Dit onderwerp is gesloten.
quote:Nutterd01 schreef op 27 april 2012 @ 12:10:
[...]
ik ook geen halve...heb wel de hele dag vrijmaar hoelaat willen we nou de trein pakken...
quote:Timj schreef op 27 april 2012 @ 10:35:
[...]
Dat daar nog wordt ingetraptnet zoals die mails waarin bill gates zijn geld ging verdelen
quote:Twan Janssen schreef op 27 april 2012 @ 14:41:
![]()
![]()
![]()
iedereen thanx voor de feli's![]()
Is een beetje druk nu, dus post alleen even snel een plaatje![]()
Betere zal nog wel komen....
Kunnen jullie over overleggen of ik nu in de OP mag![]()
Zal ik wel een kratje bier sponsoren voor jullie weekendje weg![]()
Is tenslotte wel een beetje feest hier![]()
![]()
[afbeelding]
omdat ik niet zeker weet of die al goed werkt ook de link..
https://docs.google.com/open?id=0B_3U2NJsbKBBQU5BMllIX0Zwb0k
Tot laters!
quote:jamiroquai1 schreef op 27 april 2012 @ 19:24:
[...]
Een goede avond allemaal![]()
Twan gefeliciteerd , en een mooie motor en veel suc6 ermee
quote:Bas0 schreef op 27 april 2012 @ 19:28:
Déh, nog even wat werk afmaken, een sjekkie roken en een Diebels Altbier pakken, het is toch vrijdag.
Dan wat spullen pakken en morgen vroeg richting Grevenstein voor een paar dagen![]()
Hopelijk hebben de kaboutertjes dan het gras gemaaid en de tuin gedaan.

quote:Bas0 schreef op 27 april 2012 @ 19:28:
Déh, nog even wat werk afmaken, een sjekkie roken en een Diebels Altbier pakken, het is toch vrijdag.
Dan wat spullen pakken en morgen vroeg richting Grevenstein voor een paar dagen![]()
Hopelijk hebben de kaboutertjes dan het gras gemaaid en de tuin gedaan.
quote:Beeker schreef op 27 april 2012 @ 19:31:
[...]
die hebben het al druk zat, moeten hier nog te tent poetsen, motor poetsen, en goud delven.... die zie je voorlopig niet
quote:Lange85 schreef op 27 april 2012 @ 19:10:
[...]
laatste trein gaat om 1 uur
dus 1 uur![]()
tenzij iemand wil rijden dan gaan we om 2
quote:maxvanninhuys schreef op 27 april 2012 @ 19:31:
Avond!
Had hier gisteravond even mee gestoeid:
[afbeelding]
Die deed mee met het gala en toen hij weer weg ging kwam ik hem tegen. Bleef op me wachten en stond wat gas te geven, toen ik in de buurt kwam ging hij er vandoor met de elektrische systemen uitgeschakeld dus slippen als een gek
Kon ik natuurlijk niet weigeren dus ben er achter aan gegaan en kon goed bijblijven. We konden helaas allebei niet voluit gaan omdat het net hard had geregend en het was binnen de bebouwde kom.
quote:
quote:maxvanninhuys schreef op 27 april 2012 @ 19:31:
Avond!
Had hier gisteravond even mee gestoeid:
[afbeelding]
Die deed mee met het gala en toen hij weer weg ging kwam ik hem tegen. Bleef op me wachten en stond wat gas te geven, toen ik in de buurt kwam ging hij er vandoor met de elektrische systemen uitgeschakeld dus slippen als een gek
Kon ik natuurlijk niet weigeren dus ben er achter aan gegaan en kon goed bijblijven. We konden helaas allebei niet voluit gaan omdat het net hard had geregend en het was binnen de bebouwde kom.
quote:
quote:
quote:Metalhead schreef op 27 april 2012 @ 15:16:
[...]
Wat was er gebeurd als je de outliers erin had gelaten
quote:Beeker schreef op 27 april 2012 @ 19:31:
[...]
die hebben het al druk zat, moeten hier nog te tent poetsen, motor poetsen, en goud delven.... die zie je voorlopig niet
quote:
quote:

quote:
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1