Schwenker I en Schwenker II

Man, wat is er nu leuker dan zelf helemaal het wiel uitvinden? Hulp vragen en de kunst afkijken kan altijd nog, toch?
De trots en overwinning die je dan voelt...onbetaalbaar.

En bij komend voordeel, je weet precies de rand van de hoed!
 
Zelf het wiel uitvinden en de trots en overwinning die je voelt als je in de sloot ligt? _O-
 
pffff.............als je weet dat het wiel rond is, zal je eigen creatie allicht rollen........

Veilig aan de kant zitten en comentaar leveren is heel gemakkelijk....

Hulde voor de creerende geest!
 
Weet niet of je hier vaker mee leest, maar heb ook al wel wat dingetjes geknutselt ;)
 
Nee heur ;) daar gaat het niet om. Ben gewoon van mening dat je best dingen af kan maken.
Ik had nog geen meter gereden voor dat de boel in de coating zat. Ik wist dat het na afstelling gewoon kon werken en dat is ook wel gebleken. Helemaal geen credits voor mij, maar gewoon om aan te geven dat dat best kan.

Wat een ander doet is hij/zij helemaal vrij in ;)
 
ik denk dat zoiets per persoon kan verschillen.
Ik ben steeds bezig met over dingen na te denken en kijken hoe het anders kan.
Bij mij is bijna nooit iets af, of het nou over een voertuig of een huis gaat. Er is altijd nog wel iets wat beter kan in mijn ogen.
 
Dat kan ik niet. Ik moet iets afwerken. Werk blijft er toch wel.
 
Ik ben meer van het "als het technisch maar werkt" principe. Mooi maken kan altijd nog. Niet dat ik daar ooit aan toe kom maar dat is een 2e.

Vandaag uiteraard ook weer geen tijd gehad. Om 4 uur 's ochtends de deur uit en ik kom net weer binnen. 900 km gereden en een hele dag gewerkt. Pffff.

Eerst nog even een biertje en dan lekker naar bed.
 
EZS, EML enz. werken toch ook gewoon projecten helemaal af. Die manier bedoel ik dus.
Die sturen mensen ook niet weg van, Kijk eerst maar eens of het goed is, misschien moet de slijptol er nog in _O-
 
Laatst bewerkt:
Ja dat denk ik ja ;) Natuurlijk hebben hun ook wel kinderziektes etc, maar als het een keer goed is dan is het ook goed. Bij mijn span en die van Vox en Lasmoat maken we ook wel dingen opnieuw, maar definitief moet wel een hele grote fout zijn willen we dat nog aanpassen later.
 
Ik ben meer van het "als het technisch maar werkt" principe. Mooi maken kan altijd nog. Niet dat ik daar ooit aan toe kom


Vandaar ook dat ik het wel eerts voor 99 % afmaak, gekleurd en al . . . hooguit nog wat verbeteringen als een naloopverkleining en aanpassen overbrenging welke nog niet goed is , had ik eerst 2 versnellingen over, nu dus 2 te weinig . . . Maar zojuist even diep de achterhoek in gereden en een paar andere voortandwielen gehaald, morgen eens die er in knutselen.
 
Klinkt alsof daar een druide bij een heilige eik zit met zijn magische onderdelenshop!


haha, ja zo kan je het zien. Maar ik heb wel vaker iets nodig gehad voor mijn oude beesjes, en wat bij een ander bijna niet meer te krijgen is of zeker 3 weken duurt voor het bestelt is . . . hebben ze daar nog op de plank liggen.
 
EZS, EML enz. werken toch ook gewoon projecten helemaal af. Die manier bedoel ik dus.
Die sturen mensen ook niet weg van, Kijk eerst maar eens of het goed is, misschien moet de slijptol er nog in _O-

Ja natuurlijk zullen die iets helemaal af werken, dat doe ik voor mijn werk ook. Dat wil zeggen, het product is te gebruiken waar het voor bedoeld is en werkt goed. Maar toch worden ook daar steeds weer wijzigingen gedaan die het nog beter maken. Het is nooit uitontwikkeld.
En als het teveel wijzigingen/ verschillen zijn dan maken we een nieuw model :)
 
Een span mensen, een span.. Die waren er in de oorlog al en ver daar voor..
 
Een span mensen, een span.. Die waren er in de oorlog al en ver daar voor..
In die tussentijd is er wel wat veranderd. Een huidig span kan je niet aan een FN of Sareola hangen, en een vooroorlogs span doet heel raar aan je FJR.
 
Ja dat denk ik ja ;) Natuurlijk hebben hun ook wel kinderziektes etc, maar als het een keer goed is dan is het ook goed. Bij mijn span en die van Vox en Lasmoat maken we ook wel dingen opnieuw, maar definitief moet wel een hele grote fout zijn willen we dat nog aanpassen later.


ik zou het geen grote fout willen noemen, maar over voortschrijdend inzicht
 
Terug
Bovenaan Onderaan