quote:Welmert schreef op 02 mei 2012 @ 20:04:
Ik ga morgen (just for fun...) proefrijden op de nieuwe V-strom, kijken of ie een beetje bevalt en of het een kanshebber is om over een jaar of 2 de opvolger van de huidige Strom te worden
quote:
quote:Welmert schreef op 02 mei 2012 @ 20:04:
Ik ga morgen (just for fun...) proefrijden op de nieuwe V-strom, kijken of ie een beetje bevalt en of het een kanshebber is om over een jaar of 2 de opvolger van de huidige Strom te worden
Ik moet ook binnekort een 36000 beurt doen. Wat heb jij gedaan?quote:Piet Zahut schreef op 02 mei 2012 @ 22:20:
Gisteren de KLV-Strom zijn 36.000 beurt gegeven en vandaag even flink gereden. Wat rijdt zo'n ding toch geweldig! Over 2 weekjes een dagje knallen in het Teutoburgerwald en in juni weekendje Luxemburg. Man wat heb ik daar zin in! Heb nu een kleine 1500 km met de KLV-Strom gemaakt en die 100.000+ km's die ik gemaakt heb op sportfietsen ben ik al helemaal vergeten!
Ðus, twijfel je om je sportfiets om te ruilen voor een dikke allroad? DOEN!!
quote:The DanMan schreef op 02 mei 2012 @ 20:41:
[...]
Je doet ook alles voor zo'n gratis shirtje he![]()
(ik ga binnenkort ook)

quote:Piet Zahut schreef op 02 mei 2012 @ 22:20:
Gisteren de KLV-Strom zijn 36.000 beurt gegeven en vandaag even flink gereden. Wat rijdt zo'n ding toch geweldig! Over 2 weekjes een dagje knallen in het Teutoburgerwald en in juni weekendje Luxemburg. Man wat heb ik daar zin in! Heb nu een kleine 1500 km met de KLV-Strom gemaakt en die 100.000+ km's die ik gemaakt heb op sportfietsen ben ik al helemaal vergeten!
Ðus, twijfel je om je sportfiets om te ruilen voor een dikke allroad? DOEN!!
quote:Aad900 schreef op 02 mei 2012 @ 11:59:
Ik heb wel zin om hemelvaartsdag een rondje te rijden![]()
Geef maar een seintje hoe laat enzo
quote:MacReal schreef op 10 april 2012 @ 16:50:
Maar! Er is 6 mei natuurlijk de megameeting. Wie heeft er zin om zo rond een uur of 13:00 te vertrekken vanaf de MAC in veenendaal om even lekker wat zandpaadjes te pakken in de omgeving van Hoenderloo?
quote:Aad900 schreef op 04 mei 2012 @ 13:11:
[...]
Het is al bijna zoverWaar vinden we elkaar tussen al die motormuizen
Nog een plek afspreken ?
quote:MacReal schreef op 04 mei 2012 @ 13:17:
[...]
De brommer gaat morgen weg voor groot onderhoud (48K beurt, met ketting en tandwielen). Hij moet even in orde zijn voor de appie run op 12 mei, dus ik ben er met de megameeting zondag helaas niet bij
Baal er zelf ook stevig van, maar dit was de enige manier dat het in mijn agenda paste voor de 12e
quote:Aad900 schreef op 02 mei 2012 @ 20:27:
[...]
Have fun zou ik zeggen, en laat wel ff weten wat je er van vindt![]()
[...]
quote:Welmert schreef op 05 mei 2012 @ 12:11:
[...]
Nou donderdag gereden op de nieuwe Strom, kan nog niet zeggen dat ik helemaal overtuigd ben.
Motorisch is hij super, echt een verbetering t.o.v. de oude 650.
Ik vond de zitpositie niet verbeterd, er zit een rare welving aan de tank waar ik lekker met mijn knieën tegen aan zat te 'beuken'. Op mijn huidige strom zijn die vlakken plat.
Verder vond ik het sturen wel redelijk, maar toch gaf het me niet echt vertrouwen om stevig een bochtje te pakken. Kan liggen aan de trailwings, vond ik destijds ook al een verschrikking.
Opgesomd, ik heb de V-strom L2 nog niet afgeschreven als opvolger, maar ik ga ook zeker rondkijken naar andere types.
quote:The DanMan schreef op 06 mei 2012 @ 12:09:
[...]
Jajaja allemaal bijzaak... Is het een mooi shirtje?![]()
Even zonder gekheid; Suzuki heeft met de L2 een uitstekende fiets neergezet.
De zwakke punten zijn verbeterd (vering) en het meest geroemde onderdeel (het motorblok) nog meer weten te finetunen.
De uitlaat vind ik ook serieus mooi geworden, past goed in de lijn van de rest van de motor.
Enkel het uiterlijk, tja. Veel Gladius invloeden. Hij wordt er iig niet stoerder van. Dat hoekige had wel wat vond ik... Voor mij een rede om niet direct naar de dealer te rennen.
Maar dat heeft meer te maken met een lokale recessie in huize DanMan.
Hopelijk onderscheid de nieuwe 1000 zich meer tov zijn kleinere zusje.
quote:
quote:
quote:V-TWim schreef op 07 mei 2012 @ 19:26:
Tjongejonge, bij sommige mensen staat ie er alleen maar voor de sier. Kun je van deze niet zeggen. Mooi man!
quote:MacReal schreef op 08 mei 2012 @ 13:04:
[...]
Zag dat de actie tot eind deze maand duurt, toch eens een proefritje plannen dan
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2