo'n 200km. ;)
 
Wat een vrolijkheid hier zeg!

Nieuwe klaphelm, geslaagde sportiviteit, positief afstudeeradvies, nieuwe visitekaartjes en de RoboMop :}

:W
Een klaphelm en een beest achter z'n ruit. Waar moet het naar toe met deze wereld. :/

IMG_0360.jpg
 
Leest er iemand hier het parool? Stond gisteren iets in wat ik graag wil hebben....
Artikel over negers?
















@ SD: Goed bezig!!
Al dacht ik dat je dan WEL mee naar de eifel kon :? -O-







@ Foen: Mooie kaartjes. Nu nog een jas en t-shirt ;)



Nitrodinges sla ik toch ff over :Y
 
Gefeliciteerd SD

Mooie kaartjes rene

Gefeliciteerd robin... nu weer even afwachten :)

Animal achter het ruitje... geweldig. Zo zie je maar weer dat zelfs een BMW rijder graag iets oranjes wil hebben ;-)

hoe werkt die robomob ?

Dagje eifel is voor mij ook te ver... Immers worden die heen en terug reis al een hele trip :)
 
Shoei Multitec zilver.......... foto's te vinden op internet :P
*O*

nieuwe bontmuts


Sinds 15min rolt deze door de woonkamer hiero:

[afbeelding]

De kat (van Noortje die hier sinds een week in huis is) vind het maar een vreemd ding, maar blijft voorlopig met grote ogen vanaf de stoel dat ding volgen :?

Eerste indruk is niet verkeerd, ding pakt een hoop kattenharen vanaf de grond op :Y (en houdt ze vast).
grappig ding

Heu :W


Kom net terug van de medische keuring. Was het laatste onderdeel in m'n sollicitatietraject :Y



[me="Terror"]wacht nu op een brief van de politieacademie over waar en wanneer ie ingedeeld wordt[/me] 8-):o



Hoewel.. Je rijdt BMW, dan mag dat :Y
*O* gefeliciteerd

Visitekaartjes zijn klaar *O*

[afbeelding]
zoals op facebook nice

Opgepast! Hipsalarm! 8-)

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *D Raamwerk een voldoende; ik kan verder met afstuderen *D *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

gefeliciteerd

zo me PC is eindelijk geinstalleerd hoe ik het wil :Z trusten
 
NITRO CIRCUS EUROPEAN TOUR 2012 ZA-1DECEMBER 20.00uur​

Ik had een tijdje geleden al een post gemaakt over Nitro Circus welke naar NL komt dit jaar! 1 malig!!

Noor, Michel en ik hebben al een kaartje gekocht. Als er nog mensen willen gaan kan je via deze link je plek reserveren: Tickets voor Concerten, Festivals, Poppodia | Koop je kaarten op Ticketmaster.nl

Wij zitten met 2e rangs kaarten in VAK 219 - RIJ23 Stoel 154, 155, 156
Dus schuif maar aan!!!

Wat is Nitro Circus? Check hier de teaser!

Kost 't? 53,90euro (incl servicekosten)

Zet eventueel als je gereserveerd hebt je naam hier onder + stoelnummer

- 154 foen
- 155 noor
- 156 mies
- 157 DonDalton
 
Wil geen spelbreker zijn, maar het is zo'n 350km enkele reis die kant op. Dus je zit al snel aan een dergelijke afstand, dan doe je eigenlijk maar een ritje van zo'n 200km. ;)

Da's niet correct... en geeft niet een best beeld voor wie mogelijk wel zin zou hebben.
Hurtgenwald liggen de eerste hairpinnetjes en dat is op de kop af 240 km... je zit er dus al 110 km naast op de enkele reis. ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan