Kawasaki ZX7R (race)kuipwerk e.d., t.e.a.b

TL-Rev

MF veteraan
5 jun 2003
1.615
14
Zwijndrecht
Te koop wegens overcompleet:

Top-, zij- en onderkuip van polyester (betreft de witte set). Ben hiermee onzacht genaaid door een Engels heerschap. Heb destijds in totaal bijna 400 (!) euro naar de beste man overgemaakt, maar het kuipwerk vond ik van te slechte kwaliteit voor een straatmotor.... Is prima voor een circuitfiets, enkel even gemonteerd geweest voor de gaatjes en moet hier en daar nog wat pas gemaakt/verstevigd worden. Zie foto's voor zwakke plekken/gaatje in het luchtkanaal in de topkuip (dun materiaal). Spatbordjes heb ik in principe zelf nodig.
full

full

full

full

full

full

full

full

full



Originele topkuip, net de verkeerde kleur groen ;) Is lichtjes (en niet heel netjes) hersteld aan het linker luchtkanaal, binnenzijde. Voor de rest in goede staat.
Volledige achterkant ZONDER het bestuurderszitje (dus subframe, duozit, voetsteunen, kontdelen, lamp, binnenspatbord, knippers). Kont in redelijke staat, een oogje afgebroken (onder de zit, zie je niks van, is er nog wel bij) en hier en daar wat krassen. Rechterzijkuipdeel in redelijke staat, linkerdeel gescheurd/gebroken/kapot/lilluk maar wel compleet.
Nette koplamp, compleet en alle bevestigingspunten er nog aan en nog een exemplaar waar wat aan ontbreekt (zoals het afdekkapje voor de lampjes en een ophangpuntje).
full

full

full

full

full

full

full


Nog wat foto's, de grijze endurance kuipset is NIET te koop, evenals de monoseat voor de Bos seatpipes en zoals gezegd de spatbordjes.
full

full




Evt. incl. tank met mooie deuk om een circuitbrommer af te maken.
full

Heb ook nog een set velgen overcompleet (geen schijven), de set die op de motor zit. Zijn volgens mij alle kleuren van de regenboog al geweest, maar lijken nu wit te zijn :p

Bouten/moeren/rubbers e.d. worden niet meeverkocht.
 
Laatst bewerkt:
Voorzetjes (-bijna- alles is bespreekbaar!):
Witte kuipset 160 euro
Complete kont 135 euro
Originele topkuip met koplamp en zijkuipen 180 euro
 
Ik ben op zoek naar een puntstuk voor( driehoekvormige kap) om de 2 voorste zijkappen bij elkaar te houden, Heb jij deze ook nog?

M.v.g.
Anne
 
damn, mooie prijzen, helaas net al wat zelf in elkaar gefabriekt. Mocht TL-rev het puntstuk niet hebben dan heb ik nog een groene liggen, hoewel ie misschien niet 100% meer is.
 
argh.... kom nou toch wel in de verleiding..... 150,- voor de originele topkuip + zijkuipen? kom ik ze binnenkort afhalen :)
 
beetje laat.... was even op vakantie :) moet helaas binnenkort alweer een paar weekjes naar het buitenland, des komende 5 weken geen tijd.... snik.... mocht je het dan nog niet kwijt zijn ga ik zekers even langs! Excuses voor de late reply!
 
Maakt niet uit hoor...t vreet geen brood en als het echt in de weg gaat liggen dan gooi ik het in de kruipruimte :P
 
Zijn de originele topkuip en zijkuipen er nog?
Helaas laatst gecrasht dus hard op zoek naar een nieuw setje...
Had al een pm gestuurd met mn mail adres.

Grtz Jp
 
Terug
Bovenaan Onderaan