Bursig Paddockstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Taruka

MF veteraan
27 nov 2002
2.230
1
Hoorn (Noord Holland)
Juni 2010 gekocht bij Bursig zelf voor de Ducati 999. Reden van de verkoop, de Duc999 is er niet meer.

full


De connector plaat die nu op de stand zit is dus voor een Ducati 999. De pin die erbij wordt geleverd die in het frame moet heb ik laten zitten in de Duc 999 dus die heb ik niet meer. Is na te bestellen als je toevallig een Duc 999 heb en deze aanschaft.

In dit filmpje heeft de stand nog niet de wieltjes. Die heb ik later besteld.

Er zijn andere connector platen te koop voor deze stand. Dit is dan ook het enige wat vervangen moet worden voor het aanpassen naar een andere motor. Er zijn platen voor Aprilia, BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, KTM, MV Augusta, Suzuki, Triumph en Yahama.
http://xtcommerce.motorradteile-bur...Adapterplatte-CBR-GSXR-ZXR-YZF-Ducati-MV.html

De stand heeft de wieltjes al gemonteerd. Alles is terug te vinden op de website van Bursig. Inclusief filmpjes van hoe het werkt.

Met deze stand komen beide wielen los van de grond en kan de motor op zijn plek rond draaien. Ideaal om de motor in een kleine ruimte te krijgen zoals de schuur. Tevens kan je er makkelijk onderhoud worden gedaan aan beide kanten van de motor.

Nieuw kost de stand 359.00 euro, die wieltjes 60.00 euro. Totale pakket inclusief verzendkosten 450.00 euro. Ik vraag 300 euro, of overtuigd me van een beter bod :-)

Versturen is niet handig met deze stand vanwege het formaat en het gewicht. Maar in overleg is er wel wat mogelijk kwa brengen of halen.
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik altijd al zulke handige standaarden gevonden, snap alleen niet dat ze niet voor de Monster geschikt zijn gemaakt :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan